• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme
    - Cirindë Uruviel Kammernumer 15
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 14:47 ]

Your make-up is terrible

Luca Jones
    Ik grijns even naar haar. "Wilde je dat weten?" vraag ik zacht. "Waarom heb je het niet eerder gevraagd?"

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"Je weet hoe ik ben. Dat zegt genoeg lijkt me. Buiten dat is dit de eerste keer in ruim veertig jaar dat ik weer in Europa ben." Leg ik uit. Ik sla mijn armen om Luca heen.

We'll still love each other, forever and always. <3

Luca Jones
    "Waar heb je al die tijd toch gezeten?" vraag ik nieuwsgierig. Ik heb haar gemist in de buurt maar dat wilde ik niet toegeven aan mezelf. Ik druk haar weer tegen me aan, iets wat zo bekend aanvoelt.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"Ik ben voornamelijk in Australië geweest, maar ook nog een hele lange tijd in Japan. Maar ik besloot dat het voor mij weer eens tijd werd om naar mijn eigen continent te gaan." Grinnik ik terwijl ik aan Japan denk. Ik was als Harajuku meisje heel bekend in sommige delen.

Luca Jones
    "Dat klinkt interessant." zeg ik. "Maar ik ben toch blij dat je weer hier bent, eigenlijk." geef ik toe.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"Geef je nu gewoon toe dat je me gemist hebt?" Vraag ik lachend.

Cassie
    Ik zucht even. Ik kan gewoon niet lezen zonder muziek. Als ik mijn iPod nergens zie liggen bedenk ik me dat die waarschijnlijk nog beneden ligt. Ik glij met bed uit en loop naar de deur die ik open die. Ik trek even mijn wenkbrauwen op als ik zie dat Luca en Chelle in een innige omhelzing staan. Zonder iets te zeggen loop ik verder naar beneden. Het is mij wel duidelijk dat Luca me niet meet nodig heeft.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luca Jones
    "Ja, dat geef ik toe." zeg ik. Als ik zie dat Cassie langskom, laat ik Chélle automatisch iets losser, maar ze negeert ons en loopt gewoon door.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"En wat heb je dan gemist? De nieuwe jou kennende heb je allen de seks gemist." Merk ik op.

Luca Jones
    "Hé, zo erg ben ik nou ook weer niet!" ga ik er tegen in. "Ik heb jou gewoon gemist, als persoon, als aanwezigheid... En natuurlijk ook de seks." zeg ik er achter aan.

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"Oh nou, dat is goed om te horen." Grijns ik. Ik loop weg, en verwacht eigenlijk wel dat Luca achter me aan loopt. Op de gang sta je ook maar zo. Ik wil zitten. Ik ben lui.

Cassie
    Als ik beneden kom zie ik mijn iPod gelijk liggen. Ik pak hem op waarna ik weer naar boven loop. 'slaap lekker,' mompel ik kortaf tegen Luca en Chelle waarna ik mijn kamer in loop en de deur met een klap dicht gooi.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luca Jones
    "Hé, wat ga je doen?" vraag ik als ik achter haar aan loop. Cassie loopt voorbij en mompelt kortaf; 'Slaap lekker.' waarna ze de deur dichtgooit. Ik blijf even staan om te kijken maar hobbel dan achter Chélle aan.

[ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 0:39 ]

Your make-up is terrible

Chèlle Ophelia McFadden

"Ik ga naar mijn kamer. Ik weet niet of jij graag wilt blijven staan, maar ik zit of lig liever." Zeg ik terug.

Luca Jones
    "Natuurlijk." zeg ik verward. "Lig?" vraag ik dan.

Your make-up is terrible