• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Yasmin

    'Inderdaad! We gaan nu dit stomme bos uit en' Dan dringt het tot me door. Als we hier weggaan, verliezen we onze gaves. En als ik mijn gave verlies... 'Kan ik Skyler nooit meer zien.' Piep ik zachtjes.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    "Yas.. Skyler is altijd bij je. Zolang je maar aan haar denkt kan je haar zien", mompel ik bezorgd. "Maar we moeten hier weg zien te raken..."


    help

    Tyler

    Ik loop naar het kamp, en begin met inpakken. Ik blijf hier echt geen dag langer.


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    ''We moeten eerst wachten tot de mist volledig weg is, misschien hebben we dan meer kans'' mompelde ik. Ik was bang, doodsbang, maar ik schiet er niks mee op om maar te gaan janken en niks te doen. Ik keek bezorgd de groep rond. Tyler liep naar het kamp om zijn spullen in te pakken, en ik bedacht me dat het een goed idee was. Ik liep hem achterna en volgde zijn voorbeeld.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 16:30 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    Ik volg Tyler en Sam naar het kamp en begin ook met mijn spullen in te pakken. Er heerst een luide stilte in het bos en langs het meer.


    help

    Yasmin

    Ik wil hier niet weg. Ik wil Sky niet nog een keer kwijtraken. 'Goed, maar dan ga ik haar nu wel vaarwel zeggen.' Mompel ik. Ik laat me in het kamp neerzakken om Skyler te gaan zoeken.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    Het vuur brandt nog steeds en ik blijf er als gehypnotiseerd staan kijken. Ik ga een beetje dichter staan en kijk er naar. Ik vraag me af welk gevoel het zou geven om iets in brand te steken. Het zou zo prachtig zijn om vuur in grote hoeveelheden te zien.


    help

    Tyler

    Als ik al de tassen heb ingepakt, en ook de tent heb ingepakt loop ik naar Wyn. 'Hey, waar denk je aan?' vraag ik.


    El Diablo.

    Wyn

    "Dat ik een gebouw in brand wil steken", zeg ik, nog steeds starend naar het vuur.


    help

    Tyler

    'Klinkt rustgevend' zei ik, en keek haar aan. Ik had ondertussen al een wit shirt aangetrokken, en ook een zwarte spijkerbroek. Klaar om te gaan.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik leun op een been en zucht, terwijl ik nog steeds nadenk over hoe het eruit zou zien, hoe het zou voelen.


    help

    [Omfg, ik heb net de jankfilms Your Song en Listen To Your Heart afgekeken. Ik zie mper het beeldscherm van mij nintendo, zo hard zit ik te huilen...]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    (Had ik ook toen Cato doodging.. zijn monoloog was echt zielig... Ik huil snel bij films...)


    help

    Tyler

    Ik knik, en ga naast haar zitten. ' Als je het echt wil' mompel ik.


    El Diablo.

    [Ik huil ook snel bij films! Er komt een vrouw bij de dokter, die film, ohgod niet normaal hoeveel ik gehuild had :'D Maar we dwalen af :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''