• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    Ik voel een kusje op mijn neus. Zachtjes begin ik, dom, te giechelen.
    "Goede morgen, schoonheid. Heb je lekker geslapen?"
    Ik voel zijn vingers verstrengelen in de mijne. Zachtjes knik ik.
    "Heerlijk," fluister ik.
    Ik druk mijn lippen even op zijn lippen en vlei me dan weer tegen hem aan. Heerlijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    André

    Ik schudt mijn hoofd.
    "Ik heb gister gedoucht, maar omkleden moet wel nog." Grinnik ik en loop de kamer uit en loop naar mijn eigen kamer.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jeremy

    "Heerlijk."
    Ik glimlach en leg mijn arm om haar heen. Tijdens het slapen is de handdoek van mijn middel gegleden.
    "Oeps," zeg ik verontschuldigend.
    Zo deftig mogelijk leg ik hem weer rond me heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Levi
    Ik loop naar benden en val bijna van de trap af omdat Serona me een kopje geeft, 'Nu ben je van mij' zeg ik brommend. ik zie haar staart dik worden en in een speelse kronkel gaan. Als een haas schiet ze er van door.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik pak nieuw ondergoed en schone kleren en trek het aan, ik pak een klodder gel en doe mijn haar goed.
    Dan loop ik naar de badkamer en begin mijn tanden te poetsen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi
    Ik zie haar half onder de bank uitsteken Snel pak ik haar op en krijg een klaaglijke miauw terug. 'Even je hechtingen checken' zeg ik en leg haar op haar zij. alles zag goed en de helft zag al dicht. 'mooi zo' mompel ik en loop naar de keuken om pannenkoeken te maken.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Als ik klaar ben spoel ik mijn mond en zet mijn tandenborstel weg. Ik stap de gang op en een heerlijke geur van pannenkoeken gaat door het huis.
    Ik loop de trap af en ga de woonkamer in.
    "Dat ruikt lekker Leev!" Zeg ik en leun tegen het muurtje van de keuken.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi
    "Dat ruikt lekker Leev!" hoor ik André zeggen. Ik glimlach als ik een pannenkoek omdraai, Pannenkoeken en eieren waren altijd mijn specialiteit geweest. Ik gooi ze op een brod waar nu al een stapeltje staat en pak nog twee borden.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 22:27 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (btw krijg ik nog een pb bericht met uitleg over duits? :P)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Lilly
    Isa maakt me los uit de omhelzing en neemt me mee naar binnen.
    Ik laat me op de bank vallen terwijl Isa haar jas uit doet en ophangt.
    Ik probeer wat rustiger te ademen wat lukt.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [abo vergeten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna

    "Oeps."
    Ik grinnik zachtjes.
    "Niemand komt hier zomaar binnen hoor," stel ik hem lachend gerust.
    Zachtjes druk ik nog een kusje op zijn lippen en sla mijn armen rond zijn middel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Niemand komt hier zomaar binnen hoor."
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Nee, maar jij ligt hier wel."
    Grinnikend druk ik een kus op haar lippen en trek haar tegen me aan. Ik leg mijn hoofd tegen het hare en zucht verliefd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "S-sorry, Arion," hoor ik plots een zachte stem zeggen. "Heb ik je pijn gedaan?"
    Ik kijk op en zie Mary staan.
    "Ja nogal," mompel ik. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan wanneer ik besef dat ik niet kwaad op haar kan blijven. Ik zucht, sta op en sla mijn armen om haar heen. "Knorpot," mompel ik bijna onhoorbaar.

    Irial

    "Dat was echt schattig," zegt Kyle. Hij trekt de lakens naar beneden en geeft me een kusje op mijn mond. Ik kijk hem aan met een brede glimlach.
    "Nou, je bent niet de enige die er wat van kan hoor," grinnik ik.
    Ik steel nog een kusje en trek hem weer wat dichter tegen me aan.

    Charlotte

    Michael schudt koppig zijn hoofd. Hij staat op om vervolgens naar de keuken te lopen en niet veel later komt hij -met een gezicht tot op de grond- terug met een bordje dat voor mijn neus wordt geschoven.
    "Eet jij eerst maar," zegt hij kortaf terwijl hij gaat zitten. Koppig zit hij naar de tafel te staren.
    "Nou, ik wil wel..." begin ik zacht. "Maar ik vind de pannenkoek niet meer onder al deze stroop," grap ik voorzichtig. Ik kijk hem met een klein glimlachje aan en bijt even op mijn onderlip. Ik heb geprobeerd, maar ik ga hem niet dwingen. "Heb je een rietje?" voeg ik er zacht aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna

    "Nee, maar jij ligt hier wel."
    Lachend schud ik mijn hoofd. Ik voel zijn lippen op de mijne. Zachtjes kus ik hem terug. Verliefd zucht hij. Met mijn handen ga ik door zijn verwilderde haren en kijk hem in zijn mooie ogen aan. Ik zou zo wel de hele dag kunnen liggen.

    Michael

    "Nou ik wil wel maar ik vind de pannenkoek niet meer onder al deze stroop. Heb je een rietje?"
    Geïrriteerd kijk ik haar aan en loop naar de keuken. Ik gooi ruw een pak rietjes op tafel en ga weer tegenover haar zitten. Timothey, mijn oma's kat, kruipt bij me op schoot. Het liefst zou ik dat oude beestje van mijn schoot af sodemieteren maar dat kan hij waarschijnlijk niet aan dus laat ik hem maar op mijn schoot liggen. Met mijn vingers volg ik de contouren van mijn kopje koffie. Ik bel mijn ouders niet. Hoe graag iedereen het ook wilt. Ze kunnen stikken, iedereen kan stikken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."