• © Copyright xMirrorMan.

3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.

De verhaallijn.

Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

Crews:

Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just dance. [1]

Regels:

~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

Omgeving:

Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

© Copyright xMirrorMan.

[ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:13 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Summer

"Klopt inderdaad anders is het niet leuk" lachte ik. "Waarom zijn nummer altijd zo kort" mompelde ik als een andere nummer begon. Mijn dans paste ik weer aan aan het nummer en zette mijn pet weer op die ondertussen ook weer op de grond lag

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Artemis Eliza
    'Omdat de nummers ons willen irriteren,' zeg ik. Ik zwiep mijn haar opzij en zie het stiekje eruit vliegen tegen Summer. Ik zucht, stop en pak een van de andere stiekjes om mijn pols. Ik maak een staart en dans weer verder. 'Sorry van het stiekje,' zeg ik.

Remember to be ridiculous.

Summer

"Dat is waar" lachte ik en stopte even met dansen. Ik voelde iets tegen me aan en kijk even gelijk hoorde ik Eliza sorry zeggen. "Maak niet uit kan gebeuren" zei ik en luisterde naar het liedje en begon weer te dansen

Artemis Eliza
    Ik dans verder zonder echt op mijn passen te letten. Ik ga eigenlijk al mijn hele leven makkelijk met mensen om als ze me laten zijn zoals ik ben. Vaak het jongst van de groep, hier kwam mijn bijnaam Kid vandaan, hyperactief en ontzettend onhandig. Summer lijkt ook zo'n tiepe te zijn, ik vraag me af waarom die Rafael zo wantrouwend is. Het nummer is afgelopen en ik pak mijn flesje met water. 'Jij ook een slok?' Vraag ik.

Summer

Ik stopte weer met dansen en zong nu zacht mee met de muziek. "Jij ook een slok?" hoorde ik Eliza vragen. Ik draaide me om en stopte met zingen "Nee bedankt" zei ik met een glimlach terwijl ik weer begom met zingen. Waarom zing ik met dit nummer mee zonder dat ik het eigenlijk doorhad

Ailynn

'Ha, zat mijn richtingsgevoel er toch niet naast,' grijns ik als James zegt dat ik gelijk heb en de velden in het zicht zijn. 'Volgens mij zijn er wel mensen,' reageer ik daarna en kijk bedenkelijk voor me uit. Geen bekende volgens mij.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Artemis Eliza
    Ik haal mijn schouders op, ik had geen ja verwacht maar vondt het toch beleefd om het te vragen. Ik neem een paar flinke slokken en luister terwijl Summer zingt. Het klinkt mooi, heel mooi. Ik begin weer te dansen maar intussen gefocust op haar zang.

Summer

Ik zag dat Eliza weer begon te dansen terwijl ik nog steeds zong. "Kan ik gewoon door blijven zingen?" vroeg ik terwijl ik erna weer zong. Als ze het niet wou zou ik stoppen. Ik ging weer zitten terwijl ik naar de passen van Eliza keek.

Artemis Eliza
    'Ja hoor,' antwoord ik terwijl Summer gaat zitten. 'Het klinkt goed.'
    Het klonk als een echte vraag, niet alsof ze dacht: ik blijf toch wel zingen of je het nou goed vindt of niet, maakt mij geen zak uit.

Summer

"Oke en bedankt" glimlachte ik. "Ik denk vraag het maar wat ik acht dat het vals klonk" lachte ik en begon erna weer zacht zingen. Ik hoefde niet eens na te denken de tekst zong ik moeiteloos.

Artemis Eliza
    Vals? Het klonk zo zuiver als maar mogelijk is. Ik kijk naar haar, ze lijkt het moeiteloos te zingen maar toch is ze geconcentreerd, het lijkt alsof ze bang is dat iets anders als de muziek haar af zou leiden. Ik glimlach, waar zou de rest zijn? Het is niet zo koud dat iedereen binnen zal zitten en meestal komt mijn crew op muziek af als bijen op honing.

Summer

Ik keek even op "Waar denk je aan?" vroeg ik en begon langzaam mee te zingen met het volgende liedje. "Je weet je kan me vertrouwen" zei ik glimlachend. Omdat ik niet wist wat er aan de hand was

Artemis Eliza
    Ik lah o haar laatste toevoeging. 'Ik dacht aan het feit dat het totaal niet vals klonk, dat je daar zo geconcentreerd zit terwijl het zingen je geen moeite lijkt te kosten en ik vroeg me af waar de rest is omdat het niet zo koud is dat je binnen moet zitten en mijn crew is waar de muziek is.'

Summer

"Heel erg bedankt " zei ik met een glimlach. "En ik had ook geen moeite maar ik weet niet ik ben altijd geconcentreerd" gaf ik eerlijk toe. 'En die komen straks misschien nog wel en ik weet het niet'

Artemis Eliza
    'Inderdaad,' zeg ik. 'Waarschijnlijk zijn ze ook in gesprek of verkennen ze het terrein een beetje, ik hoorde dat het strand hier in de buurt is.'
    Ik hou van het strand alleen ik kom er niet erg vaak, het is niet dicht bij huis en ik ben bijna altijd bezig met werken, huishouden en dansen dus dat past er gewoon niet goed bij.