• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 14:47 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Als ze zich omdraait, maak ik me zorgen om mijn woorden. "Chèlle?" vraag ik zacht en ik leg mijn hand op haar schouder.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik schud zijn hand van mijn schouder af en negeer hem. Had ik er nou maar nooit naar gevraagd dan was er nu niets aan de hand.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Chèlle." zeg ik nu wat dringender. Ik pak haar vast en draai haar naar mij toe, waarna ik haar hoofd mijn kant op duw met mijn handen. Ik kijk haar aan. "Maar jij bent het mooiste wat ik in beide levens gezien heb." glimlach ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dat zeg je alleen maar zodat ik me beter voel." Luca had het duidelijk gemaakt dat hij me niet meer wilde, en daar zou ik het ook maar bij laten. Vooral nu ik dit wist. Damon had gelijk, Luca is niet in staat meer om lief te hebben.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik schud mijn hoofd. "Nee, ik meen het nu." zeg ik bloedserieus. "Tegen jou zou ik niet liegen, zou ik niet eens durven." glimlach ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik zou het ook maar niet in je hoofd halen. Dan word ik kwaad. En ik ben niet leuk als ik kwaad ben." Antwoord ik lusteloos. Luca had zelf ook gelijk, het zou nooit meer worden zoals het was.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Soms ben je wel sexy als je boos bent." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Vast als ik boos, maar dan niet op jou." Grinnik ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Maakt mij niet uit op wie." zeg ik. "Het liefst bespring ik je dan meteen."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Dan moet ik maar niet meer boos worden." Grijns ik breed en probeer Luca's reactie te peilen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Helaas." grinnik ik. "Maar dat is inderdaad wel beter. Daarom zou ik je nu ook niet boos maken, toch."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Zie je nou wel!" Antwoord ik.
    "Ik dacht het al, maar nu weet ik het zeker. Je wil mij niet meer. Je wilt die Cassie. Nou weet je wat, Luca. Ga maar naar haar toe. Dit spelletje dat we spelen? Het is niet leuk meer. Loop me niet eerst uit te dagen maar dan terugtrekken."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik kijk haar verbaasd aan. "Wat? Waar héb jij het over?" Mijn mond valt letterlijk open. "Ik speel geen spelletje Chèlle, ik het gewoon al zovaak verpest dat ik nu probeer om het niet te doen!" Ik schiet overeind en zucht diep.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Nou, dan faal je erin Luca. Je maakt me telkens in de war. Eerst doe je net alsof je wat van me wil, en het volgende moment lijk je wel vies van me te zijn. Alsjeblieft, wat wil je? Denk erover en doe het dan, maar blijf niet van gedachten veranderen." Ik hoop niet dat ik mensen wakker maak, en anders, jammer dan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik kijk haar aan, ik voel de pijn van binnen branden. "Ik wil je niets kwetsen Chèlle en ik ben ook niet vies van je, ik wil gewoon voorzichtig zijn." mompel ik. "Het is alleen zo moeilijk, met hoe ik geworden ben."


    Your make-up is terrible