• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 14:47 ]


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik giechel om Luca's reactie. Idioot.
    "Ik kan me niet eens meer zo goed herinneren hoe het was. Het is ook al zo lang geleden." Zijn ego mag wel wat deukjes opvangen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Meen je dat?" Ik trek mijn wenkbrauw op. In mijn geheugen lag alles nog zo vers als een ei, maar ik doe alsof ik het ook niet meer zo goed weet. "Ja, de details zijn ondertussen wel vervaagd hé." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "De details alleen? Dan is mijn geheugen nog slechter dan ik dacht." Grijns ik gemeen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Behoorlijk." Ik slik. Ik hoop dat ze nu niet weer bezig is, ze is altijd al goed geweest in plagen. Maar dit raakt me meer dan ik wil toegeven.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ik herinner me nog wel die ene keer, in Spanje, op het strand." Fluister ik in zijn oor. Spanje was waarschijnlijk de heerlijkste tijd die we beleefd hebben. Voor mijn gevoel althans.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Spanje?" vraag ik. "Waren we in Spanje dan?" Ik krijg haar wel.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Hou me niet voor de gek. Je weet heus wel dat dat het beste is wat we ooit gedaan hebben." Ik lach spottend. Ik laat niet merken dat ik onzeker ben over het feit dat hij het misschien niet meer weet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik doe even alsof ik nadenk. "Spanje." zeg ik zacht. "Hm, er staat me wel íets van bij."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Klootzak." Mompel ik.
    "Moet ik het je helpen herinneren of zo?" Ik kan het niet helpen dat ik kwaad klink. Maar Luca weet wel dat ik dat niet ben.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik grinnik. "Hoe wil je dat doen? Jij herinnerd je ook zo weinig, ligt dus niet aan mij."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Daar had hij me.
    "Oké, best. Dus misschien herinner ik me alles nog, nou en?"


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    "Alles, zeg je?" zeg ik grijzend terwijl ik haar aankijk. Ik had dus gelijk.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Ja, ja. Alles zei ik. Ik weet het." Ik verberg mijn gezicht onder mijn haar.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Luca Jones
    Ik veeg haar haar uit haar gezicht. "Waarom zeg je dan zulke dingen?" fluister ik. "Ik herinner me alles ook nog, precies. Ook Spanje."


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "Omdat je veel te arrogant bent geworden. En nu je Spanje toch weer herinnert, vertel mij eens precies wat het beste gedeelte was? Ik vond toch het shoppen wel leuk." Vertel ik enthousiast.


    We'll still love each other, forever and always. <3