• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just dance. [1]

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 20:13 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Summer

    "Dankje je bent echt de beste" zei ik lachend "En ik beloof dat ik dat niet zal doen en trouwens ik had toch wat belooft?" vroeg ik terwijl ik hem vragend aankeek. Toen richte ik me op Eliza "Hij vindt het niet zo leuk dat ik met mensen uit andere crews omga" zei ik lachend "Maar dat doe ik toch zo ben ik eenmaal". Ik hoorde erna ook Rossella nog iets zeggen "Dat is waar en trouwens ik ga niet veranderen omdat iemand niet leuk vindt dat ik me zo gedraag"

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 18:34 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marylinn Noah Carter

    Kort nadat ik mijn eten op had, ontsnapte een boer uit mijn mond. ''Pardon'' zei ik nonchalant. Het is menselijk, toch? Ik leunde even achterover. ''Zullen we zo gaan repeteren?'' vroeg ik aan Zach en Sven.

    [Ik heb eigenlijk geen idee of Zach en Sven nog in de eetzaal zitten? :'D Haha]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Ailynn

    'Mij maakt het niet uit, alles is vast beter dan het eten hier,' grinnik ik zachtjes en knik even als hij zegt dat Summer vast bij haar eigen crew is. Precies wat ik ook al vermoedde. 'Ja, ik ga met je mee,' antwoord ik en lach zachtjes om de blik die hij op het eten wierp. 'Hopelijk is het ontbijt een stuk beter, anders moeten we daar ook iets anders op zien te verzinnen.' Samen met hem sta ik op om de eetzaal weer te verlaten en zo te zien waren we niet de enige die het eten alles behalve goed vonden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sven.

    Mary begroet ons even, waarna ze naast ons komt zitten. Ik grinnik even als ze haar bord flink vol schept. Zelf eet ik niet zo heel veel, maar weinig kun je het ook niet noemen. "Zullen we zo gaan repeteren?" Vraagt Mary aan Zach en mij net wanneer ik mijn laatste hap heb doorgeslikt. "Ik vind het prima, dan moeten we alleen Violet en Ashleigh even inlichten" Ik knik even instemmend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ashleigh
    'En wanneer is iemand dan knap volgens jou?' vraagt Ben grijnzend. 'Hmm, hij moet wel gespierd zijn en langer zijn dan mij. Haar en oogkleur maakt me niet uit. Ik glimlach als ik de pizzabezorger zie. 'Ik ben zo terug,' zeg ik tegen ben waarna ik naar de jongen loop. Ik glimlach even naar hem. 'Hier zijn de pizza's,' glimlacht de jongen terug. Dan zet ik mijn allerliefste glimlach op en knipper even een paar keer verleidelijk met mijn ogen. 'Ehm, is het erg dat we het niet betalen? We zijn niet zo rijk,' zeg ik dan met een zachte stem. De jongen lijkt even te twijfelen en knikt dan. 'Ik betaal wel,' zegt hij. 'Je bent een schat,' glimlach ik waarna ik hem een kusje op zijn wang geef en de pizza's van hem aanpak. Ik zwaai nog even naar hem en loop dan weer naar Ben. 'Gelukt,' zeg ik triomfantelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ( sorry niet gezien)

    James

    "Dat ben ik met je eens. Ik eet veel maar dit echt niet" zei ik en liep met haar mee. "Uh waar gaan we trouwens naartoe want daar had ik nog niet over nagedacht" gaf ik eerlijk toe. "En het ontbijt beter dat betwijfel ik"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Benjamin

    Ik beet op mijn lip en schoot hard in de lach toen hij weg was. "Serieus, dat was zo overdreven" zei ik nog steeds hard lachend, "We zijn niet zo rijk, serieus ?" vroeg ik dan. Ik dacht even na, mijn vader was weldegelijk rijk ...

    [Moet eten]

    [ Geeft niks ]

    Ailynn

    'Ik heb het wel gegeten, maar gelukkig overleefd,' grap ik. 'Ehh, geen idee eigenlijk. Naar buiten?' vroeg ik en wees in de richting van de buiten deuren. 'Weet je, ik wil niet eens denken aan het ontbijt van morgen. Ik geloof niet dat ik een lekker gebakken eitje kan verwachten..'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ashleigh
    'Serieus, dat was zo overdreven,' lacht Ben. 'We zijn niet zo rijk, serieus?' Ik haal mijn schouders op. 'Het werkte wel dus wat maakt het uit. Of ben je zo'n braaf typetje,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James

    "Kan ik altijd nog voor je doen aangezien ik wel kan koken sinds ik op mijn eigen woon maar dat zal wel niet mogen" zei ik lachend "En is goed" zei ik en liep in de richting van de deuren


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marylinn Noah Carter

    "Ik vind het prima, dan moeten we alleen Violet en Ashleigh even inlichten" zei Sven, en ik knikte. ''Weet jij toevallig waar ze uithangen?'' vroeg ik, terwijl ik pijnlijk over mijn buik wreef. Misschien net te veel gegeten..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sven.

    "Weet jij toevallig waar ze uithangen?" Vraagt ze, terwijl ze over haar buik wrijft. "Teveel gegeten? En Ashleigh zit daar" Zeg ik grinnikend en kijk even in de richting van Ashleigh. "En waar Violet is, geen idee" Vervolg ik mijn antwoord.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marylinn Noah Carter

    ''Teveel gegeten?'' zei hij, waarop ik met een pijnlijk gezicht knikte. ''En Ashleigh zit daar'' zei hij, wijzend naar Ashleigh. ''Oh, ik ben nog niet helemaal wakker denk ik'' grinnikte ik, maar mijn uitdrukking verandere toen ik zag dat ze met iemand van een andere crew zat. ''Lekker gezellig'' mompelde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ailynn

    'Ohh, een zelfgemaakt ontbijtje of maaltijd klinkt zo veel lekkerder,' reageer ik en duw ondertussen de deuren naar buiten open. 'Ik vind dat we dat gewoon zelf moeten maken, weten we zeker dat het ook én lekker ruikt én lekker smaakt,' grinnik ik en laat mijn blik vervolgens even een keer over het buiten terrein heen gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Violet
    Ik zit ergens buiten in de zon met mijn oortjes in. De zon is nu eindelijk lekker in plaats van bloedheet. Ik had al wat eerder dan de rest gegeten en zat nu gewoon buiten. Ik vond het af en toe wel even fijn om alleen te zijn. Dan kon ik mijn hoofd even leegmaken. Ik zuchtte en zette een ander nummer op.