• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just dance. [1]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Summer

    "Dat is waar iedereen heeft zo'n zijn verhaal" zei ik "En dansen is gewoon iets waarmee je alles om je heen vergeet tenminste dat heb ik" voegde ik er met een kleine glimlach aantoe.

    James

    "Lach me niet uit" zei ik en schoot zelf toen ook in de lach. "Het kan je gebeuren maar het gebeurd niet en bij mij gebeurde om de paar minuten" zei ik erna. "Maar leuke momenten zijn het inderdaad wel"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailynn

    'Ik lach je niet uit,' grinnikte ik. 'Ik lach je toe.' Vervolgens duwde ik het laatste stukje van mijn pizza in mijn mond. 'Ik vind je er in iedergeval niet dommer door lijken,' voegde ik er aan toe, nadat mijn mond weer leeg was. 'Zoo, dat was lekker,' grijns ik breed als mijn pizza op is en schuin naar James op kijk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    James

    "Mh ik geloof het maar alleen omdat jij het zegt" lachte ik. "Komt nog wel" zei ik erna. "Een stuk beter dan dat eten van net" waren mijn woorden voor ik de lege pizzadoos naast me neerzetten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailynn

    'Een heel stuk beter,' reageer ik en sta op om onze lege pizzadozen weg te gooien. 'Waar zullen we eens gaan kijken, bij de oefenvelden?' vroeg ik zodra ik weer terug bij James stond. Ergens kreeg ik nu ook wel zin om te dansen, maar gezien ik net gegeten had was dat misschien nu niet z'n heel slim idee.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    James

    "Mooi zo" glimlachte ik. "Ik vind het goed" zei ik terwijl ik opstond en even rondkeek. "Maar weet je zeker dat dansen op dit moment wel een goed idee is?" vroeg ik en keek haar vragend aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Heeft iemand Benjamin of Liam nog nodig gehad ?]

    Ailynn

    'Nee, dansen is niet slim om dat nu meteen na het eten te doen,' glimlach ik. 'Maar we kunnen wel kijken naar wat de andere doen, als het eten dan wat gezakt is kunnen we ze laten zien wat wij kunnen,' grijns ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    James

    "Ik hou van jouw geniale plannen" glimlachte ik. "En even naar de andere is geen slecht plan" zei ik. Ik keek rond ""Welke kant op?" vroeg ik aangezien mijn richtingsgevoel niet goed was en er geen borden hingen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailynn

    'Nou, zo geniaal zijn mijn plannen niet. Oke, sommige dan,' reageerde ik en lachte even. 'Laten we die kant op lopen,' zei ik daarna en wees in de richting van waar ik dacht de oefenvelden te hebben gezien. 'Hopelijk zit mijn richtingsgevoel er dit keer niet naast,' grinnik ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    James

    'Ik ben het niet met je eens want ik vind ze wel geniaal' zei ik lachend en keek naar de richting waar ze wees. "Laten we maar kijken en anders zoeken we gewoon verder" zei ik toen en liep de richting uit samen met Ailynn. "Volgens mij heb je gelijk" zei ik toen ik de velden zag

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'Jij bent niet de enige,' zeg ik. 'Dansen maakt je hoofd gewoon leeg, er is niets meer als de passen en de mensen waarmee je danst.'
    Ik glimlach. Dansen werkt zo ontzettend bevrijdend, het helpt me om mezelf te blijven wat er ook gebeurd.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Dat is iets wat echt voor de volle 100% zeker is" zei ik lachend en stond weer op. Ik zeete een nummer op en begon weer te dansen. "Nooit gedachte dat problemen gewoon met dansen opgelost konden worden tot een aantal jaar geleden" lachte ik terwijl ik mijn vest op de grond neegooide en weer door danste


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    Ik spring van het muurtje en gooi mijn vest weg. Ik begin net als Summer op het ritme te bewegen. Om te dansen hoef je de nummers niet perse te kennen en je hoefde niet tientallen passen uit je hoofd kennen, je moest een ritmegevoel hebben en dansen met je hart.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik keek even naar Eliza die ook begon te dansen. "Dit is inderdaad iets waar je niet bij na hoeft te denken maar gewoon moet doen" zei ik terwijl ik nog steeds dansde. "En het is ook leuk om is met iemand anders te dansen dan je eigen crew "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Artemis Eliza
    'Zeker als diegene ook goed is,' zeg ik. 'Als diegene beseft dat het niet draait om alles perfect doen maar om het gewoon te doen waardoor het er perfect uitziet, niet te gefocust maar gewoon als dans.'


    Remember to be ridiculous.