• -

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:07 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik heb waarschijnlijk een beste vriendin die van mij denkt 'Waarom?' Ik kan de gedachtegang van je vriendin wel volgen eigenlijk. Ik heb het ook niet zo op mensen die continu anderen belachelijk maken en zitten te zeiken om kleine dingen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb waarschijnlijk een beste vriendin die van mij denkt 'Waarom?' Ik kan de gedachtegang van je vriendin wel volgen eigenlijk. Ik heb het ook niet zo op mensen die continu anderen belachelijk maken en zitten te zeiken om kleine dingen.

    Ik maak niemand belachelijk ;/
    En het is misschien wel iets 'kleins' zo , maar als je wist hoe mijn relatie met mijn zusje is dan begrijp je het ook wel, denkik.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Cooper schreef:
    (...)
    Ik maak niemand belachelijk ;/
    En het is misschien wel iets 'kleins' zo , maar als je wist hoe mijn relatie met mijn zusje is dan begrijp je het ook wel, denkik.
    Je bent een puber, natuurlijk heb je af en toe mot met je zusje. Maar om nou de hele tijd op haar te gaan bitchen alleen omdat het niet helemaal loopt zoals jij wilt... Weetje, je hoeft niet dikke vriendinnen met 'r te zijn, maar als je het zelf gaat zitten uitlokken dan kan ik me heel goed voorstellen dat jouw vriendin ook zoiets heeft van 'wat doet ze?', hoe goed ze je ook kent. Iemand niet mogen is geen reden om dan maar rot tegen diegene te doen. Ik geloof best dat jouw zusje schijnheilig is en dat zij ook niet de liefste van de wereld is, maar je maakt het er echt niet beter op door er zelf net zo hard in mee te gaan. Dan los je het nooit op.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Je bent een puber, natuurlijk heb je af en toe mot met je zusje. Maar om nou de hele tijd op haar te gaan bitchen alleen omdat het niet helemaal loopt zoals jij wilt... Weetje, je hoeft niet dikke vriendinnen met 'r te zijn, maar als je het zelf gaat zitten uitlokken dan kan ik me heel goed voorstellen dat jouw vriendin ook zoiets heeft van 'wat doet ze?', hoe goed ze je ook kent. Iemand niet mogen is geen reden om dan maar rot tegen diegene te doen. Ik geloof best dat jouw zusje schijnheilig is en dat zij ook niet de liefste van de wereld is, maar je maakt het er echt niet beter op door er zelf net zo hard in mee te gaan. Dan los je het nooit op.


    Echt laat maar, ik wou het gewoon kwijt. Als ik beledigt wil worden , laat ik het je weten, goed -.-


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik kan je wel begrijpen ook al heb ik geen klein zusje. Het is heel vervelend als iemand het op neemt voor iemand die jij heel irritant vind. Als ik jou was zou ik sowieso met je moeder er over praten en je vriendin goed duidelijk maken hoe je, je voelt. Vraag haar anders hoe zij het zou fijn vinden als jij hetzelfde bij haar deed


    Physics is awesome

    Get over it and take it like a man. Mensenkinderen, er zijn ook andere mensen op deze wereld die je misschien beter liggen. En je zusje, tja, die kun je nu eenmaal niet wegvegen, snap je?
    Zet je er overheen, het komt wel weer goed.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cooper schreef:
    (...)

    Echt laat maar, ik wou het gewoon kwijt. Als ik beledigt wil worden , laat ik het je weten, goed -.-
    Ik beledig je niet, ik probeer je alleen een spiegel voor te houden. Maar goed, schijnbaar ben je nog niet aan die fase toe dus sorry als het beledigend was. Ik hoop oprecht dat je dit in de toekomst wel inziet.


    Life is hard and then we die

    Ik vind dat Annick gelijk heeft.
    Het is logisch dat je moeder wilt dat jullie samen wandelen, ik mag ook niet alleen over straat 's avonds. Ik begrijp dat je het niet leuk vindt, maar moet je daarom zo tegen je zusje doen? Zou jij het leuk vinden als ze tegen jou zei dat je weg moet gaan?
    Als ik die vriendin was had ik ook mijn mond open getrokken tegen jou, zo doe je gewoon niet.
    Jij bent de oudste van de twee dus gedraag je er dan ook naar.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Ik vind dat Annick gelijk heeft.
    Het is logisch dat je moeder wilt dat jullie samen wandelen, ik mag ook niet alleen over straat 's avonds. Ik begrijp dat je het niet leuk vindt, maar moet je daarom zo tegen je zusje doen? Zou jij het leuk vinden als ze tegen jou zei dat je weg moet gaan?
    Als ik die vriendin was had ik ook mijn mond open getrokken tegen jou, zo doe je gewoon niet.
    Jij bent de oudste van de twee dus gedraag je er dan ook naar.


    (Be)lieve in (you)rself

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik beledig je niet, ik probeer je alleen een spiegel voor te houden. Maar goed, schijnbaar ben je nog niet aan die fase toe dus sorry als het beledigend was. Ik hoop oprecht dat je dit in de toekomst wel inziet.


    Je beledigt me niet?
    Sorry hoor, maar volgens mij heb je toch echt net gezegd dat ik continue mensen belachelijk maak, altijd zit te zeiken om kleine dingetjes, ik uitlok en dat ik blijkbaar niet 'oud en wijs' genoeg ben om dit te snappen.
    En dat vind jij niet beledigend overkomen?
    En hoe wil je mij een spiegel voor houden, als je geen flauw idee hebt hoe ik ben? Dat kùn je niet weten , niet uit die paar woorden die ik hierboven getypt heb. Ik weet heus wel dat ik soms wat overdreven reageer op dingen, en dat ik niet perfect ben, maar ik weet ook dat ik mijn zusje half heb opgevoed en zei vervolgens de ene moordpoging na de andere op pleegt omdat bijvoorbeeld haar laptop is vast gelopen en ze dat moet afreageren. En zoals ik al zei, weet ik ook wel dat ik soms chagrijnig word om dingen die nergens over gaan en ik weet ook wel dat dit iets 'kleins' is, maar het zit me al langer dwars en nu komt het er gewoon uit :/


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Weetje laat maar.
    Als jullie toch alleen maar beledigingen naar mijn hoofd gaan gooien :/
    En mijn moeder vind het toch ook niet erg als ik om 4 uur snachts alleen over straat loop? Vond ze ook niet toen ik zo oud als mijn zusje was.
    En eerlijk, als er iets zou gebeuren met mij of mijn zusje heeft zei meer kans om weg te komen dan mij. Ze is dan wel mijn zusje, maar bijna iedereen denkt dat zei ouder is, omdat ze groter en sterker dan mij is. Dus als jullie gelijk hebben zou dat betekenen dat mijn moeder het niet erg zou vinden als ik meegenomen of vermoord word, Dankjewel.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Cooper schreef:
    Weetje laat maar.
    Als jullie toch alleen maar beledigingen naar mijn hoofd gaan gooien :/
    En mijn moeder vind het toch ook niet erg als ik om 4 uur snachts alleen over straat loop? Vond ze ook niet toen ik zo oud als mijn zusje was.
    En eerlijk, als er iets zou gebeuren met mij of mijn zusje heeft zei meer kans om weg te komen dan mij. Ze is dan wel mijn zusje, maar bijna iedereen denkt dat zei ouder is, omdat ze groter en sterker dan mij is. Dus als jullie gelijk hebben zou dat betekenen dat mijn moeder het niet erg zou vinden als ik meegenomen of vermoord word, Dankjewel.


    Waarom zeg je nu dat je moeder het niet erg zou vinden? Natuurlijk vindt ze dat wel erg, ze zou kapot gaan, net als elke andere moeder.
    Dat je moeder je alleen over straat laat lopen om 4 uur 's nachts begrijp ik niet, dat zal mijn kind later nooit mogen. Maar dat is natuurlijk de beslissing van je moeder.
    Als iemand slechte plannen heeft ontsnap je niet zomaar hoor, ook al ben je groot en sterk.
    En we willen je niet beledigen, dat dacht ik ook toen ik 16 was, iedereen was tegen mij. Maar nu begrijp ik dat ze gewoon het beste met me voorhadden.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Cooper schreef:
    (...)

    Je beledigt me niet?
    Sorry hoor, maar volgens mij heb je toch echt net gezegd dat ik continue mensen belachelijk maak, altijd zit te zeiken om kleine dingetjes, ik uitlok en dat ik blijkbaar niet 'oud en wijs' genoeg ben om dit te snappen.
    En dat vind jij niet beledigend overkomen?
    En hoe wil je mij een spiegel voor houden, als je geen flauw idee hebt hoe ik ben? Dat kùn je niet weten , niet uit die paar woorden die ik hierboven getypt heb. Ik weet heus wel dat ik soms wat overdreven reageer op dingen, en dat ik niet perfect ben, maar ik weet ook dat ik mijn zusje half heb opgevoed en zei vervolgens de ene moordpoging na de andere op pleegt omdat bijvoorbeeld haar laptop is vast gelopen en ze dat moet afreageren. En zoals ik al zei, weet ik ook wel dat ik soms chagrijnig word om dingen die nergens over gaan en ik weet ook wel dat dit iets 'kleins' is, maar het zit me al langer dwars en nu komt het er gewoon uit :/
    Oke, dat was wel beledigend ja en dat spijt me, dat was eerlijk niet mijn bedoeling. Toen ik jouw bericht las dacht ik echter meteen aan mijn 'beste vriendin'. Zij is ontzettend goed in zeuren, zeurt over de kleinste dingen en kijkt nooit is naar zichzelf om het op te lossen omdat ze er heilig van overtuigd is dat zij helemaal niets heeft gedaan. Uit jouw bericht komt niet echt naar voren dat er een keerzijde is aan dit verhaal, eerder dat je zusje en je vriendin alles fout hebben gedaan. Het spijt me, maar ik kan er gewoon niet tegen als iemand alleen maar anderen de schuld gaat zitten geven. Er is altijd schuld aan beide kanten.
    Dat jij een rotverleden achter de rug hebt met je zusje daar kan ik niets aan doen. Ik wil je alleen meegeven dat jij dat wel kunt. Er zullen nog veel meer mensen zoals mij komen als je altijd verhalen vertelt waarin je zusje duidelijk als schuldige naar voren komt. Wil je echt dat je ouders naar je luisteren, wil je het echt oplossen, wees dan zo sterk om toe te geven dat jij ook wat fout hebt gedaan. Blijf kalm, wees rationeel. Zo kun je veel meer oplossen. Niet alleen met je ouders, maar ook met je vriendinnen of andere mensen.


    Life is hard and then we die

    Cooper schreef:
    (...)

    Je beledigt me niet?
    Sorry hoor, maar volgens mij heb je toch echt net gezegd dat ik continue mensen belachelijk maak, altijd zit te zeiken om kleine dingetjes, ik uitlok en dat ik blijkbaar niet 'oud en wijs' genoeg ben om dit te snappen.
    En dat vind jij niet beledigend overkomen?
    En hoe wil je mij een spiegel voor houden, als je geen flauw idee hebt hoe ik ben? Dat kùn je niet weten , niet uit die paar woorden die ik hierboven getypt heb. Ik weet heus wel dat ik soms wat overdreven reageer op dingen, en dat ik niet perfect ben, maar ik weet ook dat ik mijn zusje half heb opgevoed en zei vervolgens de ene moordpoging na de andere op pleegt omdat bijvoorbeeld haar laptop is vast gelopen en ze dat moet afreageren. En zoals ik al zei, weet ik ook wel dat ik soms chagrijnig word om dingen die nergens over gaan en ik weet ook wel dat dit iets 'kleins' is, maar het zit me al langer dwars en nu komt het er gewoon uit :/

    Wij kunnen nu alleen maar, uit die paar woorden die je hierboven hebt getypt, een beeld van je vormen... Dat is zelf wat jij zegt.
    Wij kunnen inderdaad geen volledig beeld vormen, maar wij vormen inderdaad een beeld.
    Mijn beeld is hetzelfde als die van Amused en Pukkelxding.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mensen, wat kunnen jullie toch lekker op elkaar vitten.

    Ik begrijp jou wel maar ik begrijp die vriendin ook. Als ik jou was geweest had ik precies hetzelfde gedaan, maar als ik die vriendin was geweest had ik ook precies hetzelfde gedaan.


    "Ignite, my love. Ignite."