• Misschien moet ik dat maar gaan studeren aangezien ik te veel nadenk, en dan vooral over het feit 'Wat als ik naast Ivy zou gewoond hebben.' of 'Wat als ik de zus van een beroemd iemand was.' of 'Wat als ik niet bestond.' It dirves me crazy but I can't do anything 'bout it,, Dus denk ik dat ik maar Filosofie moet gaan studeren,^^


    *He's the one.

    Filosofie is doorvragen, en dat doe je hier niet?

    Filosofie is heel wat ingewikkelder dan alleen denken over een paar vragen :').
    Maar, als het je leuk lijkt. Vooral doen!

    Whaa x'D
    Dat zal ik ook maar doen dan want ik denk echt veel na over dingen... Te veel. Bijv bij twilight, hoe willen Bella en Edward ooit seks hebben? Edward heeft geen bloed en je hebt bloed nodig om je 'dinges' omhoog te krijgen togh?! x'D
    En over hoe het zou zijn met beroemdheden enzo, hoe ze leven wat ze doen bla bla bla,
    Maar als Filosofie je leuk lijkt, gewoon doen!^^


    -

    Ik wil zoiets ook doen, maar niemand anders weet het nog omdat ze me toch gaan uitlachen - maar ik ga het misschien toch lekker doen -


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ach je weet wel wat ik bedoel,, soms dnek ik ook wel door hoor,, maar ik blijf steeds maar bij 1 onderwerp hangen, En echt ik word er gek van!


    *He's the one.

    Whaa x'D
    Dat zal ik ook maar doen dan want ik denk echt veel na over dingen... Te veel. Bijv bij twilight, hoe willen Bella en Edward ooit seks hebben? Edward heeft geen bloed en je hebt bloed nodig om je 'dinges' omhoog te krijgen togh?! x'D
    En over hoe het zou zijn met beroemdheden enzo, hoe ze leven wat ze doen bla bla bla,
    Maar als Filosofie je leuk lijkt, gewoon doen!^^


    Het is echt geen filosofisch onderwerp om erover na te denken hoe Bella en Edward seks zouden hebben :'D.

    Filosofie is wel even iets anders dan een beetje denken?

    Ik hou van shoppen. waarom hou je van shoppen? omdat ik van kleren hou. waarom hou je van kleren? omdat ze mooi zijn. waarom vind je ze mooi? doordat ze mijn smaak zijn. en zo moet je doorgaan, zal d'r eens goed over nadenken.

    Ik hou van shoppen. waarom hou je van shoppen? omdat ik van kleren hou. waarom hou je van kleren? omdat ze mooi zijn. waarom vind je ze mooi? doordat ze mijn smaak zijn. en zo moet je doorgaan, zal d'r eens goed over nadenken.


    Hhaa als je het zo bedoelt dat doe ik vet veel,,^^ mensen worden er gek van, ^^


    *He's the one.

    (...)

    Het is echt geen filosofisch onderwerp om erover na te denken hoe Bella en Edward seks zouden hebben :'D.

    Nee weet ik maar zoals zij beschrijft waarom zij filosofie zou gaan bestuderen zou ik dat ook kunnen you know? Was gwn een grapje :'D


    -

    Whaa x'D
    Dat zal ik ook maar doen dan want ik denk echt veel na over dingen... Te veel. Bijv bij twilight, hoe willen Bella en Edward ooit seks hebben? Edward heeft geen bloed en je hebt bloed nodig om je 'dinges' omhoog te krijgen togh?! x'D
    En over hoe het zou zijn met beroemdheden enzo, hoe ze leven wat ze doen bla bla bla,
    Maar als Filosofie je leuk lijkt, gewoon doen!^^


    OMG ja dat heb ik ook al over nagedacht, ik ben er nog steeds niet uit, oO


    *He's the one.

    Geloof het of niet, ik ben ook vrij filosofisch soms O.o
    Als ik zo'n bui heb ga ik aan de filosofische schrijf.


    No growth of the heart is ever a waste

    Laten we het zo zeggen, filosofie zijn gewoon heel veel theoriën, en die moet je allemaal kennen. Het is eigenlijk heel veel denk en leerwerk, en als je niet zo'n ik-wil-er-nu-achterkomen-eerder-ga-ik-niet-slape mens bent, moet je het vooral niet doen. Anders ben je echt niet gemotiveerd genoeg voor. Je moet echt dingen willen leren. Je moet kennis bij willen krijgen. Je kunt het niet zo maar even kiezen omdat het je leuk lijkt.
    Het valt mij op dat heel veel kinderen hier op quizlet het vak filosofie overschatten. Echt enorm overschatten.

    maar misschien ga ik ook wle Criminologie doen fo Tolk,.


    *He's the one.

    Iedereen heeft vragen, maar dat betekend nog niet dat je meteen Filosofie zou moeten studeren. Denk er nog even over na, maar als je het zeker weten wilt zou ik het doen.


    "I shut my eyes in order to see.'