• Geen enkel woord kan verklaren wat deze jongens voor me betekennen, je zou kunnen zeggen: 'Ze hebben je leven veranderd.' Maar nee dat is niet waar ze hebben meer gedaan dan dat, ze zijn mijn leven geworden. Er gaat geen enkele dag voorbij zonder dat ik filmpjes van ze heb gezien of uren lang naar een foto van ze heb gestaard. Ze zijn zoveel meer dan 'knap', luister naar hun goddelijke stemmen, kijk hun gedrag.. Ze hebben zo veel respect voor andere mensen en houden enorm veel van hun fans, ze weten dat zonder fans ze nog niet zo ver zouden zijn. Ze staan met tien voeten op de grond. Ik heb veel aan hen te danken, zo als jullie bijvoorbeeld. Dankzij hen heb ik jullie leren kennen. Dankjulliewel, jullie zijn stuk voor stuk geweldig! Laat jezelf niet veranderen, door niemand want daar zijn jullie te kostbaar voor. Onthou, dat ik er altijd voor jullie zal zijn om te lachen of om te huilen. Ik bied jullie de schouder, die je soms nodig hebt. Ik hou van julllie schatjes ! <3

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 14:23 ]


    i'm broken, do you hear me.

    aah das wel vet, gewoon een nederlands meisje dat hij terug dm't (: stik jaloers haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HORANTASTIC schreef:
    Babes, ik ga.
    Ben echt in een jsdnfdjf humeur. Ben opeeens kapot down en alles. En ik moet nog sector werkstuk af maken.

    Remember that I love you all. Forever and Always.
    xxxx
    Goodluck love.
    I love you. <3333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Kryptoniall schreef:
    (...)HAHAHA, dan steekt dat echt zo uit ;$
    Ik ben echt benieuwd hoe het in Engeland is (:


    Alleen engeland is al cool. en dan ook nog in london. london is egt een geweldige stad. ;D
    je moet wel gaan winkelen in de forever 21. en de primark ligt er ook ergens naast. ;D


    every little thing is gonna be alright.

    Kryptoniall schreef:
    (...)Goodluck love.
    I love you. <3333


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Wie wil mijn Engels verhaaltje even doorlezen en kijken of er hele erge grammatica/spellings fouten inzitten? (aa)

    PayneCake schreef:
    (...)

    Alleen engeland is al cool. en dan ook nog in london. london is egt een geweldige stad. ;D
    je moet wel gaan winkelen in de forever 21. en de primark ligt er ook ergens naast. ;D


    OMG OMG OMG JAA IK MOET NAAR DE FOREVER 21 DAAR HEBBEN ZE ECHT ZULKE LEUKE DINGEN


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    SUCCES LIANNE <3333
    I LOVE YOU.
    XX


    every little thing is gonna be alright.

    PayneCake schreef:
    (...)

    jaaa. dat lijkt mij ook wel. maar van de andere kant ook heel cool. xd
    het enige probleem is dat ze daar egt klein zijn en ik ben .1.76 duuus dan slaap ik wss in een veel te klein bed. haha



    faaaal hahaha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Succes Lianne,
    I love you too <333

    Narry schreef:
    Wie wil mijn Engels verhaaltje even doorlezen en kijken of er hele erge grammatica/spellings fouten inzitten? (aa)


    ik zou je heel graag willen helpen ik kan alleen niks van engels dus daar heb j niet zo heel veel aan. n.n


    every little thing is gonna be alright.

    HazzCurls schreef:
    (...)

    OMG OMG OMG JAA IK MOET NAAR DE FOREVER 21 DAAR HEBBEN ZE ECHT ZULKE LEUKE DINGEN
    DAN MOETEN WE DAAR WEL HEEN MOGEN. ANDERS GA IK SLAAN.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Kryptoniall schreef:
    (...)DAN MOETEN WE DAAR WEL HEEN MOGEN. ANDERS GA IK SLAAN.


    we mochten nog winkelen in londen so, en anders gaan we smeken voor de donderdag avond haha ;$

    @esther, same als marit


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    PayneCake schreef:
    (...)

    ik zou je heel graag willen helpen ik kan alleen niks van engels dus daar heb j niet zo heel veel aan. n.n

    Hahah oke xd

    HazzCurls schreef:
    (...)

    we mochten nog winkelen in londen so, en anders gaan we smeken voor de donderdag avond haha ;$

    @esther, same als marit
    Ik dacht; we kunnen ook gaan smeken of die lieve mensen ons naar Milkshake City willen brengen c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    (...)
    Hahah oke xd
    Ik wil het best proberen, maar ik kan niks garanderen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.