• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 0:35 ]


    Your make-up is terrible

    [DarkSavior? xD]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Chèlle Ophelia McFadden

    De jongen, die knetterstoned is, kijkt me eerst vreemd aan en knikt dan.
    "Ik ben Jake." Stelt hij zich voor.
    "Ik ben Chèlle." Giechel ik als een klein meisje. Zijn donkere krullen springen op en neer elke keer als hij een stap zet. Ik grom. Luca, ik haat je.
    "Hier is het!" De jongen wijst de coffeeshop aan en draait zich al om.
    "Heb je zin om ergens te hangen of zo? Met mij? Anders moet ik zo in mijn eentje, weet je wel." Hij knikt en ik ga de shop binnen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    Ik liep samen met Celeste over de gang en zag opeens Luca en Cassie staan. Ik keek nog eens wat beter en zag dat Luca bloed aan het zuigen was bij Cassie. Ik zuchtte geïrriteerd.

    [Sorry was eventjes bezig met een RPG xd]

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Celeste

    Ik zie Luca bij Cassie staan. Damon zuchtte geïrriteerd.
    Ik keek hem even aan en liep toen op ze af.
    "Hey!" Zeg ik hard en geërgerd tegen ze. "Is dit normaal?" Vraag ik en duw Luca bij Cassie vandaan.
    Ik schrik me rot wanneer ik bloed uit Cassie's nek zie komen. "W-w-wat n-ne-e." Stotter ik terwijl ik naar mijn hoofd grijp.
    "W-Wat d-doe j-je." zeg ik bibberig tegen Luca.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    Ik word weggeduwt door Celeste en veeg mijn mond af aan mijn hand. Zo te zien snapt ze er niets van en ik kijk naar Damon en dan terug naar Celeste. "Ik had dorst." zeg ik dan.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Als ik een gram wiet heb gekocht, weet ik veel wat voor, stelt Jake voor om naar het nabijgelegen bos te gaan, zo'n tien minuten lopen.
    "Oké! Leuk!" Merk ik enthousiast op. Moet je maar niet zo'n zweverig type zijn, dit is je eigen schuld. We beginnen te lopen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    Ik liep naar Celeste vast en legde mijn armen om haar middel. Toen trok ik haar tegen mij aan. "Hij is een vampier, net als vele anderen hier." legde ik uit. Toen keek ik Luca aan. "Jij veranderd ook nooit." zei ik bot.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Celeste

    "M-Maar, w-w-wat!" Stotter ik weer.
    "Nee! dit is nep!" Roep ik uit.
    Ik doe mijn handen voor mijn ogen en hoop dat alles zo nep is.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Cassie
    Luca wordt ineens bij me weggetrokken. Blijkbaar door Celeste die nogal in shock lijkt te zijn. Damon komt er ook aan die wat tegen Celeste zegt. Ik ga even met mijn hand naar mijn nek en merk dat het nog bloed. 'Ehm, Luca? Kan je het wondje misschien dicht maken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik knik en lik voorzichtig Cassies wonden dicht. "Ja, dit is nep." fluister ik naar Celeste. "We pesten je gewoon." Ik kijk kwaad naar Damon. "Damon, ik leef erop, ik heb het nodig. Er is niets ergs aan."

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:42 ]


    Your make-up is terrible

    Celeste

    Ik heb mijn handen nog voor mijn ogen.
    "M-Maar het b-bloed, d-dat was echt, o-of was dat n-nep!" Zeg ik en knijp mijn ogen dicht.
    Ik voel mijn benen week worden maar wil blijven staan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    "Nep Celeste, maak je maar niet druk." fluister ik lieflijk.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake

    Ik ging op de grond zitten en trok Celeste mee. Eenmaal op de grond drukte ik haar nog wat steviger tegen me aan en begon haar haren te strelen. Ik keek Luca kwaad aan en keek toen naar Celeste. "Nee, het is niet nep. Ik ga niet tegen je liegen. Luca is een vampier." "Damon, ik leef erop, ik heb het nodig. Er is niets ergs aan." zei Luca. Ik keek naar hem. "Dat klopt, daar heb je helemaal gelijk aan. Maar daarvoor heb je ook pakjes." Ik zuchtte kort. "Ik denk gewoon niet dat het handig is te drinken van Cassie nu er zoveel problemen en dingen zijn."

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Celeste

    Ik werd door Damon de grond op getrokken.
    Bibberend luister ik naar wat hij zegt.
    "E-echt?" Vraag ik zachtjes. "M-Maar-"
    Ik kom niet uit mijn worden. Ik grijp weer naar mijn hoofd.
    "Holi Shit." Mompel ik terwijl ik mijn ogen weer sluit en probeer rustig te ademen.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:49 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik klets met Jake terwijl we dieper het bos in lopen.
    "Hier komt niemand meer, hoop ik." Grijnst hij, gebarend naar de wiet.
    "Kom, foto!" Ik negeer zijn woorden, trek hem tegen me aan en maak een foto.
    "Mag ik hem zien?" ik laat Jake de foto zien, en hij knikt goedkeurend.
    "Jake." Kreun ik zachtjes, en begin hem te kussen.


    We'll still love each other, forever and always. <3