• District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:33 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sanri Orphelida Dreamcanamint ~ District 8

    'Wat?' zegt hij verbaasd.
    Zuchtend draai ik me om en kijk hem lichtelijk geërgerd aan.
    'Bondgenoten. B-O-N-D-G-E-N-O-T-E-N. Je weet wel, mensen die eventueel bereid zouden zijn je te helpen als je in nood zit. Ik verwacht namelijk niet dat wij héél erg veel kans maken als we enkel met zijn tweeën blijven.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jillana

    Ik besluit om even weg te gaan bij het raam, er is toch niks te doen. Ik loop verder en zie opeens 2 mensen (Sanri en Zefli). Ik loop naar ze toe. 'Hey, uit welk district zijn jullie' vraag ik.


    El Diablo.

    Dhelia - District 7
    "Iral, district twaalf," Ik glimlach en haal ongemakkelijk mijn hand weg, waarna ik ermee over mijn dij wrijf. District twaalf. Eigenlijk werd er nooit wat over dat district vertelt. Het district was arm, dat wist ik. Altijd al geweest, maar daar vertelden de leraren bij ons op school niet veel over.
    "Hoe is twaalf?" vraag ik toch maar geïnteresseerd. Ik moest toch iets doen om de tijd te doden en deze jongen leek nog eens niet zo erg.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aminia~District 1
    De coupé begint steeds drukker te worden en ik kijk weer even naar Leanry. 'Ik vraag me af wat voor een soort eten we krijgen,' zeg ik tegen hem waarna ik mijn blik over de andere tributen laat glijden. Sommige zien er uit alsof ze echt niet kunnen vechten maar je moet nooit iemand onderschatten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sanri Orphelida Dreamcanamint ~ District 8

    Oh nee hè. Daar is die arrogante trut uit twee.
    'District 8,' mompel ik. 'En jij?'
    Ik weet het uiteraard al, maar het is toch wel zo beleefd het te vragen.
    'Ik ben trouwens Sanri, en dit is Zefli,' voeg ik er aan toe voor het feit dat ze onze namen waarschijnlijk nog niet weet. 'We zijn neef en nicht.'

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 13:09 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jillana

    'Dat vermoedde ik al, jullie lijken op elkaar' zeg ik glimlachend. 'District 2' antwoord ik dan. Ik kijk ze even aan. 'DUs hebben jullie al een paar bondsgenoten of?' vraag ik dan.


    El Diablo.

    Sanri Orphelida Dreamcanamint ~ District 8

    'Nog geen bondgenoten. Volgens mij is hij daar op tegen,' zeg ik met een blik op Zefli. 'District 2... waar was dat ook al weer van?'
    Ik ben het serieus vergeten. Vroeger kon ik het zo uit mijn hoofd opdreunen, maar nu was ik het kwijt. Naja, waarschijnlijk is dat niet zo héél erg belangrijk de laatste weken van je leven.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Iral

    Dhelia glimlacht en wrijft met haar hand over haar dij, alsof ze 'm daarom uitstak.
    'Hoe is twaalf?' vraagt ze vervolgens op geïnteresseerde toon.
    Ik weet niet of die gespeeld is, maar ik besluit wel gewoon antwoord te geven.
    'Niet heel erg geweldig. En voor mij vooral heel erg donker, aangezien ik meestal in een mijn zit.'

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 13:12 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Hay. We zijn inmiddels tien pagina's verder of zo, kan iemand me even bijpraten? Waar zijn we? Wat is er gebeurd? Waar laat ik Thomin en Jaytem inspringen?]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 13:14 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zefli

    Er komt een meisje naar ons toegelopen. Zij en Sanri knopen een gesprek aan. Ik hoef mezelf niet eens voor te stellen want dat doet mijn lieftallige nichtje voor me.
    "Dus hebben jullie al een paar bondsgenoten of?" vraagt het andere meisje. Ik weet niet eens haar naam.
    "Nog geen bondgenoten. Volgens mij is hij daar op tegen," antwoord Sanri terwijl ze naar me kijkt. Handig verandert ze het onderwerp voor ik kan antwoorden. "District 2... waar was dat ook al weer van?"
    Ik zucht en doe moeite om niet met mijn ogen te rollen.
    "Je kunt ze toch niet vertrouwen," mompel ik nog zodat alleen Sanri me hoort.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Jaytem kan naar Jillana, die gaat nu vragen of hun een bondgennootschap willen met de careers]

    Jillana

    Ik knik even, 'het is wel slimmer als je langer wilt leven' zeg ik dan. 'Je kan anders wel een bondgenootschap hebben met de andere careers en mij?' stel ik dan voor.


    El Diablo.

    [Je kan ze naar de gemeenschappelijke coupé laten komen om daar de anderen te ontmoeten? :3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Merwin schreef:
    [Hay. We zijn inmiddels tien pagina's verder of zo, kan iemand me even bijpraten? Waar zijn we? Wat is er gebeurd? Waar laat ik Thomin en Jaytem inspringen?]


    [ze kunnen wel gewoon naar de gemeenschappelijke coupé (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sanri Orphelida Dreamcanamint ~ District 8

    'Niet doéééén, het is een valstrik! TUIN ER NIET IN!,' schreeuwt een stemmetje in mijn hoofd woedend. Ik weet ook wel dat ik haar niet kan vertrouwen.
    'Nee, dank je. Zolang hij niets wil...' zeg ik met een onopvallende knipoog naar Zefli. Zijn wantrouwen kan ik mooi als excuus gebruiken.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jillana

    'Wat jullie willen, maar geef niet mkij de schuld als jullie gelijk vermoord worden' zucht ik, en loop weer naar het raam. Waarom is iedereen zo dom, en bondgenootschap met de careers is het slimste wat je kan doen.


    El Diablo.