• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Ik hield er niet van om onschuldige diertjes te vermoorden, maar als ik er zelf van kon overleven moest het wel. Ik zuchtte. ''Ik ga wel mee'' mompelde ik, en haalde mijn zakmes uit mijn laars. De beste plek om iets op te bergen..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    "Ik schiet liever", zeg ik verwaand. Waar komt dat vandaan? Ik frons even. Normaal gezien hield ik van uitdagingen.


    help

    Tyler

    'Dan zoek je maar wat om te schieten' zei ik op hetzelfde toontje. Ik liet de motor al draaien, het teken dat ik bijna wegging.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik staar even peinzend naar de grond en de frons blijft langs mijn wenkbrauwen spelen. "Wow, ik verander echt wel snel van karakter", mompel ik terwijl ik weer in de auto kruip.


    help

    Tyler

    Als iedereen weer zit, start ik de auto en rij weg. Eenmaal op de kampplaats zet ik gemakkelijk mijn tent weer op en pak mijn spullen uit. Dan speel ik even met het pistool tussen mijn handen.


    El Diablo.

    Wyn

    Waarom heeft hij in godsnaam een pistool bij zich? Denk ik geschrokken. Ik doe alsof ik het niet gezien heb en denk na over wat ik nu ga doen. Gaan jagen? Of hier blijven... Echt goed materiaal voor een boog zal ik hier niet vinden, denk ik... Jammer dat ik de mijne niet meegenomen had...


    help

    Tyler

    Ik stapte de tent uit, 'maken jullie een vuur? Ik ga wel jagen' zei ik en liep meteen het bos in. Even later vond ik een paar herten en ik haalde het pistool tevoorschijn. Ik schoot drie keer, raak.


    El Diablo.

    Wyn

    "Tuurlijk", mompel ik automatisch. Ondertussen heb ik wel al door dat ik en vuur niet samengaat. Ik zucht, maar ga dan toch wat hout verzamelen.


    help

    Tyler

    Ik loop terug en gooi de drie dode herten op de grond. 'Zo, hebben we ook weer eten' mompel ik. Ik loop mijn tent in, en plof neer op mijn matras.


    El Diablo.

    Wyn

    "Geweldig", mompel ik terug. Ik pak mijn aansteker en steek het vuur aan, de onweerstaanbare drang om iets groots in brand te steken, negerend. Ik smijt meteen mijn aansteker in het vuur. Het was misschien beter als ik het niet bij me had. Ik wandel naar het meer en doe mijn kleren af, spring in mijn bikini in het water en duik onder, staar weer naar de bodem. Water maakt me rustig. Vuur ook, maar op de verkeerde manier.

    (Ben ik de enige die patience niet kan uitspelen? -.-)


    help

    Tyler

    Uiteindelijk heb ik iets boven het vuur gebouwd dat we kunnen roosteren en de drie herten hanger er ook aan. Ik heb een stok vast en slijp hem met een mes, misschien kan je er een speer van maken?


    El Diablo.

    Wyn

    Ik laat mezelf op het water drijven en strijk mijn haar achteruit, staar naar de wolken en zing Doo-Wah-Doo van Kate Nash. Ik kijk naar mijn hechtingen. Het kan vast niet goed zijn om nu al in het water te gaan. Kan mij het wat schelen. Mijn liedje veranderd naar A Team van Ed Sheeran. Het is één van mijn lievelingsliedjes. Ik denk na over de gebeurtenissen. Het lijkt nu pas tot me door te dringen; we kunnen hier niet meer weg. Ik krijg even een brok in mijn keel en mijn liedje hapert. Ah, ik heb toch niemand die om me geeft, ik kan net zo goed mezelf meteen verdrinken.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 22:02 ]


    help

    Tyler

    Ik heb nu al 3 stokken geslepen door verveling, en ze zijn toch best scherp. Om te proberen gooi ik er een door een boom. Die doorboort die half en blijft zitten. Perfect.


    El Diablo.

    Wyn

    Op momenten als deze kreeg ik enorm veel zin om op een piano te beginnen rammen, of in elk geval één van mijn instrumenten aan te vallen. Ik had mijn gitaar, besef ik plots. Ik kruip uit het meer en zonder mijn kleren eerst aan te trekken, haal ik mijn gitaar uit. Het ging niet zo gemakkelijk met mijn arm, maar ik had behoefte aan instrumentale muziek. Ik doe een handdoek rond mijn middel en ga ergens afgezonderd zitten. Ik herhaal even de akkoorden in mijn hoofd en begin een pianostuk te spelen. Ik ga vloeiend over naar nog een ander liedje van Kate Nash; Merry Happy. Ik schraap even mijn keel en begin weer mee te zingen. Dit heb ik echt nog nooit op een gitaar gespeeld. Het lukt nog redelijk. Ik sluit mijn ogen terwijl ik speel en zing en denk alleen aan... Niets... De tekst komt gewoon vanzelf.

    (Ik vind Wyn raar... Dan vind ik mezelf eigenlijk ook raar... Niet dat ik een pyromaan ofzo ben... XD)

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 22:11 ]


    help

    [MEGUSTAZAYN = Ry ]


    El Diablo.