• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:20 ]


    El Diablo.

    (Sam's gave doet me denken aan die van Jamie en Scott Tyler uit Nightrise van Anthony Horowitz... xd)


    help

    [Oh, ken ik niet :"D wat dan?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Okee wiens poppetje wil zich doodschrikken? Waarschijnlijk gaat Yasmin iets heel doms doen zoals in een berenlichaam gaan ofzo, haha.]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 10:49 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    (Ze konden ook elkaars gedachten lezen en ook van andere mensen en ze konden ze ook dingen laten doen... xd creepy toeval... En volgens mij zijn wij momenteel de enigen die online zijn, maar ik weet niet wat te posten en Wyn zit daar wel goed zo, denk ik xdd)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 10:52 ]


    help

    [Wil Sam anders? Want die is niet aan het praten of aan het ZOENEN ofzo als ik bij een feestje ben?!]

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 10:54 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    [Wil Sam anders? Want die is niet aan het praten of aan het ZOENEN ofzo als ik bij een feestje ben?!]


    (Hé, het werd ook wel een beetje tijd, en momenteel zitten ze in een knuffel verstrikt.. en nu moet ik gaan want de pauz is voorbij en ik heb tekenschool en linosnijden of wat het ook mag zijn - ik noem het gewoon "stempelmaken" is pijnlijk voor je knokkels.... xd)


    help

    [What the fuck... Okee x'D]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    [What the fuck... Okee x'D]


    (Xd het is nogal ingewikkeld... en moeilijk... maar wel cool.)


    help

    [Wat kan ik doen met Tyler of Alexis?]


    El Diablo.

    [OH YEAH JE BENT ONLINE. IK GA ZE LATEN SCHRIKKEN DOOR IN EEN ENG BEEST TE GAAN HAHA.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    XD wat kan John doen? Xd ....


    Don't be like the rest of them, darling

    [OH YEAH JIJ BENT OOK ONLINE!! Okee wie wil schrikken?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Oké dan XD ]


    El Diablo.

    XD laat Tyler maar schrikken.. Xd


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oké ik ga hem terugpakken, ghehe. Die zit nog steeds rond het kampvuur right?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'