• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 0:35 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Waarom doe je zoiets in godsnaam?" vraag ik luid als ik haar wegduw, tegen de andere muur aan en haar daar vasthou. "Vijftien Chèlle!" roep ik kwaad. "Jij leeft al bijna 10 keer langer, waarom ontneem jij hem zijn leven?"


    Your make-up is terrible

    Celeste

    Ik sloeg een gil toen Chélle binnen rende en Luca tegen de muur duwde, ze had bloed aan haar kin hangen wat eraf droop.
    Damon tilt me op en brengt me naar boven. Hij legt me op bed en gaat naast me liggen. "Rustig nou Celeste. Ik zal het je zo allemaal uitleggen."
    Hij streelde mijn wang.
    Ik sloeg weer een gilletje als ik eraan terug dacht hoe Chélle eruit zag, dan begin ik tranen te krijgen.
    "Nee, ze bestaan niet, ze bestaan niet." Herhaal ik heel vaak achter elkaar.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik ben, in tegenstellig tot Luca, geen watje geworden in de jaren. En ja, ik maak af en toe nog slachtoffers. Het laatste wat deze hoorde was dat het andersmans schuld was, dat hij dood moest. Al betwijfel ik of hij het wel doorhad, zoveel wiet had hij op." Ik duw Luca steviger tegen de muur aan.
    "Ik haat je Luca! Jij hebt dit veroorzaakt!" Roep ik overstuur.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [@Valentino Cassie had nog iets tegen Chèlle gezegd a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Daar heb ik toch op gereageerd? Het was in het algemeen wat ze zei.)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [haha okee had ik niet door ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake

    Ik had geen idee wat ik moest doen. Ik streelde zachtjes een lok achter haar oor en kuste haar toen zachtjes. Hopelijk kalmeerde haar dat. Ik haalde mijn lippen van die van haar en keek haar aan. "Ze bestaan wel, dat is ook een van de redenen waarom ik precies hier ben gaan wonen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (IEUW Mitchell, incest!)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    [Hmmm nee, ze sliepen altijd samen in bed dus een kusje zal wel niet erg zijn]

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:15 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik doe een stapje naar achteren. 'Waarom zou je een watje zijn als geen mensen vermoord?' vraag ik aarzelend. 'In mijn ogen ben je dan juist geen watje,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Hij heeft het niet verteld? Luca en ik vonden het altijd leuk om mensen te vermoorden. Hij heeft het opgegeven toen hij me verliet, ik ben wel veel geminderd, maar soms als ik echt ontzettend pissig ben kan ik mezelf niet bedwingen." Leg ik uit aan Cassie terwijl ik Luca doordringend blijf aanstaren.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ze staart me doordingend aan en verteld het aan Cassie. "Je bent gewoon wreed Chèlle, dat heeft niets met mij te maken, helemaal niets!" Ik spuug de woorden uit tegen haar. "Haat mij maar, jij hebt hem vermoord. Voel jij je maar schuldig."

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:18 ]


    Your make-up is terrible

    Celeste

    Ik voelde dat Damon me een kus gaf, toen hij stopte keek hij me aan.
    "Ze bestaan wel, dat is ook een van de redenen waarom ik precies hier ben gaan wonen." Zei hij toen.
    "M-maar, je wist het al die tijd gewoon al. W-waarom zei je niets?" Vraag ik iets kalmer.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Damon Blake
    Ze vond het zo te zien niet al te erg te vinden en het werkte. Ze was iets rustiger. "Omdat ik je niet bang wilde maken." zei ik zachtjes, "Snap je?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    Luca's woorden brengen me weer bij zinnen. Hij heeft gelijk. Ik heb een jongetje vermoord.
    "Maar jij lokte het uit." Mompel ik met een klein stemmetje.


    We'll still love each other, forever and always. <3