• Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight

    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart

    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 20:41 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexis

    'Ik regel dit wel, ga' zei ik, en duwde haar zacht naar het kamp.


    El Diablo.

    [Ik ga zo slapen :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    Terwijl ik mijn arm vastklemde met mijn hand, strompelde ik richting het kamp samen met Sam. Ik zag wazig en kreeg barstende koppijn. Nooit geweten dat nagels van een beer zo scherp konden zijn, en vooral, zo diep konden gaan.


    help

    Alexis

    Ik liet de kracht vallen, die beer zou nog wel even liggen. Ik reende naar Tyler en sleepte hem snel mee. Snel genoeg, want net toen we in het kamp kwamen werd de beer weer wakker. Ik keek naar Tyler. Hij had 3 diepe sneeën naast zijn oog. en Zij rug lag open.


    El Diablo.

    Wyn

    Als Alexis het kamp weer komt binnengelopen, loop ik snel naar hem toe en hou mijn adem even in als ik zie hoe erg Tyler is toegetakeld. Ik hou nog steeds mijn arm vastgeklemd en die stomme hoofdpijn wilt ook niet verdwijnen. "Hij moet naar een ziekenhuis", fezel ik met bevende stem.

    (WAT ALS: De mist ons het bos niet uit laat..)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:16 ]


    help

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Vlak nadat we aangekomen waren bij het kamp, kwam Alexis met Tyler aanzetten. Zijn hele rug lag open, en alles zat onder het bloed. Ik vloekte even en snelde naar hem toe. Gelukkig kon ik tegen bloed.. Ik scheurde een stuk van zijn shirt, en drukte op zijn wond om het bloeden te stoppen. ''Wat nu?'' zei ik, tegen niemand in het bijzonder.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hoe wil je de mist dat laten doen, dan? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    "Hij moet naar een ziekenhuis, verdomme", zeg ik. Mijn stem klinkt stil, terwijl ik een handdoek uit mijn tent haal en die tegen mijn arm hou. Het doet pijn, maar ik kan me niet voorstellen hoe het bij Tyler zou moeten voelen. Ik doe mijn uiterste best om niet te huilen.

    (Geen idee, dat ze gewoon niet verder kunnen ofzo, ofdat als ze verder willen, ze terug gekatapulteerd worden)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:21 ]


    help

    Alexis

    Jullie komen niet weg! Jullie komen nooit meer weg! schreeuwde opeens een stem, weer een geest. 'We komen hier niet weg' mompel ik. 'De geesten die ik hoor, die zijn híér dood gegaan.'


    El Diablo.

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    ''We komen hier niet weg'' mompelde Alexis uit het niets. ''De geesten die ik hoor, die zijn híér doodgegaan'' ik keek nerveus om me heen. ''Maar wie zegt dat wij hier ook doodgaan? Misschien kunnen wij hier wél weggaan, je weet het niet verdomme!'' dat laatste schreeuwde ik, het was één en al frustratie.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wyn

    "Wat? Dat is gewoon belachelijk... We nemen gew-woon de auto e-en rijden naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis", zeg ik stotterend. Ik schrik even van Sam's uitbarsting. "D-dit moet gehecht worden, en de spullen daarvoor hebben we niet b-bij." Stom gestotter, ga weg, denk ik kwaad. Ik hoest even en kijk naar mijn eigen wond. Moet ook gehecht worden, is duidelijk. "I-is er n-nog iemand anders ge-gewond?", vraag ik bezorgd.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:27 ]


    help

    Alexis

    Nooit meer! Nooit meer! schreeuwde de stem weer. 'Nooit meer! Nooit meer!' zei ik zacht na.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik begin te huilen en zak neer op de grond. "W-we kunnen t-toch proberen?", zeg ik. De handdoek begint al vaag rood te kleuren. Tyler's shirt ook. Ik neem de gescheurde stroken mee naar het meer en spoel ze zo snel mogelijk uit, neem ze terug mee en probeer Tyler zo goed mogelijk te verzorgen.


    help

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Ook ik begon nu een beetje te panikeren. ''Waarom zouden we hier niet wegkunnen?'' dacht ik hardop na. ''We pakken gewoon de auto en rijden naar het ziekenhuis'' ratelde ik, iets wat ik altijd deed als ik nerveus werd.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Ik weet wat de mist kan doen om ons tegen te houden: We denken er telkens over om het te doen, maar op de één of andere manier doen we het niet... XD Snapje?)

    Wyn

    "Waarom doen we dat dan niet?", roep ik, bijna hysterisch.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 23:34 ]


    help