• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    John

    Terwijl ik naar Alexis kijk zie ik dat haar ogen grijs zijn, ik ga voor haar staan en laat een vuurbal voor haar gezicht verschijnen.. Mischien dat ze daarvan schrikt.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexis

    Denk je echt dat een vuurbal haar wat doet? Dooie zei de stem. En ik zei weer alles na, alsof ik geen keus had.


    El Diablo.

    [Sorry ik volg de laatste post van Alexis niet helemaal XD]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:45 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Ik legde mijn handen tegen mijn hoofd. Ik word gek. Een pijnlijke hoofdpijn kwam weer opborrelen, en ik kneep mijn ogen dicht. Wat gebeurt er toch? Ik boog voorover, en liet alles even bezinken. Nogsteeds met mijn handen tegen mijn hoofd, hoorde ik de stem van Alexis. ''Ga weg!'' riep ik naar haar, en ik voelde de tranen over mijn wangen. Ik werd bang van haar, doodsbang. Ik wou niet dood..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Dat schuine zegt die geest, en Alexis moet alles na zeggen XD]


    El Diablo.

    Wyn

    Ik werd weer waker. Eigenlijk werd ik niet wakker, het was alsof ik gewoon mijn ogen gesloten had. Maar ik kon ze niet openen. Ik kon niets bewegen, alleen kon ik ademen en horen wat de rest zei. Ik raakte in paniek en probeerde mezelf te kalmeren, toen ik weer in de kamer terecht kwam. Ik ging neerzitten op de grond en staarde voor me uit en wachtte. Tot de mist verdwenen zou zijn of ik vanzelf weer wakker zou worden.

    (Zit weer op m'n gsm...)

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:57 ]


    help

    John

    Veel keus had ik niet, ik kon Alexis laten verbranden dus ik liet de vuurbal verdwijnen en probeerde haar weer bij zinnen te krijgen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Yasmin

    Als verstijfd kijk ik naar Alexis' ogen, die nu grijs zijn. 'Jongens, dit is niet goed. Blijf bij Tyler en Wyn en schrik niet, ik ga iets uitproberen.' En voor de zoveelste keer vandaag zak ik gestrest in elkaar.

    Ik loop naar Alexis toe en zie dat Skyler al bij haar staat. 'Yas, kun je me helpen? Alexis kent jouw stem beter.' Ik knik vluchtig. 'Pak haar handen.' Mijn handen sluiten om de hare, maar zakken een beetje weg. 'Kijk haar sterk aan en vraag haar duidelijk en rustig of ze daar nog is.' Ik kijk Alexis indringend aan, maar ze kijkt niet terug. 'Alexis, ben je daar nog? Alexis? Dit ben jij niet. Kan je me horen?' Ik kijk Skyler vragend aan. 'Niet de connectie verbreken! Vertel de kwade geest dat hij weg moet gaan. Ga door.' Zegt Sky. Dit is raar, maar ik vertrouw haar maar. 'Laat mijn vriendin met rust. Wie je ook bent, ga weg.' Langzaam kleuren Alexis ogen weer blauw, maar even worden ze weer snel grijs. 'IK KOM TERUG!' Roept Alexis. Dan verdwijnt het grijs weer.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 12:00 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Alexis

    Ik voelde me even weer mezelf, maar dat hield weer snel op.
    Alexis is er niet meer zei de stem. Ik zei alles na, zonder keus of ik het wel wou.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:53 ]


    El Diablo.

    (Wow... Dit is echt een coole RPG XD)


    help

    [Dankje Xd]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Haha, idd. :p Dat is nou het leuke aan deze RPG. Je kan dingen doen met je personage die je in het echt nooit zal kunnen. :3]

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 12:06 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    (Ben ik de enige die nog niet eens ontbeten heeft?)


    help

    [Hihi ik heb net tosti's op :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (XD Gaan we de mist al laten wegtrekken? Want hij blijft veel langer op dan de vorige keer...)


    help