• Geen enkel woord kan verklaren wat deze jongens voor me betekennen, je zou kunnen zeggen: 'Ze hebben je leven veranderd.' Maar nee dat is niet waar ze hebben meer gedaan dan dat, ze zijn mijn leven geworden. Er gaat geen enkele dag voorbij zonder dat ik filmpjes van ze heb gezien of uren lang naar een foto van ze heb gestaard. Ze zijn zoveel meer dan 'knap', luister naar hun goddelijke stemmen, kijk hun gedrag.. Ze hebben zo veel respect voor andere mensen en houden enorm veel van hun fans, ze weten dat zonder fans ze nog niet zo ver zouden zijn. Ze staan met tien voeten op de grond. Ik heb veel aan hen te danken, zo als jullie bijvoorbeeld. Dankzij hen heb ik jullie leren kennen. Dankjulliewel, jullie zijn stuk voor stuk geweldig! Laat jezelf niet veranderen, door niemand want daar zijn jullie te kostbaar voor. Onthou, dat ik er altijd voor jullie zal zijn om te lachen of om te huilen. Ik bied jullie de schouder, die je soms nodig hebt. Ik hou van julllie schatjes ! <3

[ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 14:23 ]

i'm broken, do you hear me.

tja, ik snap dat je dat niet wilt maar het gaat ook wel om jou leven en wat voor jou nu het beste is enzo, En daarbij zou je dan niet af moeten gaan op vrienden, als snap ik je helemaal

It's like I'm finally awake - One Direction.

Boe.

If you spread your wings, you can fly away with me.

ik heb koppijn, en ik heb geen zin om daar vanavond 2 uur te zitten, maar wss duurt het wel korter want dat was de vorige keer ook met dat gedoe van noorwegen. En ik ga straks even snel hw maken en dan snel douche denk ik nadat ik naar sanne ben geweest

SANNEEE <3333

[ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 16:05 ]

HOI SANNE <3

HOI CHELSEA & ROBIN. <3333

Ik heb ook geen zin in vanavond, al denk ik wel dat als ik daar vanavond zit ik er nog meer zin in krijg dan ik al heb c:

ja dat is waar, ik heb wel zin om te gaan. Echt super erg veel zin haha. En ik ga er echt proberen van te genieten want voor je het weet is die week voorbij

oke, sanne ik ga mn jas enzo aandoen en dan kom ik eraan.

Is goed. Mijn pa komt ook net thuis.

HazzCurls schreef:
    ja dat is waar, ik heb wel zin om te gaan. Echt super erg veel zin haha. En ik ga er echt proberen van te genieten want voor je het weet is die week voorbij
    Inderdaad. En dan duurt het misschien wel precies een jaar voordat je er weer komt. Ik ga daar echt gewoon doen wat ik wil. Oké, niet alles natuurlijk want dat mag niet. Maar gewoon c:

Ik geef die +16 story op van me, die ik normaal echt ging opstarten in de vakantie op en ga voor terwijl een Lilo of een gewone story met Louis of Liam voorschrijven, so what do you think? :D

HOI C:

What's so bad about being different?

HOI LIANNE <3

Woeps, ik was even met Robin naar mijn ma toe c:

LIANNE. <3333

Ik moet fucking vanavond 2 uur op die poep school gaan zitten dsgkjhsdg.

Ik moet nog sector werkstuk afmaken en een of andere poep opdracht voor maatschappij

What's so bad about being different?