• District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:33 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [@Megustazayn Dat had Jaytem niet hardop gezegd a.]
    Aminia~District 1
    'Jaytem,' zeg de jongen met uitgestoken hand. Ik neem zijn hand aan en schud die. Dan neem ik hem even in me op. Hij ziet er wel uit alsof hij goed kan vechten. 'Fijn om een District genoot te zien' zeg ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Oops =P ]


    El Diablo.

    Iral

    Het meisje glimlacht, en ik vind dat ze op de een of andere manier vriendelijk uitstraalt. Ik denk dat ze in de arena geen gevaar gaat vormen, want ze ziet er niet uit als iemand die kan doden.
    Snel wuif ik die gedachte weg. Ik moet niet te snel mensen gaan vertrouwen, ook al zijn ze jong en aardig.
    'Hoe heten jullie eigenlijk?'
    'Iral,' mompel ik, waarna ik mijn hoofd weer naar Dhelia toe keer.
    'In de mijnen?' zegt zij ongelovig. 'Zitten kinderen in de mijnen? Wat vreselijk voor je.'
    Ik knik, maar weet verder niet hoe ik daarop moet reageren. Ik ben ook niet van plan om te vertellen over de dingen die ik in de mijnen heb beleefd, aangezien dat alleen maar medelijden gaat opwekken en dat is het laatste wat ik wil.
    'Hoe is het bij jou dan?' vraag ik uiteindelijk maar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jillana

    'Over district genoten gesproken, waar is die gast van mijn district?' lach ik, en kijk wat rond. Nope, niemand van mijn district. Dat zie je zo.


    El Diablo.

    Sanri Orphelida Dreamcanamint ~ District 8

    'Sanri,' stel ik mezelf voor. 'En dit is Zefli.'
    Ik kijk naar mijn neef die erbij is komen staan.
    Eigenlijk zou ik ze niet moeten vertrouwen. Niemand. Zelfs Zefli eigenlijk niet. Maar dat is zo ongelooflijk dom van me, ik zie altijd de goede kanten van mensen en kan me niet indenken dat ze een gevaar kunnen vormen.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dhelia - district 7
    "Ik ben Dhelia." zeg ik nogmaals, voor de zekerheid en kijk de twee even aan.
    "Waarvan kennen jullie elkaar, buiten het feit dat jullie uit hetzelfde district komen?" vraag ik nieuwsgierig. "Jullie stonden naast me, op het podium." Hierna wend ik me weer tot Iral.
    "District zeven gaat. We kappen bomen, leveren dat aan het Capitool en gaan naar school. Ik zou nergens liever willen wonen, het is echt mijn thuis."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [De gast van District 2 meldt zich. (:]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 14:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Yay! =] ]


    El Diablo.

    [TUSSEN HAAKJES, SARITA! :'D]
    Sanri Orphelida Dreamcanamint ~ District 8

    'Familie, we zijn neef en nicht,' zeg ik. 'Waar zijn jullie medetributen eigenlijk?'
    Ik geloof namelijk dat ze niet uit hetzelfde district komen, aangezien ze elkaar over hun districten aan het vertellen zijn.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [SORRY LISANNE.
    Waar zijn we nu precies? -heeftteruggelezenmaarbegreephetnietzogoed]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zefli

    Ik sta een beetje te mokken wanneer Sanri met de mensen naar wie ik net keek gaat praten. Uiteindelijk wint mijn beschermende kant het en voeg ik me bij hen.
    "Sanri. En dit is Zefli."
    Ik kijk naar het meisje dat zichzelf als Dehlia voorstelt. Als ik het me goed herinner stond ze naast ons bij de reaping.
    "Waarvan kennen jullie elkaar, buiten het feit dat jullie uit hetzelfde district komen? Jullie stonden naast me, op het podium."
    Ze bevestigt wat ik net dacht.
    "Ze is mijn nichtje," antwoord ik kort.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    NewUsername schreef:
    [SORRY LISANNE.
    Waar zijn we nu precies? -heeftteruggelezenmaarbegreephetnietzogoed]

    [We zitten nu in de trein, waar ieder district zijn eigen coupé heeft, maar de meeste mensen zijn nu in de gemeenschappelijke coupé :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Iral

    'Sanri, en dit is Zefli,' zegt het meisje.
    Ik laat mijn ogen even over de jongen naast haar glijden.
    'Ze is mij nichtje,' zegt die.
    Ik kijk Dhelia weer aan.
    'District zeven gaat,' antwoordt zij. 'We kappen bomen, leveren dat aan het Capitool en gaan naar school. Ik zou nergens liever willen wonen. Het is echt mijn thuis.'
    Nou nou, dat klinkt niet slecht. Veel beter dan bij ons.
    Wat ik al van kinds af aan wilde is een tour door heel Nergië. Alle districten zien. Zien hoe ze daar leven. Als ik winnaar word, dan komt die wens uit.
    'Oké.'
    Meer weet ik niet te zeggen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 14:15 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Dhelia - District 7
    "Waar zijn jullie medetributen eigenlijk?" vraagt Sanri. Ik haal mijn schouders op, omdat ik het antwoord gewoon echt niet weet. Geen flauw idee heb.
    "Ik zou het echt niet weten." geef ik dan ook eerlijk toe. "Misschien heeft hij wat tijd voor zichzelf nodig."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rio L. Betullip
    Ik had de hele tijd alleen nog maar in de District 2 coupé gezeten. Alleen. Waar het meisje van mijn district was wist ik niet.
    Verveeld had ik al die tijd uit het raam gestaard, na denkend. Ik zuchtte een paar keer en keek toen even de coupé rond. Ik hield niet van stilte. Na ongeveer vijf minuten twijfelen besloot ik maar sociaal te gaan doen en naar de gemeenschappelijke coupé te gaan.

    [Wow, die stuk is gruwelijk slecht]


    "Ignite, my love. Ignite."