• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just dance. [1]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ( super)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga even douchen, daarna stuur ik Marylinn naar dat oefengebouw toe ^^, dus als iemand haar tegen wilt komen, kan je die persoon er zometeen eventueel naar toe sturen hihi]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Artemis Eliza
    'Jij ook,' zeg ik terwijl ik even stop. 'Maar we hadden niet kunnen verwachten dat ze een stel amateurs dat eruit ziet als een stel dansende spasten als concurentie zouden sturen. Het is leuk om een keer andere op je eigen niveau te ontmoeten.'

    Jason
    Ik kom de jongensslaapzaal binnengelopen en laat me op mijn bed vallen. Eigenlijk heb ik alleen maar meiden van andere crews ontmoet, hoe zouden de jongens zijn? Hopelijk even hartelijk want anders lig ik met een snel rotjongens op de kamer en daar heb ik een hekel aan.
    Na een paar minuten wordt ik toch onrustig en ik besluit naar de halfpipe te gaan.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:44 ]


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Dankje" glimlachte ik "Dat had ik niet verwacht nee maar ik ik blijf een beetje verbaasd. Maar dat is inderdaad leuk en ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten" waren mijn woorden daarna


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailynn

    'Jij ook al niet,' grinnik ik zacht. 'We houden ons dan we erg afzijdig, gezien we er al even zijn en nog maar iemand hebben gesproken,' voeg ik er aan toen. 'Ik stel voor dat als we die pizza op hebben we eens een kijkje gaan nemen bij wat andere crew leden, als je wilt natuurlijk,' reageer ik daarna.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Artemis Eliza
    Ik lach, zoals vrijwel altijd. 'Wie zitten er eigenlijk allemaal in jouw crew?' Vraag ik. 'Jason en Rossella natuurlijk, en die jongen die jullie Rafael noemen mar ik heb geen flauw idee hoe groot jullie zijn.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Klopt Rossella, Jason, Rafael en Liam" zei ik "Dus in totaal zijn we met zijn vijven" vertelde ik "En bij jullie op James, Ailynn en Benjamin na?" vroeg ik omdat wij met zijn vijven zijn zullen zij dat ook wel zijn.

    James

    "Wie je soms hiermee zeggen dat ik niet gezellig ben?" vroeg ik nep-beledigd. "Nee tuurlijk ik vindt het goed straks zijn wij de enige die hier nog niemand van de andere crews kennen" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'Ook met vijf, Jamie, Bennie, Ailynn en Alison,' zeg ik. 'Alleen wij zijn met drie meiden en twee jongens, jullie andersom maar als die Rafael iets tegen vriendschap met mense van de andere crew heeft dan zal hij de komende weken waarschijnlijk regelmatig alleen doorbrengen denk ik.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Daar heb je best kans op maar hij is wel aardig hoor" glimlachte ik. "Volgens mij maak ik volgens sommige net iets te makkelijk vrienden" vertelde ik. "Maar de crew van jullie klinkt ook gezellig"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Heeft er misschien iemand zin om Rossella tegen te komen op het strand en Sven bij de half pipe? :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Artemis Eliza
    'Uiteindelijk zit iedereen daar met een verhaal,' zeg ik en ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. De meese mensen houden er niet van om hierover te praten. 'En ik ben de jongste en dat zorgt er op de een of andere manier voor dat ik toch meer kan maken als de rest, ze blijven me als een kind beschouwen.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Ja dat is wel waar ja" zei ik "En dat heeft zijn voor-en nadelen" zei ik erna toen ze vertelde dat ze de jongste was. "Zelf ben ik degene die het altijd heel snel met iemand kan vinden en altijd best wel onhandig is maar wel altijd vrolijk"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    Bij de half-pipe zie ik een jongen staan. 'Hé,' groet ik. 'Ik ben Jason.'
    Zou dit een van de shooters zijn of die Bennie of Jamie waar Eliza het steeds over heeft? Hij lijkt me wel vriendelijk.

    Artemis Eliza
    'Ik hou er wel van dat ze me niet altijd sirieus nemen, dat is precies zoals ik het wil, niet teveel gedoe,' zeg ik. 'Niemand verwacht van mij een sirieuze bijdrage aan een bespreking en over het algemeen verbaasd het ze als ik daar voor op kom dagen. Dat moet een ander niet zo snel proberen.'

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:47 ]


    Remember to be ridiculous.

    Ailynn

    'Natuurlijk niet!' breng ik uit en geef hem een zacht duwtje. 'Je bent een gezellig gezelschap,' voeg ik er glimlachend aan toe. 'Ik vraag je anders ook niet om mee te gaan,' knipoog ik er nog vlug achteraan, als op dat zelfde moment de pizzabezorger eraan komt. 'Kijk, echt eten,' grijns ik en duw mezelf overeind.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    James

    "Oké dan is het goed" lachte ik en stond ook op. Ik pakte wat geld en betaalde de pizza's. Toen de pizzabezorger weg liep ging ik weet zitten en overhandige een van de dozen aan Ailynn. "Eindelijk" riep ik vrolijk en maakte de doos open.

    Summer

    "Eindelijk is iemand die het begrijpt en dat ook vindt" lachte ik en ging weer even zitten. "Maar soms zijn er momenten dat ze je niet serieus nemen terwijl je het wel serieus bedoelt en dat is dan weer minder"

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer