• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:20 ]


    El Diablo.

    [Yes!]


    El Diablo.

    Jeah.. Volgens mij wel.. Is het nacht btw?
    John

    Ik besluit mijn keybord weer in de tent te leggen als Tyler en wyn in elkaar verstrikt zitten 'slik elkaar niet in he' zeg ik terwijl ik mijn keybord in de hoes leg en naar de tent loop


    Don't be like the rest of them, darling

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Ik kwam bij het kampvuur aangestormd, en zag dat Tyler en Wyn in een knuffel verstrengeld zatten, en John liep richting zijn tent. Gezellige boel hier.. Ik besloot mijn gave voor me te houden en ging voor het kampvuur zitten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'Ik zal uitkijken' mompel ik. En kijk weer naar Wyn.


    El Diablo.

    John

    Ik loop de tent binnen en leg mijn keybord op mijn bed en plof zelf ook op het bed neer, tot er plots een soort vuurbal op mijn hand verscheen.. Wat gebeurt er met mij? Dacht ik verward


    Don't be like the rest of them, darling

    Yasmin

    Ik kijk toe hoe Tyler en Wyn elkaar een potje zitten te zoenen. Ik wissel een 'okee' blik met John en ga verder het bos in. Na een tijdje lopen zie ik een enorme, majestueze roofvogel liggen. Misschien wel zo groot als mijn hond. Ik kniel bij het beest neer en zie aan zijn positie wel dat hij dood is. Wacht eens even. Ik slaak een diepe zucht en zak in elkaar.

    Gelukt! Yeah. Ik laat mezelf rustig in het beest zakken. Okee, dit is echt vet. Ik kom overeind en klapper met mijn enorme vleugels. Ik zet af en al snel vlieg ik. Oh god, ik kan vliegen. Wow. Wauw. Ik strijk langzaam en heel zachtjes neer bij Tyler en Wynter en laat me dan met een harde, schelle krijs op Tylers schouders neer zakken. Ik klem mijn nagels scherp om hem heen. Wraak is geweldig.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 11:19 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [oké.. Dat is echt awesome.. Xd]


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler

    Ik verstijf even al ik een harde krijs hoor, en draai me snel om. Ik zie een enorm beest op mijn schouder zitten, maar ik schrik meer van de pijn in mijn schouder.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 11:25 ]


    El Diablo.

    Yasmin

    Ik probeer eng te zijn, maar 't lukt niet echt. Ik doe mijn best niet in de lach te schieten om Tylers gezicht. Ik trek mijn nagels in en kijk hem indringend aan. Een lachende, zachte krijs verlaat mijn snavel. Als hij me nu niet herkent, weet ik het ook niet meer.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Tyler

    Dan pas herken ik háár, 'Yasmin, you're a bitch' mompel ik.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik schiet overeind. "Godver..", begin ik. Dan laaid er een razende blik op in mijn ogen. "Wow, Yasmin, je ziet er echt geweldig uit als roofvogel", mompel ik sarcastisch. "Wat was je verdomme van plan? Dit is echt niet grappig..."


    help

    Samantha 'Sam' Lauren Billington

    Ik grinnikte even naar het tafereel voor me. Wyn en Tyler waren zich kapot geschrokken door Yasmin die zich in een roofvogel had verplaatst, en geamuseerd keek ik hoe het tweetal boos reageerde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    grommend haalde ik Yasmin van mijn schouder. Ik keek naar mijn schouder waar nu duidelijk 4 gaten in zaten van de klauwen.


    El Diablo.

    Wyn

    Ik bal mijn vuisten. Niet kwaad worden, niet kwaad worden, niet kwaad worden, denk ik gefrusteerd als ik Sam zie grinikken. Dan mislukt het en zend ik een hele hoop druk op Sam's hoofd. Genoeg om haar te doen flauwvallen.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 12:28 ]


    help

    Tyler

    Ik kijk naar Sam die flauwvalt, ik grinnik. 'Payback' mompel ik.


    El Diablo.