• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

Your make-up is terrible

Luca Jones
    "Mag ik er even door?" vraagt Solomon ineens. Zonder hem aan te kijken schuif ik een stuk opzij zodat hij er langs kan. Daarna schuif ik terug naar Cassie.

Your make-up is terrible

Damon Blake
    "Dankjewel" zei ik. "En dat zal ik doen." Ik glimlachte kort naar hem. Daarna ging ik weer languit op het bed liggen.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Cassie
    Net als ik wat wil zeggen tegen Luca vraagt Solomon of hij er langs mag. Luca schuift op zij en als Solomon erlangs is schuift hij weer terug. Ik zucht even. 'Ik wilde gewoon zeggen dat ik begrijp hoe Damon zich voelt,' mompel ik.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Solomon

Luca schuift opzij zonder iets te zeggen, ik loop de trap af.
    "Bedankt. En dat begrijp je niet, Cassie." Zeg ik dan zo gewoon mogelijk en loop dan de gezamenlijke woonkamer in en ga op de bank zitten.
    Weer dwaal ik af naar wat er net gebeurde.
    "Hou nou eens op!" Zeg ik tegen mezelf, ik ik word er gek van.

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 1:31 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik twijfelde, moest ik ernaar vragen? Ik keek eventjes naar de grond. "Hoezo dat?" vroeg ik dan zacht.

Your make-up is terrible

[tegen wie was dat?]

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    'Laten we het er maar ophouden dat ik eerder in zo'n soort situatie heb gezeten, alleen dan wat minder ingewikkeld en iets anders,' zucht ik waarna ik even zwijg. 'Er was toen ik nog op de middelbare zat een jongen die ik leuk vond. Mijn toenmalige beste vriendin bleef er maar op aandringen dat ik op hem af moest stappen en dat deed ik uiteindelijk ook een keer tijdens het uitgaan. We kregen iets maar na een tijdje begon hij nogal raar te doen.' ik bijt even op mij onderlip, 'toen hadden we afgesproken bij zijn huis. De voordeur was open dus ik kon gewoon naar binnenloop. Ik liep gelijk naar zijn kamer en toen ik de deur open deed zag ik die jongen in zijn bed liggen. Met mijn beste vriendin. Naakt. Het bleek dus dat ze al sinds ik met de jongen date ook iets met elkaar hadden'.

Luca Jones
    Ik voelde een rilling langs mijn ruggengraat gaan. Dat leek me nog een erger gevoel dan wanneer je geliefde doodging. Even voelde ik die pijn weer. "Dat.." fluisterde ik zacht. "Dat lijkt me echt heel vreselijk." Ik had nu echt heel erg de neiging om haar tegen me aan te drukken en haar te liefkozen maar ik wist niet of dat het juiste was om te doen. In plaats daarvan wreef ik zacht over haar arm. "Ik hoop dat het niet zoveel pijn meer doet." was het enige wat ik kon bedenken om te zeggen.

Your make-up is terrible

[Wij gaan even snel een broodje met kaas eten :9~
    Tot zooooo.]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Solomon

"Ik hoop dat je niet zoveel pijn meer hebt." Imiteer ik Luca.
    Oké, ik zit er echt een beetje mee met wat er net gebeurde, wat Damon deed. Ik sta op loop naar de gang duw dit keer gewoon Luca weg en loop de trap op.
    "Damon?" Ik loop zijn kamer in.
    "Ik wil het zeker weten." Zeg ik en ga bij hem staan.

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 1:51 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    Ik zucht even als Solomon weer voorbij komt. Als hij weg is geef ik antwoord, 'Dat doet het ook niet echt meer. Maar vaak wel als ik er aan denk,' zeg ik. 'In elk geval. Toen ik het zag liep ik gelijk weg. Ze hadden toen niet eens het lef om achter me aan te gaan. De volgende dag was ik met wat vriendinnen in de stad, en we hadden net ijsjes gehaald bij de ijssalon. Toen kwamen die jongen en zijn vrienden eraan. Hij zei dat hij wilde praten maar ik heb toen, heel kinderachtig, mijn ijsje tegen zijn gezicht gedrukt waarna ik wegliep. Ik kon het gewoon niet laten omdat te doen.'

[ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 1:55 ]

[haha eet smakelijk a.]

Luca Jones
    Ik rolde even met mijn ogen als Solomon me wegduwt om erdoor te gaan. "Dat was het juiste om te doen hoor." grinnikte ik nadat ze alles verteld had. "Echt heel rot, ik snap niet dat iemand een anders meisje over jou zou verkiezen hoor." Ik glimlachte naar haar.
    [Daar zijn we alweeeeer. Snel hé]

Your make-up is terrible

[Echt wel snel :o]

Ich liebe dich 27.12.23

Damon Blake
    Ik keek Solomon vragend aan toen hij weer naast me stond. "Damon? Ik wil het zeker weten." zei hij. Wat wilde hij zeker weten. Ooh.. de kus natuurlijk. Ik ging rechtop zitten en keek hem aan. "Solomon, die kus was puur uit wraak. Het spijt me echt heel erg.."