• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 14:47 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik duw mijn handen tegen haar gezicht aan. "Zeker weten? Wil je je gezicht ook verbranden?" lach ik luid.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Desnoods wel, ja!" Giechel ik en duw zijn handen van mijn gezicht af.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ik heb een spontane, geniale ingeving!" roep ik. "Je kan jezelf ook wassen." zeg ik er droog achteraan.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "En jou laten gaan zeker? Dacht het niet. Je kan natuurlijk ook altijd met me meegaan?" Stel ik voor.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Maar wel in míjn douche." zeg ik en ik til Chèlle in mijn armen. Met haar ren ik de gang op.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik schiet ontzettend hard in de lach, terwijl Luca met mij in zijn armen naar zijn eigen kamer rent.
    "Wat is er mis met de mijne?" Vraag ik dan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Het spijt me echt Solomon, maar ik dacht gewoon dat ja. Nou toen ik bij jou en Luca binnenkwam zag het er nogal intens uit en ik denk dat het wel verder was gegaan als ik niet was gekomen. Maar Luca kennende had hij daarna naar iemand anders gegaan en ik wil niet dat jij of Damon gekwetst word door seks te hebben met Luca en er vervolgens achter komen dat hij niet goed weet of hij je wel of niet leuk vind'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Je weet maar nooit wie of wat er in heeft gezeten voor jij er kwam." grinnik ik en ik loop snel door naar mijn kamer. Ik zet haar pas neer als we in de badkamer zijn.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Gadver Luca, dank je. Dat wilde ik niet weten. Ik trek mijn neus op.
    "Nu ga ik dus echt niet meer douchen voordat het ontsmet is. Straks is er iemand dood gegaan op mijn bed!" Ik hou ervan om te overdrijven.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Solomon

    "Ow en dan ga jij maar even lekker met hem lopen fucken!" Zeg ik en duw haar tegen de muur.
    "Weetje hoe erg dát is!?" Roep ik uit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    "Jij lag ook op dat bed, terwijl je al dood bent." lach ik naar haar en ik zet de kraan van de douche open.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ja maar erop slapen is anders!" Protesteer ik, terwijl ik me begin uit te kleden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Voordat ze zich heeft kunnen uitkleden duw ik haar onder de douche. "Zo." lach ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik slaak een zacht pijnkreetje als Solomon me tegen de muur aan duwt. 'Ik weet het,' mompel ik beschaamd, 'ik weet dat je je rot voelt maar denk je niet dat je je nog rotter zou voelen als ik niet binnen was gekomen en jij en Luca wel seks hadden gehad nu hij weer zo close is met zijn oude vriendinnetje?'

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 14:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Nu ben ik nat." Zeg ik droog en stap onder de douche uit. Ik grijns en loop op Luca af.
    "Geef me eens een knuffel!"


    We'll still love each other, forever and always. <3