• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba/
    - Violet May Connor• Coast.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Flounder.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia. • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • DracoMalfoyx.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - Ailynn Hope Gailes • Cybele.
    - Alison McCathy • Lemmiwinks.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • DracoMalfoyx.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    RPG] Just Dance ~ Rollentopic.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    Het begin.

    Alle danscrews zitten met hun eigen crewleden in een van de drie bussen. Ze zijn bijna bij het oefenterrein en maken elkaar nieuwsgierig met wat hun te wachten staat.

    De jongens slapen samen op één zaal en de meiden slapen ook samen op één zaal.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 6:21 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    "Wat ? Ik ben echt zo beledigd nu" zei ik terwijl aan mijn gezicht niets was te zien. Geen woede, vrolijkheid, of enige vorm van belediging. Emotieloos dus. "Ik kan toevallig heel goed acteren".

    James

    "Ja dat zal het zijn " lachte ik "Zoals ze altijd zeggen wij zijn niet te verslaan. dus proberen ze met onze dans om ons wel te verslaan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alison
    Ik liep de bus uit en voelde de warmte. Ik had het niet zo warm, maar dat is nog niet zo gek, want ik heb shorts aan en een zwarte t-shirt met de Amerikaanse vlag erop, het truitje kwam tot net boven mijn navel. Eenmaal buiten begon ik wat te rekken en strekken, iets wat ik altijd deed voor ik ging dansen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Rafael Williams Pearce
    'Wat ? Ik ben echt zo beledigd nu. Ik kan toevallig heel goed acteren,' zegt Liam emotieloos. Ik grinnik en geef Liam een klap op zijn schouder. 'Rustig dude, het was maar een grapje,' grijns ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Benjamin

    Ik begon te lachen en ging rechtstaan. Ik deed wat strekbewegingen en koos toen een liedje uit. Welke style ging ik eens doen ? Hip-Hop dan maar.

    Liam

    Ik begon te lachen en schudde mijn hoofd. "Alsof ik dat nog niet door had, goed dat je niet wilt gaan acteren Rafael" zei ik onschuldig. Ik nam een aanloopje en deed toen een salto. Het bleef leuk.

    James

    Ik keek hem even verbaasd aan "Als je me uitlacht wat is volgens jou dan de reden dat ze onze dans stelen behalve dat die van ons een stuk beter is" lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alison
    Ik pakte toen mijn iPod erbij en deed mijn oortjes weer in. Ik keek naar mijn playlist en zette hem toen maar op shuffle, omdat ik niet kon kiezen. Ik hoorde piano-muziek en herkende de tonen, het was Für Elise van Beethoven. Ik deed alle danspassen die ik kende van mijn Ballet-les en bij het ritme paste.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Benjamin

    "Ik vond het gewoon grappig hoe je het zei, ik lachte niet omdat je het niet juist had" zei ik grijnsend.

    Marylinn Noah Carter

    Ik ging over tot popping en locking, iets waar ik de laatste paar weken aardig goed in was geworden. Maar ja, oefenen baart kunst en dat is ook bijna het enigste wat ik de laatste tijd heb gedaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    James

    Ik schoot in de lach "Ik dacht dat ik weer is een keer iets doms zei want dat gebeurd de laatste wel is vaker"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rafael William Pearce
    Liam begint te lachen. 'Alsof ik dat nog niet door had, goed dat je niet wilt gaan acteren Rafael'. Ik wil eerst nog met mijn ogen rollen maar dat is wel erg meisjesachtig dus ik doe het toch maar niet. Ik grijns goedkeurend als Liam een salto maakt. Dan neem ik ook een kleine aanloop en ren op het busje af. Vlak voor het busje zet ik me af en zet ik een voet op het busje waarna ik ook een salto maak.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Even een kleine samenvatting? En langere post graag. :$ Die van Lemmiwinks, LovingStyles en Griphook zijn zo ongeveer de hoeveelheid regels die je moet. Het is niet veel meer en maar een kleine moeite :'D.]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 16:26 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [@xmirrorman, je hebt niks gemist. Alleen de meeste staan nu wel buiten en zijn een beetje aan het dansen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rossella.

    Als ik merk dat de meeste al uit het busje zijn vertrokken, besluit ik om ook maar eens naar buiten te gaan. Snel spring ik op en loop door het gangetje. De bus begint een beetje te wiebelen, waarna ik opzij kijk en Rafeal een salto zie doen. Jongens, altijd uitsloven. Maar toch kan ik een grinnik niet tegenhouden. Als ik bij de deur ben, spring ik uit het busje, waarna de zonnestralen op mijn huid branden. Heerlijk die zon, maar nu heb ik toch echt te lang stil gezeten. Of hoe je dat ook bij mij kunt noemen.

    Sven.

    Met mijn Ipod oortjes in mijn oor loop ik de bus uit. De zon schijnt fel, waardoor ik even mijn ogen tot spleetjes moet knijpen om niet half blind te worden. Ja, ik overdrijf graag. Ik grinnik even en geen mijn ogen dan even de tijd om goed rond te kijken. Sommige mensen dansen, doen trucs of staan gewoon te genieten van de zon. Mijn ogen vallen op Marylinn die begint met popping en locking. Dat ziet er niet verkeerd uit. Ik knipper nog even met mijn ogen door de felle zonnestralen en loop dan naar haar toe. "Boe," Zeg ik met een lichte grijns op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 16:40 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'