• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.





    Begin: de jongeren komen toe in het hotel. Jullie slapen per twee op een kamer. Meisjes bij meisjes, jongens bij jongens. Verder mogen jullie zelf kiezen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [doei ik ga]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nathan

    Ik schrok op toen ik een meisjesstem hoorde. 'Wie? Wat?' Vroeg ik slaperig. Ik draaide mijn hoofd en zag een eigenaardig meisje staan met lang roodbruin haar en sproeten. Verontwaardigd keek ik haar aan. 'Wat ík hier doe? Dit is míjn huis. Wat doe jij hier?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ik ga ook.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ailean

    "Welk nummer hebben we?" Vraagt Belle me. Ik kijk op de sleutel. '387 antwoord ik.' Ze was veel en veel aardiger. Er hing een prettige sfeer rond haar iets wat me nog niet eerder wat opgevallen. Het stelde me gerust. Misschien kon dit wel heel goed uit gaan pakken. 'Maar ik heb geen idee op welke verdieping dat is.' Lach ik.

    Felicia

    Ik keek hem met grote ogen aan.
    " jouw huis? voor zover ik weet is dit mijn huis hoor. "
    Ik staarde naar de jongen, was hij een inbreker?
    " wat wil je? Geld, sieraden? Zeg het maar, maar ga alsjeblieft weg! "


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Belle

    "387. Maar ik heb geen idee op welke verdieping dat is."
    Lachend kom ik boven aan de trap.
    "Het logischste zou de derde zijn maar of ze hier logisch zijn," grinnik ik en lachend kijk ik naar Ailean. Ze is een aardig meisje. Ik de klas niet meteen het eerste meisje waar ik op af zou stappen maar het kan geen kwaad om mijn oogkleppen eens af te zetten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik ben even douchen.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Matthew

    Ik wacht met de koffers totdat Damon de sleutel van de kamer heeft.
    "Hopelijk is hier een lift, of moet ik niet teveel trappen lopen," zeg ik grinnikend.
    "Waar liggen we, my brethren?" zeg ik serieus.
    Ik til de koffers op en kijk een beetje rond, op zoek naar een lift. Niet dat ik denk er een te vinden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ailean

    "Het logischste zou de derde zijn maar of ze hier logisch zijn," Ik glimlach en ga naast haar staan. 'Of we kijken gewoon op dat bordje.' Ik wijs naar een vergeuld bordje aan de muur. '3e verdieping kamer 300 tot 400.' Lees ik hardop voor. 'Je hebt gelijk.' Glimlach ik naar haar.

    Annelore.

    Heel even dacht ik dat ik de stem van mijn zus hoorde, maar wat beeld ik mezelf nou in? Ze is er niet meer Anne, ze is al gevlucht. Gevlucht voor de mensen die haar vreselijke dingen aan hebben gedaan. Althans, als de geruchten waar zijn. "Daph, ik wil niet dat ze waar zijn. Ik wil gewoon dat je terug komt," Prevel ik zachtjes tegen het raam. Een zucht glijd over mijn lippen, waarna er een vage plek op het raam verschijnt. Ik besef dat het geen zin heeft om hier nog uren te blijven zitten, al zou ik dat wel graag willen, het heeft geen zin. Hier krijg ik Daphne niet mee terug. Laat staan dat ik haar óóit terug zou krijgen. Nee, ik weer met mijn grote fantasie. Denken dat je een overledene terug kunt krijgen. Langzaam laat ik mezelf van de vensterbank afglijden en kom ik op mijn benen te staan. Even ga ik met mijn hand langs één van mijn lang vlechten en loop dan voetje voor voetje naar de deur toe.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Damon

    "Hopelijk is hier een lift, of moet ik niet teveel trappen lopen. Waar liggen we, my brethren?" zegt Matthew serieus. Hij tilt de koffers alvast op.
    "386," zeg ik na een blik op het kaartje aan de sleutel. Dan knijp ik in de wang van broer. "Is kleine Mattie te zwak om zijn koffertje de trap op te dragen?" vraag ik op betuttelende toon. Ik geef hem een klapje op zijn wang en zet het op een rennen voor hij me een mep kan verkopen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Matthew

    "386. Is kleine Mattie te zwak om zijn koffertje de trap op te dragen?"
    Weer geeft hij een klapje op mijn wang en zet het op een rennen. Lachend laat ik de koffers voor wat ze zijn, en loop hem zo snel mogelijk achterna. Ik ontwijk nog net een deur die opengaat, en glijd enkele keren bijna uit. Op dit moment vind ik het even jammer dat ik net niet even snel loop als hij. Ik heb hem bijna ingehaald en kijk hem lachend aan.
    "Daar ga je spijt van krijgen, meneer Darling!" roep ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ailean

    Achter ons klinkt veel geluid en ik draai me om. Belle en ik kunnne nog maar net opzij springen als Mattew en Damon ons voorbij rennen. Mijn koffer valt op de grond maar gelukkig is er niets mis mee. Hoe kunnen die twee nog zoveel energbie hebben?

    Damon

    Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik sneller kan lopen dan Matthew.
    "Daar ga je spijt van krijgen, meneer Darling!" roept hij.
    Ik storm de trap op. Op de derde verdieping sla ik af en draai me even om.
    "Kom maar op dan!" roep ik lachend. Ik draai me terug om en ren verder.
    "Dames!" salueer ik Belle en Ailean wanneer ik hen passeer. Ik let even niet op en struikel bijna waardoor ik snelheid verlies.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    Voordat ik op Ailean kan reageren worden we bijna door Matthew en Damon omver gelopen. Lachend kijk ik ze na en schud met mijn hoofd.
    "Dames," zegt Damon chique.
    Ik schiet in de lach als hij omvalt.
    "Meneer," grinnik ik en ik help hem omhoog.
    "Kom," grinnik ik.
    "We nemen de lift. Dat is een stuk rustiger."
    Lachend loop ik richting de liften en druk op het knopje.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 21:10 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."