• Geen enkel woord kan verklaren wat deze jongens voor me betekennen, je zou kunnen zeggen: 'Ze hebben je leven veranderd.' Maar nee dat is niet waar ze hebben meer gedaan dan dat, ze zijn mijn leven geworden. Er gaat geen enkele dag voorbij zonder dat ik filmpjes van ze heb gezien of uren lang naar een foto van ze heb gestaard. Ze zijn zoveel meer dan 'knap', luister naar hun goddelijke stemmen, kijk hun gedrag.. Ze hebben zo veel respect voor andere mensen en houden enorm veel van hun fans, ze weten dat zonder fans ze nog niet zo ver zouden zijn. Ze staan met tien voeten op de grond. Ik heb veel aan hen te danken, zo als jullie bijvoorbeeld. Dankzij hen heb ik jullie leren kennen. Dankjulliewel, jullie zijn stuk voor stuk geweldig! Laat jezelf niet veranderen, door niemand want daar zijn jullie te kostbaar voor. Onthou, dat ik er altijd voor jullie zal zijn om te lachen of om te huilen. Ik bied jullie de schouder, die je soms nodig hebt. Ik hou van julllie schatjes ! <3

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 14:23 ]


    i'm broken, do you hear me.



    Niall: 'Paul I'm scared.'
    Liam : 'Can I be a part of this hug?.'
    Paul : 'No, go away, Payne!'

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 14:33 ]


    i'm broken, do you hear me.

    LOVE U TOO CHELSEAA <333


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Hoi Robin !


    i'm broken, do you hear me.

    HEEEE CHELSEAAA <33333


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    How are you?


    i'm broken, do you hear me.

    im fine, and you ?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    I'm gooood. Ik ben frans mondeling aan het maken --'


    i'm broken, do you hear me.

    ik moet zo engels en m&o maken.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Pfff, ik haat het als het bijna examens zijn, gaat iedereen nog snel testen geven en moeten al onze toetsenmappen in orde --'


    i'm broken, do you hear me.

    awh, heel veel succes alvast!
    Ik heb vandaag wiskunde weer verpest. Ik snapte het eerst wel en ineens; huh hoe moest dat ook alweer? -___- zo hatelijk


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    oh dat ken ik, zo had ik pas eens een 3/10 maar nu vandaag had ik een 7/10 dus dat is al opgehaald want daarvoor had ik ook al goede testen.En haha ik neem me voor om volgende week enzo niet of zeker minder op de computer te gaan maar dat gaat moeilijk worden denk ik xd


    i'm broken, do you hear me.

    ik moet ook minder komen, maar als er niks te doen is en er niemand is ga ik tegenwoordig automatisch al aan mn huiswerk. Das op zich best goed haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Das een feitje !
    Ik ga misschien van school veranderen again xd maar niet omdat ik het niet aan kan hoor, omdat die studierichting me meer aanstaat (a)


    i'm broken, do you hear me.

    haha als die andere school je leuker lijkt of iig die studierichting enzo dan zou ik ook van school veranderen (:


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HazzCurls schreef:
    haha als die andere school je leuker lijkt of iig die studierichting enzo dan zou ik ook van school veranderen (:


    Maar weet je wat het is, ik ben dus vorig jaar ook al weer van schoolveranderd en ja ik ben dar mijn beste vriendinnen verloren en dat wil ik niet nog eens laten gebeuren want de beste vriendin die ik nu heb is er echt één uit de duizend, al denk ik wel niet dat ze het contact zou verbreken (:


    i'm broken, do you hear me.