• Geen enkel woord kan verklaren wat deze jongens voor me betekennen, je zou kunnen zeggen: 'Ze hebben je leven veranderd.' Maar nee dat is niet waar ze hebben meer gedaan dan dat, ze zijn mijn leven geworden. Er gaat geen enkele dag voorbij zonder dat ik filmpjes van ze heb gezien of uren lang naar een foto van ze heb gestaard. Ze zijn zoveel meer dan 'knap', luister naar hun goddelijke stemmen, kijk hun gedrag.. Ze hebben zo veel respect voor andere mensen en houden enorm veel van hun fans, ze weten dat zonder fans ze nog niet zo ver zouden zijn. Ze staan met tien voeten op de grond. Ik heb veel aan hen te danken, zo als jullie bijvoorbeeld. Dankzij hen heb ik jullie leren kennen. Dankjulliewel, jullie zijn stuk voor stuk geweldig! Laat jezelf niet veranderen, door niemand want daar zijn jullie te kostbaar voor. Onthou, dat ik er altijd voor jullie zal zijn om te lachen of om te huilen. Ik bied jullie de schouder, die je soms nodig hebt. Ik hou van julllie schatjes ! <3

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 14:23 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Inderdaad. Ik was echt blij dat ik mijn winterjas niet aan had gedaan maar gewoon een vest vannochtend c:


    What's so bad about being different?

    ik had hem wel aan haha, maar ik had mn sjaal maar in mn tas gedaan xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HELLOO, wie wil mij helpen met Natuurkunde? -.-


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    FABIENNEE <333

    wat moet je doen?
    ik was altijd goed in die formules enzo xd
    maaar ik heb het nu niet meer hha

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 15:21 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    FABIENNE<33


    What's so bad about being different?


    What's so bad about being different?

    ik zit binnen en ik heb het koud.
    lol


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HazzCurls schreef:
    FABIENNEE <333

    wat moet je doen?
    ik was altijd goed in die formules enzo xd
    maaar ik heb het nu niet meer hha

    Ik moet een verslag maken over een tickertape met de snelheid enzo ofzoiets, maar het moet voor morgen af -.-


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Tickertape? hm heb ik nog niet gehad.


    What's so bad about being different?

    HORANTASTIC schreef:
    Tickertape? hm heb ik nog niet gehad.

    Ja het is gewoon een hele lange strook met stipjes erop, en daar moet je dan de snelheid van de val enzo mee berekenen.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Ja het is gewoon een hele lange strook met stipjes erop, en daar moet je dan de snelheid van de val enzo mee berekenen.


    Wij zijn nu wel met de valversnelling bezig enzoo


    What's so bad about being different?

    ik ben zo blij dat ik dat niet meer heb


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    HazzCurls schreef:
    ik ben zo blij dat ik dat niet meer heb


    ik heb het volgend jaaar weer.
    want als ik naar de havo ga dan doe ik natuur gezondheid natuur techniek. (combi profiel)


    What's so bad about being different?

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    ik heb het volgend jaaar weer.
    want als ik naar de havo ga dan doe ik natuur gezondheid natuur techniek. (combi profiel)

    Ik heb nog geen idee wat ik moet kiezen, ik wil N&G maar ik sta onvoldoende voor Bio door een toets die 19 van de 22 mensen uit mijn klas onvoldoende scoorde en ik heb daarna nog geen cijfers gehad waardoor ik het op kan halen en ik sta onvoldoende voor wiskunde.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    oh de Delta betekent bij natuurkunde de verplaatsing kwam ik net achter, ik vroeg me al af wat het was.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!