• District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:33 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bethleen Twirlbalm - district 6
    'Misschien,' zei Sage. Hij leek een soort innerlijke strijd te voeren. Ik knikte. Om een of anderee reden fascineerde hij me. Toch sleepte ik mezelf weg, van het podium af. Ik beantwoorde een paar vragen van een intervieuwer, maar wat ik nu echt wilde doen, was mijn ouders zien. Uithuilen. En daar stonden ze.
    Ik omhelsde mijn ouders. De tranen stroomden over onze wangen terwijl we zwijgend bleven staan. En ik wilde niet weg. Op dit moment voelde ik me echt een klein kind, maar dat maakte me echt niks uit.
    'overleef,' fluisterde mijn moedere snikkend. 'Pas goed op jezelf.' ik knikte en zei niks. Mijn ouders werden weggestuurd en ik werd meegevoerd naar de trein. Ik moest Sage vinden. Ik wilde gewoon met iemand praten, en hij was de enige die ik een beetje vertrouwde.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Dhelia - district 7
    "Moet ik iets bewijzen ofzo? Ik durf ook poeslief voor de camera te doen hoor!" Ik haal mijn schouders even op en loop naar de deur toe.
    "Voor mij niets, hoor. Blijf maar gewoon je eigen, zelfverzekerde ik. Wedden dat de sponsors in de rij voor je staan?" Ik houd mijn hand om de deurklink vast. "Ik ga er van door," Hierna sla ik de deur dicht.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jillana

    'Wat jij wil, als je niet wil dat ik aardig doe dan doe ik dat niet' mompel ik, en pak een appel uit de schaal. De trein rijdt nu al een kwartier ofzo, ik loop naar het raam en kijk wat doelloos naar buiten.


    El Diablo.

    Leanry Jumbix - district 3

    Ik nam pijnlijk afscheid van mijn ouders en werd gedwongen naar de trein te gaan. Ik wist wat ik moest doen. Ik was dan misschien niet een enorme moordmachine, maar ik had geleerd om te vechten. Ik kon het vrij goed. Mijn beste overlevingskansen waren als ik me aansloot bij de beroeps. Ht viel te proberen.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Aminia~District 1
    Het meisje van District 7 en Jillana bevechten even waarna District 7 wegloopt. Ik haal mijn schouders op waarna ik naar de tafel loop, een handje vol aardbeien pak en weer op de bank ga zitten. Ik zit er nog steeds over te twijfelen met wie het het handigste is om een bondgenootschap te sluiten. Met de beroeps of met de andere districten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jillana

    Het word best donker buiten, en de sterren worden goed zichtbaar. Wat zou mijn broer op dit moment aan het doen zijn? Hetzelfde als altijd, of niet?


    El Diablo.

    Leanry Jumbix - District 3

    Ik liep door de trein, totdat ik een meisje zag dat ik herkende als het meisje uit district 1. Dit was mijn kans, ik moest zorgen dat ik met de beroeps mee kon doen.
    "Hoi," zei ik zo vriendelijk mogelijk. Ik gaf mezelf de moeilijke taak om er sterk, gevaarlijk en vriendelijk tegelijkertijd uit te zien. "Aminia, toch?"


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Aminia~District 1
    'Hoi,' hoor ik iemand zeggen waarna ik op kijk. 'Aminia toch?' vraagt een jongen. Ik knik, 'klopt,' antwoord ik. Dan bekijk ik de jongen even. Hij heeft bruin haar en is best wel lang en gespierd. Ik denk dat hij rond de 17 is. 'Sorry,' zeg ik dan, 'ik heb geen idee hoe je heet of uit welk district je komt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jillana

    Ik draai me even om als ik een andere stem hoor, er staat een jongen. Best gespierd. Is hij ook een beroeps? Vraag het me nu wel af..


    El Diablo.

    Leanry Jumbix - district 3

    'Leanry, uit district 3. Nu wel." Ik glimlach naar haar en ga zitten. Ondertussen bekijk ik haar even. Ik kan niet ontkennen dat ze ontzettend knap is. Misschien, als we niet op weg naar de hongerspelen waren... Nee, dat moet ik niet denken.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Jillana

    Ik hou hem even in de gaten, misschien een aanwinst voor de beroeps? We should see..


    El Diablo.

    Aminia~District 1
    'Leanry, uit district 3. Nu wel,' glimlacht hij en hij gaat ook zitten. Ik denk even na. District 3. Elektronische dingen. Ik vraag me af of hij bommen kan ontmantelen en in elkaar kan zetten. 'Nu wel inderdaad,' herhaal ik zijn woorden waarna ik even glimlach. Hij ziet er niet verkeerd uit. Niet dat er toe doet, maar het kan een reden zijn waardoor mensen hem gaan sponseren. 'Dus district 3,' zeg ik uiteindelijk, 'hoe is het daar?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bethleen - District 6

    Na een lange tijd zwerven door de trein kwam ik Sage tegen. Hij was ergens achter in de trein en keek naar buiten.
    'Heb je al na gedacht over mijn voorstel?' vroeg ik voorzichtig. Hij knikte.
    'We kunnen wel bondgenoten worden,' zei hij.
    'Vergroot de overlevingskans," mompel ik. 'En mogen de kansen ímmer in ons voordeel zijn." Voor het eerst verscheen een glimlach op zijn gezicht.

    [Rosaatjuh, jij wou toch bondgenoten worden? (:]


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Leanry - District 3

    'Voornamelijk fabrieken en steden,' zei ik. 'Al is het beetje resterende natuur vrij mooi.' Ik lette op mijn woorden, probeerde zo goed mogelijk te klinken.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Aminia~District 1
    'Voornamelijk fabrieken en steden. Al is het beetje resterende natuur vrij mooi,' zegt Leanry. 'Hmm,' antwoord ik, 'in District 1 is ook niet superveel natuur'. Ik haal even een hand door mijn lange blonde haren waarna ik naar het ringetje om mijn pink kijk. Mijn broertje had die geven toen ik afscheid nam. Zo schattig. Alleen is de ring te klein voor mijn ringvinger dus heb ik hem om mijn pink gedaan. 'Hoelang zal de treinreis duren?' vraag ik me dan hardop af.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered