• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 14:47 ]


    Your make-up is terrible

    Laatste pagina vorige topic.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik zucht en ga naast Damon op de grond zitten. Hier kunnen we niets mee.
    "Solomon, Luca probeert je nu wel te helpen, dat je het wel even weet. Dat had hij niet hoeven doen."


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Solomon, kom op! Als dit echt over Luca gaat...Er zijn meer jongens op de aarde! Dat weet je toch wel, en ik weet zeker dat daar iemand tussen zit die voor jouw bestemd is. Je moet hem alleen nog vinden maar als je in je kamer blijft zitten gaat dat nooit gebeuren!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik heb je toch verteld dat alles beter zou worden." mompel ik tegen hem. Ik loop naar de deur en schuif de spullen ervoor weg maar haal hem niet van slot. "Je moet zoiets niet doen om zo iemand als mij."


    Your make-up is terrible

    Damon Blak
    "Ik snap niet waarom je iets met hem begonnen bent" zei ik tegen Chèlle. "Hij verneukt het toch weer, zoals je nu heel goed kunt zien." Ik keek naar de vloer. "Het spijt me dat ik net zo deed, maar ik wordt echt helemaal gek in mijn hoofd door de dingen die hij doet."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon

    "Ik wacht al lang genoeg!" Schreeuw ik naar Cassie.
    "Het moest eens over zijn!" Zeg ik met trillende stem.
    Ik kijk hoe Luca de deur opent, ik schud mijn hoofd waarna ik naar de keuken ga en me in de hoek pers en me daarna op de grond laat zakken.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 21:38 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Chèlle Ophelia McFadden

    Ik kijk Damon ongelovig aan.
    "Jij denkt dat hij altijd zo was?" Vraag ik verbaasd. ik herken deze Luca niet eens.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 21:38 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Solomon, ik snap wel dat het niet fijn is om lang te wachten op de ware. Maar hoe langer je hier blijft zitten, hoe langer het duurt voordat je hem ontmoet. '


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    Ik haalde mijn schouders op. "Ik ken hem niet anders dan deze vreselijke flirter dus ja."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cirinde

    Ik weet dat er opschudding is. Ik zie het gebroken raam en spring er door heen. 'Luister.' zeg ik tegen niemand in het algemeen. Ik ruik de geur van bloed en snap wat er aan de hand is. 'Je kan jezelf niet uithongeren. In je slaap of bewusteloosheid ontsnap je en bijt je de dichtsbijzijnde persoon. Ik ken je niet, jij mij niet, en dit is gestoord dat ik dit zeg, maar ik heb ervaring. Stop. Hier. Mee.'

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 21:40 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Luca Jones
    Ik twijfel of ik de deur open moet doen als hij in de hoek naar beneden zakt. Ben ik wel de juiste persoon om hem te troosten? Toch haal ik de sloten eraf en loop ik naar hem toe. Ik kniel naast hem neer en raak hem voorzichtig aan.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    "De Luca die ik ken was altijd romantisch en lief voor me." Mompel ik op een fluistertoon.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Damon Blake
    Er ging een shock door me heen. "Dat wilde ik niet weten..." Ik stond op en liep terug naar mijn kamer. Daar kroop ik tegen Celeste aan en sloot mijn ogen. 'Hij kan dus wel lief zijn... Maar waarom niet voor mij..? Wat doe ik fout?'

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 21:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon

    Ik hoor een stem die ik niet ken. Kort daarna komt Luca naast me, als hij me aanraakt spring ik op. "Raak. Me. Niet. Aan!" Sis ik en draai me we, als ik de woonkamer inloop zie ik diegene staan die net pratte. "Wat weet jij ervan!" Ik rook dat ze een van ons is.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Luca Jones
    Ik sta onhandig op. "Ik wil je alleen troosten." mompel ik. Ik negeer het andere meisje een beetje. "Mag ik je vasthouden?"


    Your make-up is terrible