• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Abo]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Myn topics]


    El Diablo.

    (Abow =))


    help

    (Ben ik het nu wel vergeten zeker? -.-)


    help

    [Wie zit waar en waar kan ik met John heen? Xd]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Ik zit bij het meer, Tyler zit bij het vuur en Yasmin was denk ik in het bos... Van de rest weet ik het niet...)


    help

    John

    Ik kijk om mee heen om te zien of iedereen weer in het kamp is terwijl ik nogsteeds aan het spelen ben met het vuur in mijn hand wat mijn lichaam ook deels opwarmde


    Don't be like the rest of them, darling

    [Yasmin is in haar zielvorm met haar dode vriendin Skyler aan het afluisteren bij Jayden en Alexis, die aan het praten zijn.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    (Waar kan Wyn heen? Momenteel is ze nogal afgezonderd xd)


    help

    [Kom gezellig naar John Xd? Ik laat het vuur wel verdwijnen XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jayden Jason Bright
    'Kan je een geheim bewwren?' zvraagt ze me. Ik knik. 'Tuurlijk. Wat is er Alex.' Zeg ik rustig. Ik had voor bijna iedereen een bijnaam. Nou eigelijk een afkorting. Bij alexis was dat alex.

    Jade Sky Bright
    Ik ga bij het vuur itten waar ik tyler ook alleen zie zitten. (hij is och alleen.) ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten. 'Nog bedankt voor vanacht van het redden van de wolf.' Zeg ik vriendelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Hoeft niet, kan ze nog pyromanischer wo- OHMYCATO. HUNGER GAMES MUSIC! Mijn licjt werkt weer... woohoo!)

    Wyn

    Ik stop met spelen. Geen zin om alleen te blijven zitten, is zo asociaal en saai. Ik ga bij John zitten. "Hola", zeg ik. (was Wyn's moeder Spaans of Italiaans? Ik ben het vergeten... xd) "Hoe gaat het nog?", voeg ik mompelend toe.


    help

    John

    'Alowa' Zeg ik als Wyn naast me komt zeggen en vraagt hoe het gaat 'Goed' Voegt ik er nog snel aantoe terwijl ik het vuur langzaam als een soort bal in de rest van het sleuige vuur van het kampvuur gooi


    Don't be like the rest of them, darling

    (WACHT. DAT WAS MIJN ANDER PERSONAGE. Negeer dat gewoon... XD)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 21:02 ]


    help

    [Yay! En nu Alexis reageren :3]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'