• Geen enkel woord kan verklaren wat deze jongens voor me betekennen, je zou kunnen zeggen: 'Ze hebben je leven veranderd.' Maar nee dat is niet waar ze hebben meer gedaan dan dat, ze zijn mijn leven geworden. Er gaat geen enkele dag voorbij zonder dat ik filmpjes van ze heb gezien of uren lang naar een foto van ze heb gestaard. Ze zijn zoveel meer dan 'knap', luister naar hun goddelijke stemmen, kijk hun gedrag.. Ze hebben zo veel respect voor andere mensen en houden enorm veel van hun fans, ze weten dat zonder fans ze nog niet zo ver zouden zijn. Ze staan met tien voeten op de grond. Ik heb veel aan hen te danken, zo als jullie bijvoorbeeld. Dankzij hen heb ik jullie leren kennen. Dankjulliewel, jullie zijn stuk voor stuk geweldig! Laat jezelf niet veranderen, door niemand want daar zijn jullie te kostbaar voor. Onthou, dat ik er altijd voor jullie zal zijn om te lachen of om te huilen. Ik bied jullie de schouder, die je soms nodig hebt. Ik hou van julllie schatjes ! <3

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 14:23 ]


    i'm broken, do you hear me.

    ben ik weer..


    Remember when...

    En ik ben er ook weer !


    i'm broken, do you hear me.

    helllooooo


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    HI MARRIT <3


    i'm broken, do you hear me.

    MARRIT<3


    What's so bad about being different?

    MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRIT <333333


    Remember when...

    o wat leuk. Ik mag nu dus misschien niet meer naar a'dam zondag


    What's so bad about being different?

    HORANTASTIC schreef:
    o wat leuk. Ik mag nu dus misschien niet meer naar a'dam zondag
    DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Hoe komt het Lianne? ;s


    i'm broken, do you hear me.

    BenSelley schreef:
    Hoe komt het Lianne? ;s


    Net hele erge ruzie met mijn ma gehad over geld shit en alles. Mijn pa hoort mijn ma te helpen met de huur te betalen maar dat doet hij dus niet. Mijn ma moet alles alleen betalen. En ik moet geld aan Sanne terug betalen, geld voor treinkaartje en ik wil ook wel wat in a'dam kopen. Maar blijkbaar zeur ik teveel om geld terwijl dit de eerste keer is dat ik om geld vraag deze maand.


    What's so bad about being different?

    MAar als mijn ma geen geld wilt geven voor de trein. Ga ik gewoon fietsen.


    What's so bad about being different?

    Awh, dat is echt rot voor je, hopelijk draait ze nog bij (:


    i'm broken, do you hear me.

    Hallow

    ESTHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER <3


    i'm broken, do you hear me.

    ESTHER<33


    What's so bad about being different?