• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just dance. [1]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ailynn

    'En ik ben Ailynn,' glimlach ik, als een van de jongens zich heeft voorgesteld als Jason en de ander na een tijdje als Sven. 'Ook ik zit in de crew van James en Eliza,' voeg ik er vervolgens aan toe. Jason zat dus bij Summer in de crew, daarop uit maakte ik dat Sven uit de andere moest komen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jason
    'Ik heb alleen je naam gehoord, geen bijzonderheden,' stel ik hem gerust. 'Ik ben inderdaad een van de shakers en ik had kunnen weten dat intussen bijna iedereen weet wie Summer is,' lach ik.
    Eeuwige enthousiaste en sociale Summer

    Artemis Eliza
    'Inderdaad,' zeg ik. 'Ik denk dat ik morgen het strand ga proberen te vinden. Misschien wilt er wel iemand mee en anders sleep ik wel iemand mee.'


    Remember to be ridiculous.

    Rossella.

    Zachtjes hoor ik het zand achter me schuiven, wat betekend dat er iemand achter me loopt, maar ik besteed er niet veel aandacht aan. Wanneer ik een arm om mijn schouders voel, schrik ik op en kijk in het gezicht van Liam, waardoor er een opgeluchte zucht over mijn lippen rolt. "Wat doe je hier zo alleen" vraagt hij. "Nadenken," Ik pauzeer even," En ik dacht eraan om even te gaan dansen. Het water geeft een leuk effect" Voeg ik er nog aan toe.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    "Mh oke dan is het goed" lachte ik. "Ik kwam haar tegen samen met Eliza, is ze altijd zo vrolijk? " vroeg ik aangezien ik niemand ken die altijd zo vrolijk is.

    Summer

    Ik lachte om haar opmerking. "Als je wilt wil ik wel mee naar het strand" lachte ik. "Trouwens ik ga nog even rondkijken ga je mee?" vroeg ik en stond op terwijl ik mijn pet weer opdeed.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 20:29 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'Ik weet niet hoe ze zich gedroeg toen je haar tegenkwam maar als je bedoelt dat ze een enorme lach op haar gezicht heeft, superveel praat, ontzettend optimistisch is en met iedereen meteen bevriend omgaat, ja zo vrolijk is ze atijd.' Zeg ik. 'Ik waarschuw je alvast voor een andere uit onze crew, Rafael kan heel erg arrogant overkomen en houdt niet van vreemdelingen.

    Artemis Eliza
    'Ja,' zeg ik.
    Ik trek mijn vest weer aan en pak mijn tas. 'Maar je hoeft morgen niet perse mee, ik sleur gewoon Bennie of Jamie mee als je niet wilt.'


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Zo gedroeg e zich inderdaad" zei ik lachend "En zoiets had ik al begrepen maar ik ben wel wat gewend" voegde ik eraan toe "Maar toch bedankt voor de waarschuwing dan weet ik dat ik toch moet oppassen"

    Summer

    "Wat jij wilt het maak mij echt niet uit" zei ik lachend. En liep erna een willekeurig kant op. Ik zou wel zien waar we terecht kwamen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason
    'Een gewaarschuwd mens telt voor twee,' zeg ik. 'Dansen?' Vraag ik.
    Zonder een antwoord af te wachten zet ik een nummer op en begin te dansen. Het eerste nummer is een beetj hip-hop-achtig maar het is maar kort en gaat snel over in iets dat meer op moderne dans lijkt.

    Artemis Eliza
    'Mij ook niet,' lach ik.
    Ik volg Summer, volgens mij heeft zij net als mij geen flauw idee waar we heengaan.


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Dat is waar" lachte ik. "Prima" zei ik erna.
    Ik luisterde naar het nummer en begon met dansen. Zonder eigenlijk te denken wat ik nu eigenlijk deed.


    Summer

    "We zien het anders nog wel" lachte ik.
    "Trouwens ik weet niet waar we heen gaan" gaf ik erna eerlijk toe


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailynn

    Stilletjes luister ik half mee met het gesprek tussen James en Jason. Delen ervan ontgaan me omdat ik iets te diep in gedachten ben verzonken. Als ik muziek hoor kom ik op uit mijn gedachten en bekijk het tweetal, dat nu op de tonen van de muziek mee staat te dansen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jason
    Plotseling stopt de muziek. Ik kijk op mijn ipod en zie het probleem meteen. 'Batterij leeg,' zucht ik. 'Iemand van jullie nog muziek of zullen we maar even praten?'

    Artemis Eliza
    'Dat vermoedde ik al,' zeg ik. 'Het maakt me maar weinig uit waar we heen gaan, als ik maar voor zeven uur 's ochtends in de slaapzaal ben zodat ik nog een beetje aan de dag heb.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Komt wel goed en trouwens ik zie al waar we zijn" zei ik toen ik verschillende mensen zag staan. Waaronder Jason, James en Ailynn
    "Jason" riep ik vrolijk toen ik die kant opliep

    James

    "Zeg het maar" zei ik. Opeens hoorde ik iemand Jason roepen.
    "Ik geloof dat je daar je antwoord al hebt" zei ik en keek die kant op en zag Summer en Eliza deze kant opkomen lopen. Erna keek ik naar Ailynn "Ben je er nog wel bij met je gedachte?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailynn

    'Ik heb mijn ipod op de slaapzaal liggen,' reageer ik als Jason aangeeft dat de zijne leeg is. Achter ons hoor iemand vrolijk "Jason" roepen en als ik me even omdraai zie ik Summer en Eliza aankomen. 'Ben je er nog wel bij met je gedachte?' vraagt James me waarop ik zachtjes lach en met mijn hoofd schud. 'Was ik zover weg in me gedachten dan?' vraag ik hem vervolgens.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 21:33 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jason
    Summer komt naar me toe, Eliza loopt bij haar alleen die springt op James rug. Ik kijk verbaasd. Eliza doet wel heel erg losbandig, zelfs voor omgang met je eigen crewleden.

    Artemis Eliza
    Summer leidt ons blijkbaar naar Jason, James en Ailynn. Summer roept Jason en ik spring zonder een verdere waarschuwing op James rug. 'Hé Jamie,' zeg ik. 'Heb je gemist?'


    Remember to be ridiculous.

    Sven.

    Ik luister naar het gesprek tussen James en Jason, maar ga er verder niet op in. Wanneer de klanken van muziek door mijn hoofd heen gaan beginnen mijn gedachte te dansen. Er komen nog twee meiden aan lopen en James vraagt of Ailynn er nog wel bij is met haar gedachte, waarna ik even kort grinnik. Als ik eerlijk ben lijken ze me allemaal wel aardig, maar het is jammer dat ik hier nu als enigste van mijn crew sta. Gewoon, het voelt ene beetje ongemakkelijk. Ondanks dat ik ADHD heb kan ik op sommige momenten best rustig zijn, maar of ik daar nou zo blij mee moet zijn?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    "Ik weet het niet. Ik weet alleen dat je niet meer hier was met je gedachtes" zei ik lachend. "Maar vertel jij het maar hoe ver je zat met je gedachtes" voegde ik er lachend aantoe. "Tenzij je dat natuurlijk niet wilt" opeens sprong er iemand op mijn rug. 'Hé Jamie, heb je gemist?' vroeg Eliza. Ik lachte even "Heey, en jou altijd"

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 21:37 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer