• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik vervloekte mezelf nog eens. Door een pijl merkte ik op dat Destiny boven me in een boom zat. Ze sprong neer maar knakte door haar enkel. Ik wilde haar ondersteunen, maar ze sloeg dat aanbod af. Ondertussen werden we bekogeld door allerlei pijlen. Gelukkig kon ik de meeste ontwijken, er schampte er maar een langs mijn been, waardoor mijn broek scheurde en er een klein stroompje bloed uitkwam. Voor ik achter Destiny aanging, keek ik nog een keer achteruit. Ik zag de 5 worstelen met de vlammen die een grotere vuurzee hadden veroorzaakt dan ik had verwacht. Ik had nog een grote steen vast, die ik zo goed mogelijk probeerde te werpen tussen de bomen door richting het groepje. Daarna draaide ik me om en ging achter Destiny aan. Die was tegen een boom aangezakt en lag nu op de grond. Ik zag dat ze was geraakt door een pijl in haar arm. Weer vervloekte ik mezelf, maar daarna moest ik van mezelf mijn gedachten op nul zetten. Destiny werd zacht omgedraaid en ik haalde haar zak van haar rug en hing hem aan mijn arm over mijn eigen. Mijn armen schoof ik onder haar nek en in haar knieholtes. Moeilijk door mijn eigen beenwond strompelde ik verder, hopelijk in de goede richting naar onze grot.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik was waarschijnlijk degene die het minste last had van de rook, daar ging ik maar iets aan doen...
    Ik sprong de boom uit en gooide de laatste stenen, dat zou ze wel even bezighouden, ookal was het met het uitzoeken wie hen steeds lastig viel...
    Ik sprong de boom uit en haalde mijn fles water boven, die wist ik later wel bij te vullen. Ik rende de vlammenzee door, waarbij ik soms heel dicht bij het vuur kwam. Ik gooide het water over het meisje van 13 en rende meteen door naar het meisje van 12 en nam de bewusteloze jongen van haar over, terwijl ik terug naar de uitgang van de vlammenzee rende.
    Ik was veilig, waarom deed ik dit dan?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Plotseling kwam het District 11 meisje op me af gerend: even wilde ik haar neersteken, maar toen besefte ik dat ze Alexandria hielp en haar arm bluste. Toen greep ze Matthew en sleurde ze hem mee de veiligheid in.
    Daar stond ik even - perplex - maar toen kwam ik weer bij zinnen en greep de gillende Alexandria.
    'Het komt goed,' fluisterde ik in haar oor. Haar arm zag er akelig uit.
    Waar et district 11 meisje en Matthew waren, liet ik Alexandria los.
    'Ga zitten, Alex.' Koortsachtig zocht ik naar iets in mijn tas wat hen zou helpen, maar dat was onogelijk.
    'Blijf zitten. Blijf,' commandeerde ik Alexandria. Toen wendde ik me tot Matthew.
    Ik trok zijn kleding kapot en keek naar het gapende gat in zijn borst. Met de lappen van zijn kleding probeerde ik de wond te dichten, maar die had een akelige kleur gekregen.
    Gif.

    [ik gaaa uit eten en biosje. Niet alles volspammen schatjes xxx]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 17:56 ]

    Freya Aprilynne, district 11

    Het zag er vreselijk uit, gif, dat zag je meteen, maar er moest ergens wel een plant zijn die het gif eruit zou trekken, dan was het gewoon een kwestie van de wond schoonhouden en misschien dichtschroeien... Dit had ik nog al eens gezien, maar ik had geen idee wat er toen aan gedaan was. Een man was gevallen en had een mes in zijn lichaam gekregen, volgens mij had hij het overleefd, maar ik was te getraumatiseerd geweest om te weten wat men eraan gedaan had...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    'Matthew! Matthew, laat me asjeblieft niet alleen,' huilde ik terwijl ik aan zijn schouder schudde. 'Niet nu, asjeblieft,' jammerde ik. Ik snifte zachtjes. 'Niet weggaan,' fluitserde ik tegen hem.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik voelde iets kouds, een raar gevoel op mijn arm, en toen greep iemand me vast "Het komt goed Alex," zei iemand. Er was maar een iemand die mij nog Alexandria noemde, en dat was volgens mij Noëmi.
    "Blijf zitten. Blijf," hoorde ik haar zeggen.
    Mijn gillen was gestopt en langzaam kon ik weer gewoon denken.
    "Matt-Matthew," sputterde ik.

    Wat egoïstisch. Hij was in gevaar, en ik moest weer in brand vliegen.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 18:37 ]


    Tijd voor koffie.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'moeten we ze nou gaan helpen?,' vraag ik een beetje ongeduldig. Ergens heb ik er wel zin in, maar aan de andere kant ben ik bang dat één van ons het niet overleeft. Freya, Jonah of ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik keek als een idioot in het rond, ik vulde mijn fles opnieuw op bij een heel klein bronnetje. Ik verzamelde blaadjes die erop leken, ze bleken uiteindelijk allemaal dezelfde als gebruikt werden voor het gif van bloedzoekers te verweideren, eigenlijk zouden die geen schade kunnen aanrichten, dus konnen ze alleen maar helpen... Ik rende terug en plofte neer, ik kon nu even geen paniek gebruiken, dus liet ik mezelf heel even kalm worden voor ik begon te prutsen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    Met tegenzin rol ik me op. Ik vertrouw Mike wel maar ik vertrouw de spelmaker niet, pas drie doden, wat nou als ze besluiten een natuurramp over iemand heen te storten? Een lawine zou hier in de bergen goed kunnen, alleen een brand zou niet erg kloppend zijn, hij kan zich niet zelf verspreiden dus dat betekend dat we makkelijk zouden kunnen ontsnappen.

    Kaia Leif Winters||District 13
    Geluiden van een stel tributen die tegen elkaar vechten bereiken mijn oren, ik hoor vuur en iemand slaakt een kreet uit. Ik sta stil. Melissande! Ik denk niet meer aan het feit dat er een gevecht aan de gang is of ze misschien bondgenoten heeft. Ze heeft hulp nodig en ik ren om haar die te geven. Ik verstijf als ik een paar schimmen zie, ik kan toch niemand te lijf gaan met een boomerang? Ik heb die dingen verdomme nog nooit gebruikt.


    Remember to be ridiculous.

    Freya Aprilynne, district 11

    Ik stak mijn arm in zijn hand voor ik een fles water in de wond goot, het moest schoon blijven, maar het zou pijn doen... Bij nader inzien was het niet geniaal geweest om mijn pijnlijke pols als knijpobject te laten gebruiken, maar dat moest toch even. Ik verkruimelde de blaadjes, maalde ze een beetje fijn met twee stenen en gooide ze in de wonde, hopelijk namen ze het gif op, zoals bij steken...
    'We hebben niet veel tijd meer, binnen een half uur kunnen die blaadjes eruit, als het dan niet te laat is... Hou die wonde schoon en haal hem hier weg, voor hij stikt in de rook.' Ik gaf de instructies aan niemand in het bijzonder, maar er zou vast iemand zelf wel tot die concluzie komen. Ik raapte ondertussen een paar steneb op en hervulde de fles.
    'Ondertussen ga ik een stelletje beroeps leren dat die vuile truckjes niet altijd in hun voordeel werken,' gromde ik.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 20:34 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    ' ik ga helpen. Jij blijft hier!' zeg ik dwingend.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'waarom mag ik niet mee? ik ben geen baby,' begin ik, maar dan zie ik Jonah's gezicht en weet ik dat niks het zal veranderen.'oke, voorzichtig doen. ik hou van je,' zeg ik en ik ga op mijn tenen staan om hem een kus op zijn wang te geven.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || District 11
    Vlug ren ik richting de rook en kij, of ik freya zie.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Mike Berton || District 5
    Zwijgend met de pijl in mijn handen kijk ik om me heen. Een aanval stel ik namelijk niet uit van de overige tributen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik opende mijn ogen en zag dat hij me op had getild. We kwamen dichter en dichter bij de grot en toen we er waren liet hij me neerzakken. Ik opende mijn ogen en begon mijn arm te verbinden met een stuk van mijn kleding. Mijn enkel daar in tegen zou iets moeten hebben, maar dat hebben wij nu niet. Ik gromde even maar keek toen naar Rowan. Er stroomde been uit zijn bloed en ik trok nog een stuk van mijn trui eraf. 'Stil zitten,' zei ik begon ook zijn been te verbinden. Ik keek hem aan, 'Je had me ook kunnen achterlaten,' floepte ik toen.


    Matthew James Morisson || District 8

    Ik opende mijn ogen, iedereen was om me heen gebogen. Ik keek naar Yoella en pobeerde zo ver het me lukte mijn hand door haar haar te gaan. Ik zuchtte even, ze weet bij god niet dat het toch gebeurd. Ik keek naar Noemi, ik mocht haar eigenlijk niet maar ze heeft me wel gered, even als Alexandria, 'Dankjewel,' zei ik tegen beide. Ik probeerde rechtop te zitten wat zwaar mislukte, 'Ik moet zeker blijven liggen,' mompelde ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.