• Geen enkel woord kan verklaren wat deze jongens voor me betekennen, je zou kunnen zeggen: 'Ze hebben je leven veranderd.' Maar nee dat is niet waar ze hebben meer gedaan dan dat, ze zijn mijn leven geworden. Er gaat geen enkele dag voorbij zonder dat ik filmpjes van ze heb gezien of uren lang naar een foto van ze heb gestaard. Ze zijn zoveel meer dan 'knap', luister naar hun goddelijke stemmen, kijk hun gedrag.. Ze hebben zo veel respect voor andere mensen en houden enorm veel van hun fans, ze weten dat zonder fans ze nog niet zo ver zouden zijn. Ze staan met tien voeten op de grond. Ik heb veel aan hen te danken, zo als jullie bijvoorbeeld. Dankzij hen heb ik jullie leren kennen. Dankjulliewel, jullie zijn stuk voor stuk geweldig! Laat jezelf niet veranderen, door niemand want daar zijn jullie te kostbaar voor. Onthou, dat ik er altijd voor jullie zal zijn om te lachen of om te huilen. Ik bied jullie de schouder, die je soms nodig hebt. Ik hou van julllie schatjes ! <3

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 14:23 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Ik mag leuk gaan luisteren wat ze te vertellen hebben over onze Londen reis.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Vandaag bij BSM ging zo iemand vragen; Je gaat toch naar One Direction, blabla. En toen was ze jaloers en wilde me slaan c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    & ik, wel ik ben een nieuwe verhaallijn aan het bedenken. Voor de verandering *kuch*


    i'm broken, do you hear me.

    Wie heeft een foto van Zayn dat hij met een sexy blik de camera in kijkt. HEB IK NU NODIG VOOR MAATSCHAPPIJ


    What's so bad about being different?

    HORANTASTIC schreef:
    Wie heeft een foto van Zayn dat hij met een sexy blik de camera in kijkt. HEB IK NU NODIG VOOR MAATSCHAPPIJ
    Ik heb op deze laptop geen foto's, omdat dit een kut laptop is.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ZAYN KIJKT OP HET PLAATJE HIERBOVEN IN HET TOPIC WEL SEXY.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Kryptoniall schreef:
    ZAYN KIJKT OP HET PLAATJE HIERBOVEN IN HET TOPIC WEL SEXY.


    Maar ik heb 1 foto van Zayn nodig haha.
    Mensen uit mijn groepje vonden hem het meest op een loverboy lijken hahaha


    What's so bad about being different?



    Ik doe deze wel;D haha


    What's so bad about being different?

    Ik voel mij pro.
    Ik had gisteren luister toets van Duits, je kreeg 16 vragen, ik had er 14 goed.
    Toen kwam er vandaag nog een videodeel bij van 19 vragen. Als je in totaal 22 dingen goed had, heb je een 5,5. Ik heb in totaal 31 dingen goed, boem.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    IK HEB ER ÉÉN VOLGENS MIJ ALS TINY NIET BITCHT


    i'm broken, do you hear me.

    BLEIGH TINY IS AAAAAAAAAAAAAAA BITCH :(


    i'm broken, do you hear me.

    Ik ben even eten babes.
    Tot zoo
    xxxxx


    What's so bad about being different?

    Eetsmakelijk. <3333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ben ik weer haha c:


    What's so bad about being different?

    HOI.
    Mijn pa ging voor een hostel kijken in Londen.
    Dat is met zijn 4en op één kamer €33 euro. in het centrum van Londen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.