• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 0:35 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kijk even naar Celeste die nu echt in shock lijkt te raken. 'Wil je wat water?' vraag ik aan haar waarna ik even van Damon naar Luca kijk. 'Mij maakt het niet uit,' zeg ik dan tegen beide.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Mij maakt het niet uit." zegt ze tegen ons. Ik kijk fronzend naar Damon. "Het is maar drinken." mompel ik. Zo erg was het toch niet?


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik keek naar Cassie. "Hmm, okay. Dan neem ik terug wat ik heb gezegd." Ik knikte naar Luca. "Nee, klopt. Ik zeg al niks meer." Toen richtte ik me weer op Celeste. "Ssstth, doe maar rustig. Dit zijn goede, lieve vampieren." Ik aaide zachtjes over haar gezicht. "Doe maar rustig, alles is goed."

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 19:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Celeste

    "Wil je wat water?" Hoor ik Cassie vragen, ik knik wild.
    "Ssstth, doe maar rustig. Dit zijn goede, lieve vampieren. Doe maar rustig, alles is goed."
    "G-goed-Goed?" Vraag ik dan. Ik kijk door een spleetje naar Damon.
    "M-Maar, ik heb met jou gepraat, en j-je hebt niets gezegd?" Vraag ik en kijk bangig naar Luca.
    Ik vind hem ineens heel eng worden.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Chèlle Ophelia McFadden

    Jake kreunt mijn naam als ik hem in zijn nek kus.
    "Ready for your surpirse?" Vraag ik, en hij knikt. Woest bijt ik hem in zijn nek, en zuig meteen een hoop bloed uit zijn lichaam terwijl hij begint te gillen.
    "Hou je bek!" Roep ik en zet mijn tanden weer in zijn nek. Ik trek een stuk vlees van zijn lijf af en spuug het uit.
    "Geloof me, je bent niet het lekkerste." Begin ik te vertellen.
    "En je mag iemand anders bedanken voor je dood." Grijns ik. Ik gooi hem op de grond, trap met mijn hakken precies in zijn hart en dan hoor ik een bekend gorgelend geluid. Hij is dood.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Natuurlijk heb ik niets gedaan, waarom zou ik?" Ik glimlach lief naar haar. "Ik kan mezelf heus wel inhouden hoor." Ik hoop alleen heel erg dat ze ons incident niet meer herinnerd.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik knikte naar Celeste. "Ze zijn goed, echt waar." Diep in mijn hart voelde ik nog steeds iets voor Luca. Dat zou ook verklaren waarom ik nu zo goed sprak over vampieren. Natuurlijk deze waren ook goed, maar andere...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Luca doet je heus niks hoor,' zeg ik glimlachend tegen Celeste. 'Hij bijt je alleen als je er toestemming voor geeft,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste

    Ik voel dat alles door mijn hoofd tolt.
    "Waar ben ik beland?" Vraag ik nog steeds in shock.
    Ik druk me strakker tegen Damon aan wanneer Luca begint te praten.
    "Ze zijn goed, echt waar." Zegt Damon dan.
    "N-nee, Vampieren bestaan toch helemaal niet!" Roep ik dan terwijl ik weer helemaal begin te trillen."Luca doet je heus niks hoor. Hij bijt je alleen als je er toestemming voor geeft," Zegt Cassie dan.
    "M-Maar dat heb ik ook!" Zeg ik dan, als ik terug denk.


    [Ja ze zit echt in shock, en niet zo een kleintje ook xD]

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:07 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Chèlle Ophelia McFadden

    Op een tempo waar ik zelf duizelig van word ren ik weer terug naar het huis, ik ben niet langer weggeweest dan twintig minuten. Takjes zitten vast in mijn haar. Bloed druipt van mijn kin, in mijn decolleté en mijn jurkje is verscheurd. Ik duw de deuren ruw open en ren op Luca af. Ik smijt hem tegen de muur.
    "Dit is jouw schuld!" Gil ik en staar hem dodelijk aan. Ik heb niet eens door dat er nog anderen zijn.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:05 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik word plotseling tegen de muur geduwt en Chèlle begint tegen me te schreeuwen. "Gatver!" roep ik uit. "Je stink naar wiet!" Ik trek een vies hoofd.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik tilde haar op en keek even naar Luca en Cassie. Ik knikte kort en liep toen naar mijn kamer. Ik legde haar zachtjes op mijn bed en kroop naast haar. "Rustig nou Celeste. Ik zal het je zo allemaal uitleggen." Ik streelde zachtjes over haar wang.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Het was een triest drugsverslaafd jochie, hooguit vijftien." Antwoord ik, ik spuug de woorden haast uit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik schrik me dood als Chèlle ineens binnenstorm en tegen Luca begint te schreeuwen. Mijn mond zakt een stukje open als ik hoor dat ze iemand heeft gedood. 'H-Heb je dat echt gedaan?' vraag ik terwijl ik haar een beetje angstig aankijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Run Cassie, Run!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.