• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'heb je niet geluisterd naar wat ik net zei? ja, dat is de kant waar Freya heenging, daarom vroeg ik ook of we moeten gaan helpen,' zeg ik een beetje pissig. het ene moment is hij super romantisch en het volgende moment laat hij duidelijk weten dat hij niet naar me luistert. zo moe word ik daar van.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Oepsie, kon vanmiddag toch niet :S Net ff snel alles bijgelezen. Snappen jullie als ik wacht op IHeartMusicc :S?]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik verwachtte dat Destiny wel ergens in een boom zou zitten en misschien had ze mijn vuurtjes al gezien. Ze had zelfs al iemand kunnen neerschieten. Ik had spijt dat ik van het vuur niet goed met haar besproken had, maar het kwam opeens in me op en ik vond dat ik het moest doen. We lokte zo de tributen een kant op. Recht op de pijlen van Destiny. Shit, recht op Des af. Opeens kon ik mezelf wel vervloeken, wat had ik gedaan. Het waren niet een stel ongewapende kinderen en ze waren met z'n 4en (of 5en ;D). Ik wist dat Destiny goed was, maar dat zou ze nooit redden. Snel begon ik te rennen, ondertussen speurend tussen de bladeren en takken van de bomen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ OMG WAACHT. wat is er gebeurd o-o ff bijlezen ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Dsitrict 1

    Alles was een warboel en ze kwamen op mij af, ik vervloekte Rowan dat hij het niet met me had besproken, 'Godverdomme,' siste ik. Het vuur omringde ons en nu ook de rest van het bos. Ik sprong naar de andere boom en ik kwam er net zonder kleerscheuren ervan af. Ik schoot een paar pijlen hun richting op. Ik deed snel mijn nachtbril op. Ik zag de tributen van 8, 12 en volgens mij 11. Ik schoot op de jongen van 8 en het meisje van 12. Het vuur omringde ons en nu zat zelfs ik gevangen. Ik probeerde hoger en hoger te gaan klimmen en toen ik op een gevaarlijk hoog punt zat schoot ik weer een paar op de jongen, deze keer met een goedje van de bomen, als ik het goed had was het giftig. Ik hoorde een kreet van de jongen, de pijl was raak. Ik keek om me heen als ik Rowan nog kon vinden, ik zag hem mijn kant op rennen en ik schoot een pijl af die naast hem belandde, zodat hij wist waar ik was. 'Psst,' zei ik nog en hopelijk hoorde hijhet. Het vuur werd benauwder en het begon me te irriteren. Ik sprong van de ene naar de andere boom. Bij de laatste sprong viel ik naast Rowan neer en een pijnlijke steek schoot door mijn enkel. Ik schreeuwde het even uit en vervloekte wat er net was gebeurd.

    Matthew James Morisson || District 8

    Zo snel als ik kon rende ik met de andere mee, mijn speer had ik nog bewaard maar mijn mes niet, ik had die nog net gevonden tussen de bladeren. Ik hield hem vast maar het was mischien geen goed idee om die te gebruiken. Opeens voelde ik een pijl die me har geraakt, rechterborstkast. Een pijnlijke schok ging door me heen. Ik zag groen spul van de pijl afkomen die ik er gelijk uit had getrokken. Het deed verschrikkelijk pijn, het was nog eens giftig spul ook. Ik werd duizelig en het viel niet mee. Ik probeerde recht op te staan maar viel met de pijl in mijn hand neer. De benauwdheid maakte het ook niet gemakkelijk. Ik hoorde nog van alles om me heen maar mijn spieren kon ik heel slecht nog bewegen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Oke, zo snel mogelijk gedaan ik probeer vanavond of vanmidadag nog te komen maar ik heb het deze week echt druk dus als ik niet kom HET SPIJT ME ;o ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Geschrokken zag ik dat de pijl Matthew had geraakt. 'Matthew!' gilde ik hysterisch. Ik hield mijn boog voor me uit en schoot gefocust op het meisje van 1. Daarna rende ik naar Matthew. 'Matthew! Blijf bij me!' gilde ik terwijl ik hem omhoog probeerde te helpen.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mike Berton || District 5
    Ik knik. 'Maak je geen zorgen, ga maar slapen. Ik red me wel,' glimlach ik.
    Ondertussen kijk ik ook wat rond in de wildernis, je weet maar nooit. En aangezien het nu al licht begon te worden..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jonathan Walker || district 11
    ' sorry lis, ik was gewoon afgeleid. En ik besef me nu pas dat dat de kant is waar freya heen is gegaan.' zeg ik verontschuldigend.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    Vloekend dook ik opzij en de pijl vloog rakelings langs mijn oor - zelfs nog door mijn dansende blonde haar heen en schampte mijn arm, die lichtelijk begon te bloeden.
    Zelf schoot ik ook een pijl af: richting het meisje van 1 die net op de grond was gevallen, met furieuze, kille en meedogenloze woede op mijn gezicht.
    Nog nooit had ik zoveel kille razernij gevoeld nu we aangevallen werden. Een soort beschermingsdrang drong tot mij door toen ik de Tributen van mijn pact zag, stuk voor stuk angstig en met bleke, gespannen gezichten. Ik sprong voor Fred en schoot nog een pijl af richting Destiny en Rowan, met ogen waarin een mengeling van angst, vastberadenheid en onverschrokkenheid te lezen was.
    Mijn moederlijk instinct was weer naar voren gekomen. Ik was nu niet alleen een tribuut, maar voelde me net een soort beschermelinge, hun moeder: die van Fred, Yoëlla, Alexandria en - oké, ik gaf het met tegenzin toe - ook die van Matthew.
    Matthew.
    Toen ik naar links keek, zag ik dat hij minder geluk had gehad. Yoëlla begon te gillen, maar Matthew reageerde nauwelijks. Hij trok moeizaam de pijl uit zijn borst en die viel uit zijn hand op de grond.
    Ik vloekte opnieuw en dook op Matthew af. Zijn arm sloeg ik over mijn schouders heen en ik zeulde hem mee: vastbesloten Yoëlla niet teleur te stellen door hem gewoonweg te laten liggen. De pijl die hem neergeschoten had, raapte ik op en duwde ik in mijn pijlenkoker.
    Ik kon nu geen pijl meer afvuren. Mijn boog deed ik weer om me heen en greep mijn mes.
    'Matthew, blijf bij me!' Ik staarde de jongen met een bleek gezicht en een wild bonkend hart aan. Binnen een paar tellen was ik doordrenkt met zijn bloed. De ijzerachtige geur kwam mijn neusgaten onaangenaam tegemoet.
    'Waag het me niet hier dood te gaan.' Ik kon het niet voorkomen dat mijn stem lichtelijk oversloeg. 'Hou je ogen open! Hou ze open!'




    [ik ben vandaag vrij<3 kan niet wachten tot jullie weer terugkomen: het wordt net spannend!! Ik ga vanavond wel uit eten en naar de bios.. jullie mogen niet alles volspammen he(a)]

    [ bericht aangepast op 29 maart 2012 - 13:24 ]

    Freya Aprilynne, dsitrict 11

    Iedereen wa over een jongen heen gebogen, begrijpelijk, maar niet slim. Alleen de roodharige jongen en het meisje uit 13 waren nog half geconcentreerd, als er ooit een moment zou komen om een enorme steen op een beroeps te gooien, dan was dat nu aangebroken, twee stenen raasden naar de grond, door de zwaartekracht alleen maar versterkt. Ik sprong rechtop en greep de schoudertas, daarna ging ik achter de stam van de boom klaarstaan om, zo nodig, opnieuw te gooien. Voor het eerst hoopte ik dat er een tribuut zou sterven, mijn geestelijke gezondheid was dus compleet foetsie... Ik kon nu slechts hopen dat de steen echt het hoofd van de jongen geraakt had, want gooien met één goed hand bleef verschrikkelijk lastig.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    De pijl suisde langs me, maar raakte me niet, er zaten wel een paar centimeters tussen. Toen hoorde ik gegil, en ik draaide me om. Ik veegde het haar ongeduldig uit mijn gezicht, om Matthew te zien liggen. Noëmi en Yoëlla zaten erbij. Snel rende ik ernaartoe. "Nee!" zei ik. Toen besefte ik me dat er nu alleen Fred was om op te letten. Ik keek omlaag naar Matthew, naar Yoëlla en Noëmi. Shit.

    Nee, natuurlijk wil ik geen moordemaar zijn, maar ik wil alleen de rest beschermen. Tegen hén.

    Snel vuurde ik een pijl af. Alsjeblieft wees raak, dacht ik.


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    Matthew's dode gewicht sleepte ik voort. Mijn schouder begon onmiddellijk pijn te doen van het gewicht en mijn bloedende arm, maar ik probeerde de pijn te negeren. Ademhalen ging moeizamer: we moesten het rookgordijn en de vuurzee uit.
    Ik zag Alexandria nog een pijl schieten. 'Alexandria, zorg voor Yoëlla!' schreeuwde ik haar toe, terwijl ik mezelf naar Fred toesleepte.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Dsitrict 1

    Een paar pijlen waren mis maar één was raak, godver. Ik schreeuwde het weer uit maar probeerde op te staan. De pijl had me geraakt in mijn linkerarm. Ik begon te grommen, gelukkig was de jongen geraakt. Ik stond op en trok Rowan mee om weg te gaan. De andere waren omzeild door het vuur en ik liet nog een lachje horen. Onderweg werd ik duizelig en lukte het me niet meer om te rennen. Ik stopte en hield een boom vast, dit ging niet meer. Ik hijgde en probeerde toch door te lopen. Mijn enkel deed verschrikkelijk veel pijn door de val en ik zakte op een gegeven moment in een.

    Matthew James Morisson || District 8

    Ik werd opgetild en hoorde de stemmen van Yoella en Noemi. Ik probeerde mijn ogen te openen wat aardig lukte en probeerde op te staan. Ik werd ondersteund door Noemi. Dit was een verloren strijd, het groene spul was giftig boomsap. Het is dodelijk en hoe dan ook dit werd mijn einde, ik hoop dat ik Yoella nog door deze arena kan slepen, maar ik denk dat het verloren is. Yoella's stem was mijn brandstof, het hielp me om bij mijn gedachte te blijven. Ik probeerde te knikken wat erg zwak lukte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Kom op, Matthew, blijf bij me!' Ik bleef de woorden maar in zijn oor prevelen, terwijl ik me een weg baande tussen de vlamenzee.
    'Kom op jongens!' schreeuwde ik. 'Hierheen!'
    Ik stapte voorzichtig tussen twee vlammen door waar een geringe afstand tussen zat.
    'Fred! Yoëlla! Alex! Hier!' schreeuwde ik opnieuw. Ik liep zo snel mogelijk door, met Matthew die aan mij hing. Mijn gezicht trok bleek weg toen ik naar hem keek: hij zou dit niet overleven.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Yoëlla, kom!" schreeuwde ik, om boven het vuur uit te komen. Ik duwde haar door de twee vlammen heen, waar Noëmi zoeven doorheen was gestapt. Snel sprong ik erdoor, en rook de geur van verbrand haar. Daarna prikkels. Heel veel prikkels in mijn arm. Ik keek. Het was echt niet te geloven.

    Ik stond in brand.
    Ik gilde keihard. Ik was alles vergeten. Mijn arm stond in brand.


    Tijd voor koffie.