• Eden is een vampier die niet beschikt over een eindeloos budget of bijzondere talenten. Ze moet noodgedwongen deel uitmaken van een bende die bestaat uit criminele soortgenoten. Terwijl ze de ene na de andere klus verpest, bespioneerd ze in haar vrije tijd een Canadese ex-gevangene waar ze langzaamaan een zwak voor ontwikkeld. Hoewel haar verliefdheid zich bijna ontpopt tot een obsessie, houdt Eden zichzelf voor dat er niets fout kan gaan aangezien ze de sterveling enkel gadeslaat. Wat ze niet weet, is dat er ellende van een onschatbaar kaliber op de loer ligt. Alles dat eerst zo onschuldig leek, wordt besmet met een kwaad waar niet aan valt te ontglippen.

    Ik ben bezig met het bovenstaande verhaal uitwerken en bij die uitwerking hoort uiteraard ook het bedenken van een titel. Dit is waar ik tot nu toe zelf op ben gekomen:

    City of blood, bullets and smoke
    The lips of evil/De lippen van het kwaad
    Madness in a leather jacket

    Nu zou ik graag van jullie weten welke titel jullie het leukst en het meest toepasselijk vinden. Eventuele suggesties zijn trouwens ook van harte welkom. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Madness in a leather jacket.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Madness in a leather jacket.

    ik twijfel tussen Madness in a leather jacket
    The lips of evil


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Cyborg schreef:
    Madness in a leather jacket.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Cyborg schreef:
    Madness in a leather jacket.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cyborg schreef:
    Madness in a leather jacket.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Cyborg schreef:
    Madness in a leather jacket.


    Chaos is a ladder.

    Cyborg schreef:
    Madness in a leather jacket.


    Ex astris, sciencia