• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 14:47 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik glimlach licht terug naar Chélle en steek mijn arm uit zodat ze erop kan gaan liggen, maar ik laat de keus aan haar.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik ga in Luca's armen liggen en het veilige gevoel keert terug in mijn lichaam, na jaren.
    "Ik heb dit gemist." Beken ik.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Ik ook." zeg ik zacht. Ik trek haar wat dichter tegen me aan en kus haar op haar hoofd, waarbij ik aan haar ruik. Een zeer bekende, lekkere geur.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik leg mijn ene been over Luca's lichaam heen en laat alle zorgen en spanning uit mijn hoofd verdwijnen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik glimlach als ze haar been over mijn lichaam heenlegt. Ik leg mijn hand erop en streel voorzichtig van boven naar beneden, iets wat ik altijd deed.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Maar even serieus, Luca. Cassie? Kon je niet iets beters krijgen?" Ik lach spottend. Voor een vampier kun je veel beter met een andere vampier naar bed gaan, omdat dat gewoon veel intenser is.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik grom beledigt. "Ze is mooi, laat zich vrijwillig bijten, ook tijdens de seks en ze zoent geweldig." ga ik er tegen in.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik durf te wedden dat ze jouw zwakke plekken niet kent." Ik laat mijn tanden langs Luca's nek gaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik ril even. "Natuurlijk niet echt." zucht ik. "Al deed ze het behoorlijk goed voor de eerste keer." Ik pak Chélle's hoofd vast en duw hem voorzichtig weg. "Je weet wat er gebeurd als je dat doet." glimlach ik naar haar.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik grijns breed.
    "Denk je ooit aan mij, als je met iemand slaapt?" Vraag ik nieuwsgierig.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Soms." geef ik toe. Ja, redelijk vaak. Maar dat zei ik niet hardop.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Er was eens een jongen, in de jaren '80, toen punk helemaal in was, en hij deed me aan je denken. Ik noemde hem Luca toen we, ja je weet wel." Ik grijns, echt schamen kan ik me niet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik lach eventjes. "Echt iets voor. Denk jij er eigenlijk vaak aan?"


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Nou, niet echt." Dat ik geen liefdesleven, of seksleven, meer had na Luca hoeft hij niet te weten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Oh." zeg ik, redelijk zacht. Ongewild begin in mezelf af te vragen of ik dan niet zo goed in bed was, dat ik makkelijk te vervangen ben.


    Your make-up is terrible