• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 0:35 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Neehoor, ik vind het wel leuk." lach ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik zucht en sta op.
    "Heb ik eigenlijk leuke kleren meegenomen?" Vraag ik hardop aan mezelf, en rommel wat door mijn kleren tot ik een leuk zwart jurkje gevonden heb, wat mijn bleke huid en blonde haar lekker laat uitkomen. Ik kleed me om, zoek een paar leuke Killerheels erbij en loop de gang op.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Ik weet het,' grinnik ik, 'ik ben heel erg leuk,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik grinnik. "Je steelt mijn ego nog eens." Ik prik haar in haar zij.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Als ik naar beneden wil lopen zie ik twee personen op de trap zitten. Luca en Cassie.
    "Hey! Vinden jullie het erg als ik erbij kom zitten? Ik verveel me dood." Ik besluit vandaag maar eens aardig te doen tegen Cassie.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Niet prikken!' Roep ik lachend, 'en dan zul je me maar moeten straffen he?' vervolg ik. Dan hoor ik dat Chèlle vraagt of ze er bij mag komen zitten. Eigenlijk wil ik zeggen dat het niet mag maar ik knik toch maar.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 18:12 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Zal ik doen." knipoog ik naar haar. "Hey! Vinden jullie het erg als ik erbij kom zitten? Ik verveel me dood." hoor ik Chèlle achter ons zeggen. Ik draai me om en bekijk haar, ze houd mijn ogen gewoon vast met haar kleding. "Eh, kom maar." zeg ik en ik schuif een stukje op.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik glimlach breed en ga tussen Cassie en Luca in zitten.
    "God, het is echt saai hier, zeg. Dat ben ik niet meer gewend." Vertel ik enthousiast.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik wil mijn mond al open doen om iets te zeggen als ze tussen mij en Luca in gaat zitten maar besluit dat het beter is dat ik dat niet doen. 'Dan moet je het gewoon leuker maken,' zeg ik nonchalant waarna ik even een blik op Luca werp en dan weer wegkijk.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 18:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik grinnik naar Cassie en kijk naar naar Chèlle. "Heb je plannen?" vraag ik aan haar, terwijl ik haar kleding nu beter bekijk.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Nee, ik wilde gewoon een jurkje aan." Grijns ik naar Luca.
    "Ja maar Europa is gewoon niet meer wat ik gewend ben. Ben je ooit in Australië geweest? Dat is echt leuk! Daar heb je ook van die jongens met zo'n heerlijk accent." Stiekem gluur ik naar Luca. Hij mag best wel jaloers zijn, dus push ik het een beetje verder.
    "Echt waar, Australiërs zijn ontzettend lekker ook."

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 18:19 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Staat je goed." mompel ik en daarna begint ze een heel lulverhaal over Australiers. "Ja, zeker net zo leuk als Spanjaarden hé." Ik werp haar een dodelijke blik toe.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Hmmm, weet ik. Alleen vind ik de jongens in Nieuw-Zeeland nog wel wat knapper,' zeg ik met een klein lachje waarna ik even naar mijn ring kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik negeer Luca's opmerking, en richt me op Cassie.
    "Ik ben nog nooit in Nieuw-Zeeland geweest. is het daar mooi?" Vraag ik haar.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik zucht even.


    Your make-up is terrible