• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:20 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Ik kijk haar aan, 'waarom?' vraag ik.


    El Diablo.

    Wyn

    "Gewoon... Omdat ik de huilende trut uithang in plaats van gewoon te vertellen dat ik je leuk vind", zeg ik. Zo, dat was eruit.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 23:30 ]


    help

    Tyler

    Ik lach even, 'weten we dat ook weer' mompel ik, en kijk weer naar het vuur.


    El Diablo.

    Wyn

    "Ik meen het", mompel ik. "Ik vind je echt leuk. Zelfs Flynn Rider kan niet aan jou tippen. Ik had het meteen moeten vertellen..."


    help

    Tyler

    'Ik neem dat aan als en compliment' grijns ik, en kijk weer naar har.


    El Diablo.

    Wyn

    "Tuurlijk! Flynn is geweldig!", mompel ik. Nu weet ik niet meer zo goed wat te zeggen. Ik ben enorm opgelucht en staar in het vuur, leunend op mijn armen.


    help

    Tyler

    Ik staar ook maar weer naar het vuur, zelfs ik weet niet wat ik moet doen nu. Heel fijn.


    El Diablo.

    Wyn

    Waarom is er altijd, altijd die stilte? Ik hou niet van stilte... Het is zo... Stil. "Dus...", mompel ik.


    help

    Tyler

    'Dus' zeg ik maar lachend, ik pulk wat ongemakkelijk aan mijn witte shirt en kijk voor me uit.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik schuif wat dichter bij hem en glimlach. "Dus?", zeg ik opnieuw.


    help

    Tyler

    'Dus?' zeg ik lachend, en kijk haar aan.


    El Diablo.

    Wyn

    "Ga je blijven dus zeggen?", zeg ik lachend. Ik leun wat tegen hem aan en vraag me af waar de durf vandaan komt.


    help

    Tyler

    Ik haal mijn schouders op, 'misschien' grijns ik mysterieus. Ik laat mijn hand even langs haar kaaklijn glijden, en kijk haar daarna weer aan.


    El Diablo.

    Wyn

    "Misschien? Wat is dat nu voor een woord, verbonden met dus?", vraag ik. Die zin klopte helemaal niet. Ik krijg kippenvel als hij mijn kaaklijn aanraakt en mijn ogen schieten richting mijn schoenen.


    help

    Tyler

    'Weer verlegen?' grijns ik.


    El Diablo.