• Mijn vriend en ik zijn 10 maanden samen. Dus ik kom ook al 10 maanden bij hem thuis over de vloer.

    Hij doet aan motorrace en ik ga standaard iedere wedstrijd mee als dat kan. Maar nu is hij dus naar Spanje, op voorjaarstraining. Hij komt pas zaterdag thuis.

    Nu heeft zijn moeder vorige week al gevraagd of ik wou blijven eten dinsdag(als hij er niet is) omdat dat gezellig is. Dus ik had ja gezegd.
    Toen hadden we ook afgesproken dat ik van vrijdag op zaterdag zou blijven slapen zodat ik er was als hij thuis kwam.

    Vroeg ze net of ik donderdag al wou komen omdat ze dat gezellig vond.. En dat vond ik dus echt zo lief, want ze probeerde ook al vervoer voor me te regelen dat ik vanuit mijn werk daar heen kon(:

    Wie heeft er ook zo'n leuke schoonmoeder?

    x


    Stop holding me under and let me breathe.

    Robbeknol schreef:
    Wat lief (:


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Robbeknol schreef:
    Wat lief (:


    Aren't they lovely

    Ik kom al *kuch zeven jaar kuch* bij mijn vriendje over de vloer en zijn moeder heeft zoiets van: "Oh, loop maar door. Pyjama vergeten? Pak er maar eentje van mij, ik heb net nieuwe gehaald."

    Zo dus. No bad mother in law :D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen, maar ze zijn vast net zo geweldig als jou schoonmoeder :3


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Remembrall schreef:
    Wat superleuk! (:

    Ik heb geen schoonmoeder; moet ik eerst een kerel voor aan de haak slaan (cat)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wat super leuk en lief! :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Robbeknol schreef:
    Wat lief (:


    comfort in c h a o s

    Moet ik eerst een vriendje vinden. Maar mijn zus heeft iets van 3 jaar gehad met een jongen en toen onze ouders in China zaten gingen wij bij zijn stiefmoeder en vader eten en die waren wel heel aardig voor mij, lees ik was een klein doodverlegen meisje,


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Penelopy schreef:
    Mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen, maar ze zijn vast net zo geweldig als jou schoonmoeder :3


    i put the fun in funeral

    Ik wou dat het bij mij ook wat meer zo was. Ik 'fantaseer' daar soms wel eens over, omdat het gewoon echt iets is wat ik graag zou willen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wou dat me pa wat meer zo was tegen m'n vriendin.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Vriendloos dus schoonmoederloos, maar dat is wel echt leuk voor je!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn schoonouders hebben drie zoons en inmiddels ook 3 'schoondochters' dus het is niet alleen tegen mij, maar ook tegen de andere twee dat ze zo lief doen (: het is alleen niet zo dat ik daar ben als mijn vriend niet thuis is (: Maar zulke schoonouders zijn echt superfijn (;


    You can agree with me or you can be wrong

    awww, how sweet
    ik heb geen schoonmoederd haha
    ik kan ff geen man meer zien

    Awesome :D Dat is nou nog eens een leuke schoonmoeder!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.