• Copyrights TheRumIsGone



    Een groepje vrienden gaan voordat het nieuwe schooljaar begint samen kamperen bij een bos genaamd RavenWoods, een groot bos met een groot meer,
    elke nacht kruipt er een griezelige grijze mist door het bos, een mist die invloed lijkt te hebben op de mensen die er kamperen, elke avond lijken ze gek te worden van dingen die ze niet kunnen uitleggen..
    And it starts at midnight




    Personage's

    Meisjes:

    Jade Sky Bright - HurtedHeart
    Alexis Ruby Avery - MEGUSTAZAYN
    Wynter "Wyn" Autumn Blackburn - Eglantine
    Faye Marlene Rhodes - LovingStyles
    Yasmin Jenn Benson - Sweetest
    Samantha 'Sam' Lauren Billington - Rooba

    Jongens:
    John Eduward McAlister - TheRumIsGone
    James Andrew Night - DracoMalfoyx
    Tyler Jay Avery - MEGUSTAZAYN
    Daniél McLeod - TheRumIsGone
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart


    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 2 april 2012 - 22:20 ]


    El Diablo.

    John

    'Hmm.. Gelukkig niet' Mompelde ik ookal was ik er nog niet helemaal achter wat er met mij gebeurde als de mist kwam opdagen..


    Don't be like the rest of them, darling

    Wyn

    Ik loop naar het vuur met mijn gitaar in mijn handen. "Iemand anders nog instrumenten mee? Kunnen we een bandje vormen", zeg ik. "Any requests?"


    help

    [Kan ik een keybord hebben megenomen Xd?]


    Don't be like the rest of them, darling

    Yasmin

    'Uhm... Nee, niet echt. Ik weet geen leuke kampvuurliedjes. Jij?' Ik kan geen één instrument bespelen. Alleen mijn stem. Ik ben een strotspeler, haha.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Sure.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    (JAA!)

    Wyn

    "Iets als... dit?", zeg ik glimlachend. Met een big smile op m'n gezicht begin ik Vrolijke Vrienden te spelen.


    help

    John

    Ik loop naar de tent en haal er een grote zwarte zak met mijn keybord eruit,
    'Ik heb mijn keybord mee'


    Don't be like the rest of them, darling

    Wyn

    Ik stop met spelen. "Geweldig!", zeg ik blij. "Ik was aan het twijfelen welk van mijn instrumenten ik zou meenemen, maar viool en cello is niet echt iets voor een kampeeruitje", zeg ik, terwijl ik wacht op John om met zijn keyboard tot hier te komen.


    help

    John

    Ik leg mijn keybord voor een boomstronk neer en loop naar het bos opzoek naar iets waar ik mijn keybord opkan zetten terwijl ik perfect stuk houd vind en die meeneem naar het campvuur waar ik mijn keyword erop leg..


    Don't be like the rest of them, darling

    Yasmin

    Vrolijke, vrolijke vrienden
    Vrolijke vrienden, dat zijn wij.
    Vrolijke, vrolijke vrienden
    Vrolijke vrienden, dat zijn wij.


    Begin ik te zingen met een grote lach. Nou, dat komt er vrij zuiver uit op zich. Ik maak een gebaar met mijn handen dat ze mee moeten doen. Sorry, geen solo's voor mij.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 19:49 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [HELLEEUW?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Wyn

    Ik schiet in de lach als Yasmin begint mee te zingen. Ik begin weer verder te spelen en zing luidkeels met haar mee.


    help

    Sorry.. Ik val haast flauw.. Ik denk dat ik zo op bed ga..

    John

    Het liedje kon ik wel en begon de eerste accoorden te spelen die algauw overgingen in de melodie :)


    Don't be like the rest of them, darling

    (Doe maar rustig aan, ik zou een beetje slapen als ik jou was...)


    help

    [Idd... niet flauw vallen hoor! ;o]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'