• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just dance. [1]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Artemis Eliza
    Ik trek mijn vest weer aan om te voorkomen dat ik spierpijn krijg omdat ik te snel afkoel. 'Als ik sirieus ben noem ik Benjamin en James bij hun volledige naam,' zeg ik. 'Dan weten ze dat ik ff geen zin heb in een grapje, daar zijn bijnamen handig voor.'


    Remember to be ridiculous.

    Ailynn

    'Inderdaad, eindelijk!' En opend net als James de doos van mijn Pizza. 'Help me herinneren dat ik je straks het geld voor de pizza terug geef. Staat wel zo netjes en mij kennende vergeet ik het dadelijk,' zeg ik tegen hem en ga vervolgens weer terug zitten op het muurtje en zet de doos op mijn schoot. 'Smakelijk he,' grijns ik en pak een pizzapunt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sven.

    Ik trek een kleine sprint, waarna ik mijn voet tegen de halfpipe aanzet en mezelf afzet, waardoor ik een achterwaartse salto kan maken. Als ik weer met beide benen op de grond sta glimlach ik even tevreden.
    "Hé, ik ben Jason" Stelt een jongen zichzelf voor. Ik draai me om, waarna ik de jongen even bekijk. "Sven," Stel ik mezelf voor met een waterige glimlach.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    De jongen stelt zich voor als Sven. 'Een van de shooters zeker?' Vraag ik. Ik denk dat de crews allemaal even groot zijn dus omdat Eliza steeds dezelfde vier namen gebruikte zal dit waarschijnlijke iemand van de crew zij waarvan ik nog niemand heb ontmoet.


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Je hoeft me geen geld te geven en smakelijk" zei ik lachend en nam toen een hap. "Dit smaakt, ruikt en ziet er een heel stuk beter uit" zei ik erna.


    Summer

    "Mh dat is handig ik denk dat ik dat maar is onthoud" zei ik lachend terwijl ik even rondkeek. "Vertel trouwens is iets over jezelf" zei ik toen ik bedacht dat ik haar eigenlijk nog niet zo goed kende. Hou het er maar op dat ik haar bijna helemaal niet kende


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marylinn Noah Carter

    Ik schoot overeind. Er was hier een oefenzaal tegenover, misschien kon ik mijn muur-salto oefenen! Ik kleed me snel om. Een kort topje, met een wijde, lekkerzittende joggingbroek. Ik griste mijn iPhone en een flesje water mee, en snelde naar de oefenzaal. Ik zet wat dansmuziek op, en ga even stretchen. Dansen hielp me met ontspannen, ik zette mijn gedachten altijd op nul en liet me gewoon gaan. Ik ren richting de muur, om vervolgens een salto naar achteren te maken. Maar tevergeefs, ik viel met een harde klap op de grond. Ik vloekte, en probeerde het nogmaals.

    [lol, hoe noem je zo iets? Volgens mij is muur-salto niet echt een woord.. :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sven.

    "Een van de shooters zeker?" Vraagt hij. "Klopt, jij?" Vraag ik aan hem. Ik heb hem net niet gezien in de slaapzaal, maar vanavond maak ik wel kennis met al die andere jongens. En die grap gaat waarschijnlijk ook niet meer door.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ailynn

    'Hm-Hm,' hum ik goedkeurend terwijl ik mijn mond vol heb en hij zegt dat dit op elk oogpunt beter is dan wat we net hebben gehad. 'Helemaal mee eens,' zeg ik daarna na nog en neem weer een nieuwe hap van mijn pizza.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Artemis Eliza
    Ik haal even diep adem, dit blijft een kut verhaal hoevaak ik het ook vertel. 'Eliza is mijn tweede naam, eigenlijk heet ik Artemis, een van de weinige dingen die ik van mijn moeder weet is dat ze verschrikkelijk was met namen en het andere dat ze blond is. Ik was zestien toen ze werd geboren, ze werd uit de familie verstoten en ik bleef bij mijn oma. Ik mocht er tot ik op m'n dertiende mezelf wou worden. Ik veranderde van naam, had huisarest en glipte dan uit het huis om op straat rond te gaan hangen. Daar ontmoette ik Bonnie, ze is twee jaar ouder en danst al haar hele leven. Zij leerde me dansen en intusen delen we samen een appartement, thats my story,' zeg ik. 'Nu is het jouw beurt.'

    Jason
    Blijkbaar had ik het goed. 'Shakers,' beantwoord ik zijn vraag. 'Ik hoorde dat je Rafael en Liam al hebt ontmoet. Ik verontschuldig me voor Rafaels gedrag, hij houdt niet van vreemden.'

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 21:04 ]


    Remember to be ridiculous.

    ( ik moet gaan maar even snel nog een reactie)

    James

    "Dit is een van de weinige keren dat iemand het met me eens is" lachte ik "Normaal ben ik toch degene met de domme opmerkingen zoals waar moeten we heen terwijl er een bord voor me hangt met een pijl en de tekst waar we naartoe moeten" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sven.

    "Shakers," Antwoord hij op mijn vraag. Ik knik even. "Ik hoorde dat je Rafael en Liam al hebt ontmoet. Ik verontschuldig me voor Rafaels gedrag, hij houdt niet van vreemden." Vervolgt hij. "Achjoh, kan gebeuren toch?" Zeg ik met nog steeds diezelfde waterige glimlach. Ik ben iemand die mensen niet snel vertrouwd, dus ook hem vertrouw ik niet, maarja dat ben ik. Het is gewoon een kwestie van tijd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Summer

    Ik hoorde haar even diep adem halen en toen begon ze toch te vertellen. "Sorry" zei ik "Het lijkt me niet leuk"
    "Maar mijn verhaal is niet echt interessant maar ik vertel wel het belangrijkst
    Ik woon sinds mijn 7de bij mijn oudste broer omdat de band met mijn ouders heel slecht was en met mijn 4 oudere broers was mijn band echt heel goed. Dansen en muziek is mijn leven en daar vergeet ik mijn problemen mee dus dat is iets wat ik altijd doe. Ik ben toen bij de shakers terecht gekomen en daar zit ik dus nog steeds " zei ik "Dat was het belangrijkste oh ja en ik zing"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik kruip onder mijn dekens en ga er morgen weer om 6:20 uit -__-]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason
    'Inderdaad maar hij is geneigd om over te reageren,' verklaar ik. 'Hij hield een bespreking omdat Summer met een lid van een andere crew stond te praten dus als iemand hem voor het eerst ontmoet verontschuldigen we ons over het algemeen voor hem.'
    Rafeal komt op anderen vaak arrogant over maar er is geen gezelligere jongen als hij, misschien Liam maar die twee lijken totaal niet op elkaar dus..

    Artemis Eliza
    'Zo zie je maar,' zeg ik. 'Volgens mij heeft bijna iedereen die hier is wel een verhaal. Dansen werkt gewoon bevrijdend, in mijn geval haalde het me van straat en zorgde het ervoor dat ik niet in de criminaliteit of protestutie terechtkwam.'

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 21:13 ]


    Remember to be ridiculous.

    Ailynn

    'Echt waar?' vraag ik en kan het niet helpen zachtjes te lachen. 'Nouja, zo heel erg dom is het niet hoor. Zoiets zou mij ook vlot gebeuren,' reageer ik daarna en grijns even. 'Soms kunnen die dingen juist voor leuke momenten zorgen.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'