• Geen enkel woord kan verklaren wat deze jongens voor me betekennen, je zou kunnen zeggen: 'Ze hebben je leven veranderd.' Maar nee dat is niet waar ze hebben meer gedaan dan dat, ze zijn mijn leven geworden. Er gaat geen enkele dag voorbij zonder dat ik filmpjes van ze heb gezien of uren lang naar een foto van ze heb gestaard. Ze zijn zoveel meer dan 'knap', luister naar hun goddelijke stemmen, kijk hun gedrag.. Ze hebben zo veel respect voor andere mensen en houden enorm veel van hun fans, ze weten dat zonder fans ze nog niet zo ver zouden zijn. Ze staan met tien voeten op de grond. Ik heb veel aan hen te danken, zo als jullie bijvoorbeeld. Dankzij hen heb ik jullie leren kennen. Dankjulliewel, jullie zijn stuk voor stuk geweldig! Laat jezelf niet veranderen, door niemand want daar zijn jullie te kostbaar voor. Onthou, dat ik er altijd voor jullie zal zijn om te lachen of om te huilen. Ik bied jullie de schouder, die je soms nodig hebt. Ik hou van julllie schatjes ! <3

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 14:23 ]


    i'm broken, do you hear me.

    HOOOOOOOOOOOOOOOI.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Kryptoniall schreef:
    HOOOOOOOOOOOOOOOI.


    WE ZITTEN KEIVER VAN MILKSHAKE CITY AF
    en 11 min rijden naar tessa en roselie


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    IK GA NU METEEN OPZOEKEN HOEVER MIJN GASTGEZIN VAN MILKSHAKE CITY VANDAAN LIGT.
    IK HEB HET ADRES EN IK BEN HYPER EN BLIJ EN SDFGSDFGSDGDFGG


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HazzCurls schreef:
    (...)

    WE ZITTEN KEIVER VAN MILKSHAKE CITY AF
    en 11 min rijden naar tessa en roselie
    NEEEEE DAT MEEN JE NIET, GODVER. HAHA


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    het is 43 min rijden ofzo haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HAHA FOCK, 42 MINUTEN MET DE AUTO ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HOI ROBIN EN SANNE<3


    What's so bad about being different?

    MEEEEEH IK WIL ECHT NU METEEN NAAR LONDEN, IK BEN BLIJ EN WIL ER GEWOON NU METEEN HEEN.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik wil de mensen van ons gastgezin vinden c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Sanne, als ze meer dan 1 knappe zoon hebben, geef er eentje mijn facebook, msn, weet ik veel ! een britse jongen mag mijn deur wel passeren :Y)


    i'm broken, do you hear me.

    Ik blijf maar kijken naar de 02 op die kaart van Londen die we hebben gekregen :')


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    yo even, wat is het adres van die o2 in londen?
    ik ben even voor b&b al aan het kijken hahaha ;$


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    BenSelley schreef:
    Sanne, als ze meer dan 1 knappe zoon hebben, geef er eentje mijn facebook, msn, weet ik veel ! een britse jongen mag mijn deur wel passeren :Y)
    ZE ZEIDEN IETS VAN; MISSCHIEN GAAN WE WEL MET 1 PERSOON MEER MEE TERUG. ROBIN EN IK; JA WE KOMEN MET 5 MENSEN MEER MEE TERUG, MEHEHEHE


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Kryptoniall schreef:
    (...)ZE ZEIDEN IETS VAN; MISSCHIEN GAAN WE WEL MET 1 PERSOON MEER MEE TERUG. ROBIN EN IK; JA WE KOMEN MET 5 MENSEN MEER MEE TERUG, MEHEHEHE



    HAHAHAHA GEWELDIG


    i'm broken, do you hear me.

    Kryptoniall schreef:
    Ik blijf maar kijken naar de 02 op die kaart van Londen die we hebben gekregen :')


    Hebben jullie jullie kaarten al??


    i'm broken, do you hear me.