• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 14:47 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Word dan weer zoals je eerst was." Fluister ik.
    "Ik mis je Luca, met heel mijn hart. Maar ik herken je niet terug, niet als je me aankijkt. Ik wil mezelf geen pijn meer doen Luca, die tijd heb ik gehad." Tranen rollen over mijn wangen, ik kan het niet hebben dat hij zo veranderd is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Solomon

    "Wat denk je zelf." Mompel ik terwijl ik ook een blik werp op het gebroken raam.
    Ik kijk Cassie aan.
    "En wat maakt jou dat eigenlijk uit?" Zeg ik dan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    "Het spijt me zo." mompel ik zacht terwijl ik weer naast haar ga zitten. Ik probeer haar tranen teder weg te vegen met mijn handen. "Ik zal het proberen, goed?"


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik haal mijn schouders op, 'gewoon,' is het enige wat ik zeg, 'we wonen in een huis dus moeten wel een beetje op elkaar letten,' ik zwijg even, 'maar je weet dus dat ik en Luca nouja, jeweetwel,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik knik.
    "Maar beloof me één ding. Blijf wel eerlijk tegen mij, en tegen jezelf. En als je het waagt om weer weg te gaan, dan hak ik je ballen af."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik bijt op mijn lip. "Maar ik heb mijn ballen nodig!" Ik streel met mijn hand door haar haar. "Ik ga niet zomaar weg." Beloof ik. "En ik zal echt proberen om eerlijk te zijn." knik ik. Dat zou een zeer goed idee zijn.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Ik kan heus wel op mezelf letten, al lijkt dat nu niet." Mompel ik.
    "Maar je weet dus dat ik en Luca nouja, jeweetwel." Ik voel me weer boos worden.
    "Ja. Dat. Weet. Ik." Sis ik woord voor woord. Ik knijp in mijn eigen hand.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Het is je geraden." Ik glimlach schijnheilig en werp een luchtkusje naar hem toe.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    Ik bijt op mijn onderlip. 'Ehm ja sorry daarvoor,' mompel ik. 'Maar maak je geen zorgen, het gaat toch niet meer gebeuren. Het is duidelijk genoeg dat Luca me niet meer nodig heeft nu zijn vriendinnetje terug is,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik glimlacht licht. "Je bent echt een speciaal meisje, Chèlle." Daarna doe ik alsof ik haar luchtkusje vang.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Opeens bedenk ik me wat en duw ik Luca ruw van me af.
    "Ieuw!" Gil ik hard.
    "Je zit met je vieze seks-vingers aan me. Blijf van me af!" Speel ik dramatisch.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik rol van het bed af als ze me duwt en begint te gillen. Verward steek ik mijn hoofd omhoog. Dan grijns ik en spring ik boven op haar, mijn handen vlak voor haar gezicht. "Wil je niet dat ik je ermee aanraak?"


    Your make-up is terrible

    Cirinde

    Het maakt me niet uit waar iedereen is, ik kan ze niet vinden. Pech. Ik loop naar de voordeur, ruk hem open ren naar buiten en gooi de deur achter me dicht. Voor het huis is een bos, waar ik eerder nog zo opgewekt ben doorheengelopen, voordat ik hier woonde. Ik ga tegen een boom zitten, schuif mijn knieen op tot aan mijn gezicht en blijf hier zitten. Niemand zou me voor een paar uur missen, ik hen trouwens ook niet.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik kijk angstig naar zijn handen.
    "Nee!" Piep ik.
    "Niet als het van iemand anders is." Dat is best wel vies namelijk.
    "Ik moet mijn haar verbranden. Je hebt er wel twee keer aangezeten!"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Solomon

    "Een 'Sorry daarvoor' Accepteer ik niet!" Ik stap op Cassie af en pak haar handen harhandig vast.
    "Je hebt het gedaan, terwijl je weet dat ik hem leuk vind. Je haalde hem gewoon voor mijn neus weg!" Spuug ik in haar gezicht en blijf haar aankijken, met ogen van woedde.


    Ich liebe dich 27.12.23