• Nu heb ik al zo'n tweeënhalf jaar de iPod Touch. Zelf voor gespaard en zo, maar ik heb er eigenlijk genoeg van. Eigenlijk toch iets te groot en de iPod Nano leuk me wel leuk. Leuk model, niet te groot & niet zo duur als de iPod Touch. (Voor zover ik weet.)
    Maar aangezien ik er niet echt mee bekend ben, vraag ik me af of het wel wat is. Is het goede kwaliteit? Is het geen prul? Blablabla.
    Dus de mensen van Quizlet die de Nano hebben, is het wat? Geef hier je recensie! (En ik bedoel zo'n langwerpige, want op Google zie ik dus ook dat je van zo'n mini's hebt.)

    Volgens mij zijn zo'n langwerpige niet meer te verkrijgen ? Toch zeker niet zonder camera en shit.

    AWG schreef:
    Volgens mij zijn zo'n langwerpige niet meer te verkrijgen ? Toch zeker niet zonder camera en shit.


    Dat boeit me nog niet zo veel.

    ik heb er een en ik vind hem erg goed.
    geen problemen mee gehad.


    Miep

    In het begin vond ik het echt een kut-ding maar nu valt 'ie best wel mee

    ik heb ook een Nano, wel 1 uit het jaar 0 x) maar het is een prima ding
    geen problemen mee

    Ruilen?

    Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn Nano, overigens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De langwerpige nano's zijn niet meer te krijgen =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SchoenVeter schreef:
    ik heb ook een Nano, wel 1 uit het jaar 0 x) maar het is een prima ding
    geen problemen mee


    Bad decisions make good stories.

    Yoda schreef:
    De langwerpige nano's zijn niet meer te krijgen =]


    Oh fuck, naja, dan houdt het hier op. Nimh graag, welke kleur heb je?

    Die langwerpige iPod gig bij mij binnen de korste keren kapot. Nu heb ik zo'n kleine nano met touchscreen. Het vergrendelknopje ging wel heel snel kapot, maar verder doet 'ie het goed. (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.