• Geen enkel woord kan verklaren wat deze jongens voor me betekennen, je zou kunnen zeggen: 'Ze hebben je leven veranderd.' Maar nee dat is niet waar ze hebben meer gedaan dan dat, ze zijn mijn leven geworden. Er gaat geen enkele dag voorbij zonder dat ik filmpjes van ze heb gezien of uren lang naar een foto van ze heb gestaard. Ze zijn zoveel meer dan 'knap', luister naar hun goddelijke stemmen, kijk hun gedrag.. Ze hebben zo veel respect voor andere mensen en houden enorm veel van hun fans, ze weten dat zonder fans ze nog niet zo ver zouden zijn. Ze staan met tien voeten op de grond. Ik heb veel aan hen te danken, zo als jullie bijvoorbeeld. Dankzij hen heb ik jullie leren kennen. Dankjulliewel, jullie zijn stuk voor stuk geweldig! Laat jezelf niet veranderen, door niemand want daar zijn jullie te kostbaar voor. Onthou, dat ik er altijd voor jullie zal zijn om te lachen of om te huilen. Ik bied jullie de schouder, die je soms nodig hebt. Ik hou van julllie schatjes ! <3

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 14:23 ]


    i'm broken, do you hear me.

    ESTHEEER <3333


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik ga zondag dan gewoon 25 km fietsen...


    What's so bad about being different?

    Ikke een leuke Engels opdracht moeten schrijven, over hoe ik mezelf over 2 jaar zie D: Bluh...
    Well...over 20 jaar.... De Maya's hadden gelijk en de wereld is vergaan, ik en nog een paar anderen zijn de enige overlevenden en hebben met z'n allen een dorpje opgericht, proberend in leven te blijven. ;D

    ESTHOOOOOR <3


    Remember when...

    Narry schreef:
    Ikke een leuke Engels opdracht moeten schrijven, over hoe ik mezelf over 2 jaar zie D: Bluh...
    Well...over 20 jaar.... De Maya's hadden gelijk en de wereld is vergaan, ik en nog een paar anderen zijn de enige overlevenden en hebben met z'n allen een dorpje opgericht, proberend in leven te blijven. ;D
    HAHAHAHHAHA


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Nutellaria schreef:
    (...)HAHAHAHHAHA

    Zou ik voor mijn orgineliteit plus of min punten krijgen? xd
    Ik schrijf tenminste niet 'I will be a rich man, with poor slaves'

    Narry schreef:
    (...)
    Zou ik voor mijn orgineliteit plus of min punten krijgen? xd
    Ik schrijf tenminste niet 'I will be a rich man, with poor slaves'
    ik vind dat je dan een hoog cijfer moet krijgen hoor c:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    heb ik nog steeds niks aan sector werkstuk gedaan -.-


    What's so bad about being different?

    BAM LE DEAD HERE


    i'm broken, do you hear me.

    Ik maak sectorwerkstuk ;s


    What's so bad about being different?

    HELLOOOOOOO <3


    every little thing is gonna be alright.

    HOI MARIT !


    i'm broken, do you hear me.

    Ik heb een cover, verhaallijn en proloog !
    maar ik twijfel, of ik zet hem al op Q maar activeer nog niet
    tot de paasvakantie of ik zet hem er nog helemaal niet op.. xD


    i'm broken, do you hear me.

    HOI MARIT<3


    What's so bad about being different?

    Mmmmmm je hebt wel al 3 storys waar je aan schrijft en als je even wacht met online zetten kan je al wat voorschrijven ofzo. xd
    Mja je kan ook gwn online zetten. haha


    every little thing is gonna be alright.