• Nu lijkt het me leuk om een leuk kleurtje te hebben op mijn nagels. Ik heb al een paar potjes maar telkens als ik het er op doe, komt er altijd wel wat op mijn vingers. Waardoor het er niet uit ziet en ik het er weer vanaf haal.
    Nu wil ik eigenlijk wel weten op er bepaalde trucjes zijn om dat te voorkomen. En ja, oefening baart kunst maar toch.
    Dus heeft iemand tips of zijn er bepaalde trucjes? Tell Me!

    Nee, als het is opgedroogt kan je het zo van je vinger afhalen. :'D Tada.


    Your make-up is terrible

    Hmm. Ik heb eens ergens gelezen dat je er een soort crème op moet doen. (op je vingers) Ik weet niet wat. Misschien zie je het in andere topics of weet iemand anders dat...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Assassin schreef:
    Nee, als het is opgedroogt kan je het zo van je vinger afhalen. :'D Tada.


    Ik dus niet. ):

    Wanrooy schreef:
    (...)

    Ik dus niet. ):


    Hm, weird. Ik krab het er gewoon af of was een keertje mijn handen. Meestal als ik een paar uur later kijk is alles verdwenen.


    Your make-up is terrible

    Gewoon nagellak remover gebruiken? Lijkt mij tenminste het simpelste... ;]

    Edit: O, wacht, je bedoelt op je nagelriemen ;]
    Ik heb een speciaal dingetje, van... Grrrmmmbll, ben weer eens naam kwijt... >.<
    Nouja, het is in ieder geval zo'n speciaal dingetje voor je nagelriemen... Het is van hetzelfde merk als die nagellak met allemaal namen van steden...

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 1:01 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    In 3 strepen 'verven'. Dat doe ik altijd. Eerst een dikke streep vanuit het midden. En dan links en rechts opvullen met een streep. =)
    Als je smost, kun je altijd een oorstokje in remover doppen en het netjes afwerken. Ikzelf heb een soort van borsteltje dat ik in de remover dop en dan netjes mee naast mijn nagel kan gaan als ik een beetje ben uitgeweken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    In 3 strepen 'verven'. Dat doe ik altijd. Eerst een dikke streep vanuit het midden. En dan links en rechts opvullen met een streep. =)
    Als je smost, kun je altijd een oorstokje in remover doppen en het netjes afwerken. Ikzelf heb een soort van borsteltje dat ik in de remover dop en dan netjes mee naast mijn nagel kan gaan als ik een beetje ben uitgeweken.


    Dat ga ik eens proberen, goed idee! En @Ergela, dat ga ik ook eens proberen!

    Wanrooy schreef:
    (...)

    Dat ga ik eens proberen, goed idee! En @Ergela, dat ga ik ook eens proberen!

    Werkt voor mij. :Y) Maar is smos niet zoveel aangezien ik 2x/3x per week soms mijn nagels lak. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je kunt wat remover op een wattenstaafje doen als je nagels zelf goed droog zijn en dan daarmee de restjes nagellak verwijderen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    De ene keer haal ik het er gelijk af.. Wattenstaafje + Nagellakremover = Voíla.
    Of ik krab het er na een tijdje eraf als het opgedroogd is ;d

    Ik ga er zo vaak overheen.. Vooral bij me rechterhand..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    De ene keer haal ik het er gelijk af.. Wattenstaafje + Nagellakremover = Voíla.
    Of ik krab het er na een tijdje eraf als het opgedroogd is ;d

    Ik ga er zo vaak overheen.. Vooral bij me rechterhand..


    Hahaha ik ook altijd. Het ziet er dan niet uit. Gister ging ik even snel mijn teennagels lakken, nou, mijn hele tenen zitten onder lolol. Maarja, ik krijg het er altijd zo vanaf...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha ik ook altijd. Het ziet er dan niet uit. Gister ging ik even snel mijn teennagels lakken, nou, mijn hele tenen zitten onder lolol. Maarja, ik krijg het er altijd zo vanaf...


    Met me tenen heb ik er niet zo heel veel last van ;D Behalave bij die kleintjes.. Vind alleen verrot om me rechtervoet te doen.. Zit niet zo lekker xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als het op mijn vingers komt haal ik dat ervan af met een wattenstaafje en wat remover. Ik kan ook geen nagels lakken maar zo zitten tenminste niet al mn vingers onder die zooi


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    FlowerOnFire schreef:
    Als het op mijn vingers komt haal ik dat ervan af met een wattenstaafje en wat remover. Ik kan ook geen nagels lakken maar zo zitten tenminste niet al mn vingers onder die zooi


    Save me from myself.

    Bij essence kun je van die pennetjes met nagellak remover komen. Heel handig.
    Dit. .
    Het kost denk ik drie euro uit mijn hoofd gezegt en zo kan je het heel makkelijk er af halen zonder dat je gelijk je nagellak er bij moet afhalen.


    "Ignite, my love. Ignite."