• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna

    "Je weet toch dat dat aanbod nog steeds geldt? Dat jij bij mij komt wonen."
    Ik knijp mijn ogen dicht en laat de zonnestralen over mijn gezicht lopen.
    "Weet ik," fluister ik zachtjes.
    Het gekraai van mijn broertjes en zusje klinkt vertrouwd in mijn oren. Als dat moment daar zal zijn, dat zal ik ze missen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Weet ik."
    Glimlachend neem
    Ik neem haar hand vast.
    "Vind je het erg als ik zo even naar huis ga, om nette kleren aan te trekken?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Vind je het erg als ik zo even naar huis ga, om nette kleren aan te trekken?"
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ga maar," zeg ik zachtjes zonder mijn ogen van de kleintjes af te houden.
    Zachtjes bijt ik op mijn lip.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ga maar."
    Ik kijk haar even aan en besluit nog even te blijven.
    "Donna, gaat het wel?"
    Ik kijk haar met een bezorgde blik aan en leg mijn arm om haar heen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Jouw nieuwe naam!!!!
    Ik ben er maar heel even btw. Alles is nog druk in gang en mislukt!]


    Donna

    "Donna, gaat het wel?"
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Tuurlijk," grinnik ik.
    Zachtjes druk ik een kusje op zijn wang.
    "En met jou?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Hihi, ik vind hem ook leuk :3]

    Jeremy

    "Tuurlijk. En met jou?"
    Ik glimlach even en trek haar tegen me aan.
    "Geweldig. Niets kan nog stuk."
    Ik speel wat met haar vingers en druk een kus op haar slapen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Geweldig. Niets kan nog stuk."
    Grinnikend kijk ik hem aan en sluit even mijn ogen om van het moment en het weer te genieten. Ik vlei mezelf tegen hem aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Narissa --> Flounder]

    Jeremy

    Ik volg haar voorbeeld en leun wat achterover. Ook sluit ik mijn ogen, en ik zucht eens luid. Voorzichtig wrijf ik over haar arm en druk een kus in haar haren. Nu nog proberen het lawaai van de kindjes wat te negeren, maar dat is wat moeilijker.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Ik voel Jeremy's hand over mijn arm wrijven. Met zijn lippen drukt hij een klein kusje op mijn haren. Met een glimlach kijk ik hem aan en leg ik mijn hand op zijn wang.
    "Ik ga met jou mee," fluister ik zachtjes.
    Mijn gezicht laat ik in zijn nek rusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik ga met jou mee."
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Wat als ik nu gemeen doe en zeg dat je niet mag?"
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Dat was maar een grapje. Tuurlijk mag je mee."
    Voorzichtig ga ik met een hand door haar haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Wat als ik nu gemeen doe en zeg dat je niet mag?"
    Een beetje geschrokken kijk ik hem aan.
    "Dat was maar een grapje. Tuurlijk mag je mee."
    Met pretoogjes kijk ik hem aan. Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne. Mijn armen sla ik om zijn hals.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [kelly is met isa gereageerd??? ik krijg niks gevonden]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    Lilly [was even dinbken]
    Ik schud mijn hoofd. "In het begin.."Ik haal even adem. " in et begin viel alles mee, ik heb een niet zo makkelijke tijd gehad, toen hij erachter kwam dat ik ook op meisjes viel en iets met Nikki kreeg was hij woedend. Als hij mij opsloot sprong ik van het balkon en ging ik naar Nikki" zeg ik zacht denkend aan die tjid. Nikki die me opving en waar ik bij mocht uithuilen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rajah schreef:
    Michael

    "Weet ik. Het spijt me."
    Ik knik zachtjes.
    "Weet ik," fluister ik zachtjes en druk een klein kusje op haar voorhoofd. Voorzichtig laat ik haar weer los. De woede en machteloosheid giert nog steeds door mijn lichaam. Met ingehouden adem loop ik naar de keuken en sla hard op het granieten aanrecht. Mijn hand klopt enorm maar het gevoel wat deze sla gaf is geweldig. Alsof alles voor even uit mijn lichaam was. Ik ga op het aanrecht zitten en houd mijn hand onder de koude kraan. Langzaam aan trek het kloppende gevoel weg.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [brb]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan